IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

И Mondeo ECOnetic сред най-икономичните

Средният разход на гориво при Fordu Mondeo ECOnetic е достигнал 3.2 литра на 100 км.

И Mondeo ECOnetic сред най-икономичните
Това се е случило при пробег на норвежките специалисти по икономично управление Кнут Витхил и Хенрик Борчгервинк. С Mondeo ECOnetic те изминават 2161 км с един резервоар. Те са изминали маршрута от руския Мурманск през Осло до шведския град Удевала.
 
 
Преходът е извършен със сериен Ford Mondeo ECOnetic при това версия комби. Постигнатият разход от 3.2 литра на 100 км е с 1.1 литра на 100 км по-малко от давания среден разход на автомобила според европейските норми.
 
Mondeo ECOnetic е с дизелов двигател с обем 1,6 Duratorq TDCi с мощност 85 kW. Резервоарът му побира 70 литра. В руската част на маршрута пътят преминава през хълмисти области, като според пилотите пътят е бил осеян и с големи камъни и е имал дупки, които е трябвало да се заобикалят.
 
На територията на Финландия и Швеция е имало периоди с много силен насрещен вятър.
 
 
За ниския разход на  Ford Mondeo ECOnetic допринася и системата stop-start, активната маска на радиатора и системата Ford ECO Mode показваща най-доброто време за превключване на скоростите. Колата е използвала масло с нисък вискозитет, гуми с по-ниско съпротивление и окачване приближаващо автомобила до пътя.
 
Ford Mondeo ECOnetic при това пътуване е изпреварил Škoda Fabia Greenline, която управлявана от Герхард Платнер изминава с един резервоар 2006 км. Икономичната Fabia обаче има доста по-добър среден разход – 2.21 литра при управлението на Платнер, който изминава маршрута от австрийския град Reutte до датския Bov и обратно с един резервоар с 45 литра бензин.
 
Средният разход на VW Passat BlueMotion 1.6 TDI (77kW) също е по-нисък от постигнатия от  Ford Mondeo ECOnetic. Пасатът изминава с един резервоар 2456.87 км и постига среден разход от 3.14 литра на 100 км. при средна скорост от 72 км при пътуването.
0 от 500
  • #27
    2 rate up comment 0 rate down comment
    КБ ( преди 12 години )
    Изсмука го от пръстите си. Няма такова нещо. Колкото се чупят дизелите на Пежо, толкова се чупят и дизелите на останалите фирми, включително японските. Пежо правят едни от най-добрите мотори, ако не и най-добрите. Затова и БМВ се кооперираха с тях при разработката на бензинови турбомотори. Сега вече Беемвенцата ще са с френските мотори. Абе ***, като пишеш, замисляш ли се изобщо върху действителността?
  • #26
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ти прочети анализа на Фокус дизел в АБ,лошо ще ти стане какво пише за френските дизели.Конструктивно били недомислени.Запушва се маслопровода в блока за турбината и скачаш в джоба с 4-цифрена сума.И не са го коригирали в новите модели.От Форд се оправдавали с френското производство.Пежо е най-утрепаната фирма,след Форд,разбира се.
  • #25
    2 rate up comment 2 rate down comment
    КБ ( преди 12 години )
    Що се отнася до дизайна, малко автомобили в тоя клас могат да се конглокират с Мондео. Може би единствено Инсиния и Акорд са на нивото му. С френските дизели ставаш смешен. Ако бяха лоши, нямаше Пежо да произвежда първият дизелов хибрид в света. Нито Тойота имат такъв, нито Хюндай така, че по-полека с критиките. Първо погледнете в собствения си двор, какви *** ринете.
  • #24
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    До по-долния: сънувай, момченце. На теб може да ти е не само грозно, но и кисело. Със сигурност за теб продажби няма да има.Форд с лоша слава??? Че печели ралита? Че с Фокус1 и Фокус2 се изкачиха на нива на качество на немските премиум марки? Че като цена са достъпна марка? Че имат история и първи показаха на света как се прави масово производство на автомобил? Че е един от най-продаваните и най-популярни автомобили в света?
  • #23
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Освен всичко друго,мондеото е доста грозно,да си говорим честно.За това нито продажби има,нито ще има някога.Да не говорим,че дизелите им са чисто френски,смях в залата!А и Форд е фирмата с най-лошата слава.Да не би да не е вярно!
  • #22
    3 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    до фена на приусите. нека да знае че дизеловите мотори могат да стигнат 30-40% по високо КПД в сравнение с бензинови. още преди 2г едни журналисти направиха 3,2л разход с ауди А4. нищо ново. а приус принципно печели в града. казах ти и преди - защото регенерира енергия. а от 2л до 3,2 разликата е огромна. все дно приуса да мине 140км докато това мондео 100. забрави.
  • #21
    2 rate up comment 4 rate down comment
    КБ ( преди 12 години )
    Ами предната ми Фиеста даде среден разход 6.7 литра на 100 км за 5 години. Не е нищо особено, като се има предвид, че последните 2 години не съм я настъпвал, та от там и падна разхода ми, който бе около 7 л/100 км дотогава. Сегашната Фиеста дава почти същите данни за разход и трудно пада под 6.5 л/100 км. Трябва да я карам почти без газ, за да падна под 6.5 л/100 км. Това изобщо не е икономично за мен. Не знам как се представят конглокентите и в реалността, но при мен е така.
  • #20
    6 rate up comment 9 rate down comment
    TURBO_CHARGED ( преди 12 години )
    напъхаха ли ви го от Ф О Р Д бе *** - ***???
  • #19
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    А истината за ФВ, че те винаги са по-назад от останалите и начинът да успеят да влязат в цена и икономичност е да предлагат по-малки коли с по-стари технологии. Затова и ги имат за здрави - рискуват по-малко и по-малко променят. Понякога пускат модел с фейслифт като нов, докато конглокенцията пуска по-голямо купе и с нововъведения, които винаги са по-рискови от това да подобриш съществуващото.
  • #18
    4 rate up comment 4 rate down comment
    до Факт ( преди 12 години )
    Форд имат икономични МОДЕЛИ. Бензиновите им двигатели са много добри и са икономични. Дизеловите са същите като на Пежо и са по-скоро икономични. Френските двигатели по правило са икономични.