IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Вижте какъв сте зад волана и как трябва да го държите

Според психолози и полицаи.

Вижте какъв сте зад волана и как трябва да го държите

Оказва се, че начинът, по който държим волана разкрива какви шофьори сме. Психолози и полицаи от Италия твърдят, че могат да отгатнат как управляваме колата си, само по позицията на ръцете ни върху волана.

Те са представили седем изображения на различни захвати, към които са приложени коментари на психолози и полицаи. Вижте ги и споделете дали сте съгласни.

Изображение 1


Мнение на психолози: "Човек, който държи волана по този начин е уверен, предпазлив, способен водач, който знае какво прави и как го направи"

Мнение на полицаи: "Обикновено така карат шофьори, които са уморени от дълъг път. Тази позиция на ръцете не е подходяща, тъй като при неочаквана ситуация на пътя не позволява бърза и адекватна реакция".

Изображение 2


Мнение на психолози: "Разположението на ръцете е типично за нерешителните и плахи шофьори, с недостатъчно самочувствие на пътя".

Мнение на полицаи: "Катастрофално! Този захват ограничава до минимум въртенето на волана и лесно може се превърне в причина за ПТП".

Изображение 3


Мнение на психолози: "Така държат волана арогантните хора, които не са особено приятелски настроени към останалите участници в движението"

Мнение на полицаи: "Такова разположение на ръцете върху волана може да доведе до загуба на концентрация. Ръцете ограничават видимостта напред, което може да бъде много опасно".


Изображение 4


Мнение на психолози: "Личи от пръв поглед - това е водач, който е точен и последователен, но е склонен към песимизъм и подозрителност"

Мнение на полицаи: "Много грешно - тази позиция на ръцете изморява и ограничава движението".

Изображение 5

Мнение на психолози: "Това е добре обучен шофьор, пълен с енергия, внимателен и разумен на пътя".

Мнение на полицаи: "Грешно е да държите волана с една ръка. Все пак, ако човек е внимателен на пътя, този захват вероятно ще му позволи адекватни действия".

Изображение 6

Мнение на психолози: "Разумен шофьор, много приятелски настроен към останалите на пътя".

Мнение на полицаи: "Още една позиция на ръцете, която може да бъде опасна. Следователно не я препоръчваме".

Изображение 7

Мнение на психолози: "Много добре организиран човек, който контролира ситуацията и рядко поема рискове".

Мнение на полицаи: "Тази позиция на ръцете е почти правилна. Помнете, че волана се държи здраво, но нежно".




0 от 500
  • #44
    3 rate up comment 8 rate down comment
    БОЙКО винетуто ( преди 12 години )
    язе си карам автото с една ръка пия кафе с другата чета вестник и скакво въртя волана се сещайте!!
  • #43
    16 rate up comment 4 rate down comment
    КБ ( преди 12 години )
    Хе, аз лично държа волана по няколко от описаните начини и ако се доверявам на написаното, то би трябвало едновременно да бъда разумен, агресивен, плах, уверен и *** му майна.
  • #42
    7 rate up comment 8 rate down comment
    do KRASI PILZEN ( преди 12 години )
    Вярно е, че в Пилзен ВСИЧКИ водачи спират на пътека и не само там, дават предимство на автобус когато потегля от спирка и.т.н. Предлагам ти да се научиш как се пише името на града!"Пилзен"- на Български "Plzen"- на Чешки "Pilsen"- на Немски Такова нещо като PILZEN още не съм видял за последните 8 години!
  • #41
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Интересно ми е каква кола трябва караш или с какъв ръст трябва да си за да си ограничваш видимостта напред при раположението от изображение 3!
  • #40
    9 rate up comment 4 rate down comment
    AK ( преди 12 години )
    За психолозите явно щом изобщо държиш волана с поне една ръка, това е безопасно на пътя :)
  • #39
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Ивайло ( преди 12 години )
    до KLASIKA Благодаря въпреки че няма нужда да ми се извинявашне не си ме обидил с нищо не само аз се написах анонимен и съм съгласен с това което споделяш като опит.Да не е нужно да се чепкаме за глупости а да повишим културата си както на водачи така и на пешеходци ,защото всички ние сме участници в движението.Нека бъдем толерантни един към друг и да не забравяме че от време на време и ние сме пешеходци,когато не сме зад волана.Както и че пешеходците са наши близки
  • #38
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Ивайло ( преди 12 години )
    при нас в ТМСС глоксовете за "Ткт" почваха във втори глокс заедно с изучаване на правилник и накрая на втори глокс полагахме изпит за придобиване на категория "Ткт" иразряд машинист тракторист 3 клас който ни дава правото да сме на полето със земеделска техника. В трети глокс почнахме кормуване и листовки за придобиване на категория "С".Такава ни бе програмата на обучение.Незная дали аз нещо немога да кажа или ти нещо неможеш да ме разбереш на 16 имах книжка категория "Ткт"на 17 почнах глоксовете С
  • #37
    7 rate up comment 7 rate down comment
    KLASIKA ( преди 12 години )
    До АнонименИзвинявай,никой не заслужава да го обиждат.Изпуснах се,не те познавам,но предполагам,че си добър човек.нросто темата е доста сериозна,а ти се занимаващш с мен.Очаквах да дадеш мнение по темата.Всеки рали-пилот,та дори картинг-пилот,всекикойто се занимава по-тясно с автомобили ще ви каже,че най важно е как държите волана.Просто се ядосах,че жертвите у нас са повече от страните където се водят войни.Не е нужно да се чепкаме,а да изясним или сплотим усилията си против безразличието и безхаберието на някои индивиди.Когато караш един тон желязо,ти си главен камикадзе,ако не караш с разум и умения.
  • #36
    9 rate up comment 1 rate down comment
    beluomo ( преди 12 години )
    Нещо маи пак грешиш, и аз съм завършил механотехникума със специалност 'Автомобили и кари' и шофьорските глоксове започваха в 3-ти глокс...
  • #35
    4 rate up comment 7 rate down comment
    ивайло ( преди 12 години )
    надявам се да отговорих кога и как съм изкарал книжка !?! имаше три техникума в който можеше да караш тези категории единия беше механо-техника другото техникума по автотранспорт и техникум по механизация на селското стопанство ,който аз съм завършил.Надявам се да бях изчерпателен по темата