IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Първото дело срещу Toyota беше прекратено

Проблемът с внезапното ускоряване все още тревожи Toyota.

Първото дело срещу Toyota беше прекратено
Фирмата вече заплати около 50 милиона долара за глоби и направи сервизна акция за 8 милиона автомобила само в САЩ. Сега остават съдебните процеси срещу японската фирма водени от отделни граждани и техните семейства засегнати от проблема, като общите обезщетения искани от съда са 10 милиарда долара.
 
 
Сега в САЩ завърши първото дело за „внезапно ускорение“ на автомобила, което съдията спря, защото според него то трябва да се води в щата Юта, а не в Калифорния.
 
Делото се води от Пол ван Алфен и пътничката, която е била до него Шарлиин Лойд, която загина при инцидент предизвикан от „внезапно ускорение“ през 2010 с автомобил Toyota Camry  през 2010 г.
 
 
Говорител на фирмата заяви, че те са доволни от решението на съда, че делото трябва да се води в Юта.
 
От своя страна ищецът обяви, че няма да прекрати искането за обезщетение и ще продължи да води делото срещу Toyota.
 
0 от 500
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    tova nivo na VW li ;):) hahahaha
  • #19
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Субаруфен ( преди 12 години )
    Да и аз чувам, че Субару вече не са толкова безпроблемни, но за да стигнат нивото на ФВ трябва да станат поне още десет земетресения в Япония. А аз се надявам това да не става никога
  • #18
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Браво, нека човека се бори до край да се види какви *** са трошьотите. А субарутата вече доста свалиха летвата и вече се приближават до тях по ненадеждност за съжаление.
  • #17
    3 rate up comment 4 rate down comment
    passatora ( преди 12 години )
    Субаруфен e prav za Кадито te sa nai-nenadejdnite VW-ta
  • #16
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Субаруфен ( преди 12 години )
    И колко ти струват накладките на Гоуфо бе М.-чо? Щот на Кадито са 190 Лева. Евтинджос, а? И не е важно от колко год. имаш Голф или друго ФВ дърво, а колко хил. км го караш. И колко можеш да лъжеш, като повечето писачи тук. Щото на мен досега ремонтите на Кадито са ми към 6-7000 лева и то за 120 хил. км. А ти си пей колко са здрави ФВ. Аз обаче имам и фактури. А онзи с трите точки е карал Субару само на сън.
  • #15
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    vsichki pravqt sevizni akcii, ama may samo tezi ubivat hora...
  • #14
    6 rate up comment 6 rate down comment
    S ( преди 12 години )
    OGI: dobre! :) az puk ste si karam Audi-tata, puk neka mi e zle...
  • #13
    6 rate up comment 5 rate down comment
    ... ( преди 12 години )
    Абе моля ви се абсолютно същото мога да ви кажа и за бмв и за хонда и за субару и за всички. Една кола НЕ СЕ ЛИ ГЛЕДА СЕ ТРОШИ. VW може да са *** но са най лесни за обслужване и за ремонт на който и компонент от окачване ДВГ или купе. Затова се купува ГОЛФ и сина ми го ремонтира.. Сам си смени тампоните на носачите и Накрайниците?!?!?! Елементарно е! За това ЕВАЛА на VAG.
  • #12
    8 rate up comment 4 rate down comment
    OGI ( преди 12 години )
    Не ми говори за Голфсваген, че това е най-тъпата марка в света.Няма толкова дефектни коли като автомобилите на ВАГ.АУДИ - никога вече!
  • #11
    10 rate up comment 6 rate down comment
    М. ( преди 12 години )
    На тойота корола 2006, за да смениш крушката на номера... абе какво обяснявам. клекни и виж захващането на някой голф 5 или 4 или 3 или даже 2.. след това виж как е хваната при тойота... трябва да си РАКЕТЕН инженер, за да се сетиш къде точно трябва да натиснеш при условие, че това не се вижда директно... трябва да го напипаш. и недай си боже му счупиш крачето на пласмаската, защото тя е изгоряла от температурата на крушката... си го слагаш в гащите...