IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Вижте какъв сте зад волана и как трябва да го държите

Според психолози и полицаи.

Вижте какъв сте зад волана и как трябва да го държите

Оказва се, че начинът, по който държим волана разкрива какви шофьори сме. Психолози и полицаи от Италия твърдят, че могат да отгатнат как управляваме колата си, само по позицията на ръцете ни върху волана.

Те са представили седем изображения на различни захвати, към които са приложени коментари на психолози и полицаи. Вижте ги и споделете дали сте съгласни.

Изображение 1


Мнение на психолози: "Човек, който държи волана по този начин е уверен, предпазлив, способен водач, който знае какво прави и как го направи"

Мнение на полицаи: "Обикновено така карат шофьори, които са уморени от дълъг път. Тази позиция на ръцете не е подходяща, тъй като при неочаквана ситуация на пътя не позволява бърза и адекватна реакция".

Изображение 2


Мнение на психолози: "Разположението на ръцете е типично за нерешителните и плахи шофьори, с недостатъчно самочувствие на пътя".

Мнение на полицаи: "Катастрофално! Този захват ограничава до минимум въртенето на волана и лесно може се превърне в причина за ПТП".

Изображение 3


Мнение на психолози: "Така държат волана арогантните хора, които не са особено приятелски настроени към останалите участници в движението"

Мнение на полицаи: "Такова разположение на ръцете върху волана може да доведе до загуба на концентрация. Ръцете ограничават видимостта напред, което може да бъде много опасно".


Изображение 4


Мнение на психолози: "Личи от пръв поглед - това е водач, който е точен и последователен, но е склонен към песимизъм и подозрителност"

Мнение на полицаи: "Много грешно - тази позиция на ръцете изморява и ограничава движението".

Изображение 5

Мнение на психолози: "Това е добре обучен шофьор, пълен с енергия, внимателен и разумен на пътя".

Мнение на полицаи: "Грешно е да държите волана с една ръка. Все пак, ако човек е внимателен на пътя, този захват вероятно ще му позволи адекватни действия".

Изображение 6

Мнение на психолози: "Разумен шофьор, много приятелски настроен към останалите на пътя".

Мнение на полицаи: "Още една позиция на ръцете, която може да бъде опасна. Следователно не я препоръчваме".

Изображение 7

Мнение на психолози: "Много добре организиран човек, който контролира ситуацията и рядко поема рискове".

Мнение на полицаи: "Тази позиция на ръцете е почти правилна. Помнете, че волана се държи здраво, но нежно".




0 от 500
  • #14
    8 rate up comment 3 rate down comment
    T.D.I. ( преди 14 години )
    аз на 5 и 6,но предполагам,че има значение.явно всичко е свързано за безпроблемно шофиране.
  • #13
    9 rate up comment 4 rate down comment
    онзи ( преди 14 години )
    Всичко до тук , добре, но аз някакси не мога да се съглася с точно определена позиция на ръцете при шофиране. Също така ми се струват и малко странни коментарите на психолози и полицаи под самите снимки, има някакво противоречие. А как и от къде са разбрали самите полицаи от коя позиция какви последствия произлизат. Може би от собствен опит, което по никакъв начин не е гаранция за всички които управляват превозни средства. Да това си е машина за убиване поверена на всеки един от нас. До тук беше
  • #12
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    az s radost pih pro4el kniga napisana ot KLASIKA
  • #11
    9 rate up comment 0 rate down comment
    srl 1 ( преди 14 години )
    mnogo e vajna bezopastnosta ot stoika.
  • #10
    14 rate up comment 9 rate down comment
    KLASIKA ( преди 14 години )
    до АнонименКазах ти-това ми е работата-пиша теми по конглокси,работя на компа и пътувам за презентациите.ако си от София,моля заповядай,не се крия и снимки съм приложил тук,ела ще ме познаеш,виждал си ме,а и колата ми няма да сбъркаш-ХОТ-РОд е,показвал съм я и нея.Само кажи откъде да те взема и и ще дойда,да видиш какво работя и защо ми трябва компа вкъщи и навън.НО ТОВА НЕ Е ВАЖНО!ВАЖНО Е,ЧЕ ТИ СЕ ЗАНИМАВАШ С МЕН.ЕТО ТЕ ВЕЧЕ ГОТОВ КАМИКАДЗЕыБЕЗ НИЩО ДА ТИ Е ВЛЕЗНАЛО В ТИКВАТА!АЗ НИКОГА НЕ СЪМ ОТКАЗАЛ СЪВЕТ ОТ НИКОЙ ,ОСОБЕННО ЗА ШОФИРАНЕТО,ЗАЩОТО ТОВА Е НАЙ-ОПАСНОТО ОРЪЖИЕ В РЪЦЕТЕ НИ!-КОЛАТА!!!ТОН СМЪРТОНОСНО ЖЕЛЯЗО,АКО ГО ПРИТЕЖАВАТ ТАКИВА КАТО ТЕБ КОИТО ГЛЕДАТ ДА СЕ ЗАЯЖДАТ!РАЗБЕРИ И ЧЕТИ!АЗ ПРИЕМАМ СЪВЕТИ ОТ ВСИЧСИ ВАС ЗА ШОФИРАНЕТО,ВСИЧКО ЩЕ МИ Е ОТ ПОЛЗА!НО ТИ НЕ ВДЯВАШ.ПО ДОБРЕ КАЖИ ТИ КАК КАРАШ,ДАЙ СЪВЕТ,ИЗЛОЖИ ГЛЕДНА ТОЧКА,НЕ СЕ ЗАЯЖДАЙ,ЗАЩОТО ЩЕ ПРИЕМА,ЧЕ СИ И ТАКЪВ ШОФЪОР!ИЛИ МОЖЕ БИ НЯМАШ КНИЖКА,А СИ МЪНИЧЪК УЧЕНИК,ТА ТАКА ЛЕКОМИСЛЕНО ПОДХОЖДАШ И НЕ ТЕ Е ГРИЖА ЗА ЖЕРТВИТЕ НА ПЪТЯ!
  • #9
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Иво ( преди 14 години )
    Моята картинка не е показана
  • #8
    15 rate up comment 18 rate down comment
    таксиджията ( преди 14 години )
    Що няма държане само с дясна ръка, аз тей си го държа а другата ръка е през прозореца облегната и върти сополени топчета. Карам ТАКСИ
  • #7
    16 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    KLASIKA започни да пишеш романи, явно имаш адски много свободно време
  • #6
    23 rate up comment 14 rate down comment
    KLASIKA ( преди 14 години )
    Аз го държа на 5 и 7 ,но най често и повечето пъти на 5.Когато човек кара дълго градско ,около 100 км на ден и е пътувал в чужбина дълго време от порядъка на 3000 до 6000 км.,позиция 5 става задължителна.Също така ,ако караш всеки ден и постоянно.Човек разсъждава с лявото полукълбо на мозъка си едва на 25%!Дясното полукълбо което е пълноценно е пряко свързано с реакциите на лявата ръка!Тя е по слаба,но по точно координирана заради капацитета на дясното полукълбо.И боксъорите удрят с дясната,но по точно се пазят с лявата.Когато свикнете да карате с лявата,реакциите ще ви се изострят значително,а дясната ще ви е свободна да превключвате,което гарантира безопастно поведение на пътя.Кола не се кара с газ и спирачки!!!ТРЯБВА ДА СЕ НАУЧИ ЧОВЕК ДА СПИРА С ДВИГАТЕЛЯ И СКОРОСТНАТА КУТИЯ!Тогава се получава идеалното спиране и владеене на ситуацията.Колата е подвластна,защото и тя участва!Но затова навика да караш с лява ръка,а дясната да контролира организма и шасито и възможностите на колата се придобиват с практика и четене на литература.НЕ ДА КАЖЕШ:АЗ ЗНАМ,СЪВЕТ НЕ ИСКАМ-ТОГАВА СИ УБИЕЦ НА ПЪТЯ!Скоростите трябва да се превключват постоянно и с вълчо бдение върху обстановката на пътя!НИЩО В ЖИВОТА НЕ Е В ПОКОЙ!СВЕТЪТ Е КРЕАТИВЕН,ТАКА Е ЗАМИСЛЕН!ВСИЧКО НА СТОТНА ОТ СЕКУНДАТА МОЖЕ ДА СЕ ПРОМЕНИ!Затова трябва да внимаваш и да спреш с цялата кола,значи дясната ръка няма нищо общо с волана.АКО РАЗЧИТАШ ДА ДЪРЖИШ ВОЛАНА С ДВЕ РЪЦЕ И ДА БИЕШ ЯКО СПИРАЧКИ,ГУБИШ БЕЗЦЕННИ 3 СЕКУНДИ ЗА РЕАКЦИЯ И ПРИ НАТИСКАНЕ НА СПИРАЧКИ,ГУМИТЕ БЛОКИРАТ И ОТИВАШ КАТО ШЕЙНА!Не си мислете,че модерните системи ще помогнат ,ако не се внимава.НЕ СЕ ГЛЕДА КОЛАТА ПРЕД ВАС ДАЛИ БИЕ СПИРАЧКИ,А СЕ ГЛЕДАТ ПОНЕ 5 КОЛИ НАПРЕД.Когато някой завива,не бързайте,той може внезапно да спре,я дупка ,я дете и да ви препречи пътя!ОЧАКВАЙТЕ ВСИЧКО НА ПЪТЯ,ПЪТЯ Е БОРБА ЗА ОЦЕЛЯВАНЕ,КАКТО ЖИВОТА И ВСИЧКО СЕ ПРОМЕНЯ!ВСЯКА СУТРИН СТАВАЙКИ НЕ ЗНАЕМ ДАЛИ ЩЕ СЕ ВЪРНЕМ ЖИВИ НАВЛИЗАЙКИ В ДЖУНГЛАТА НА ГЛОБАЛНИЯ СВЯТ!!!Затова никой не е хванал Господ за шлифера!!!!Всичко е илюзия,Бдете!Нищо не е в покой!Участвайте активно с душа,сърце и разум в обстановката,използвайте силата на прецизноста на лявата ръка,подпомогната от дясното 100% развито полукълбо и контролирайте с дясната реакциите и възможните последствия от изменението на ситуацията!СТАРИТЕ ШОФЪОРИ КАЗВАТ:-ТРЯБВА ДА УСЕЩАШ КОЛАТА С ДУПЕТО СИ!ДА Я УПРАВЛЯВАШ С ЛЯВАТА И ПОДЧИНЯВАШ С ДЯСНАТА!
  • #5
    12 rate up comment 14 rate down comment
    Стефан ( преди 14 години )
    Н7 когато има завои и над 120км/ч.Иначе с палец и показалец в долната лява част на волана, а с другата ръка си масажирам топките :)