IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Силен коз от Infiniti за 10% пазарен дял

Карахме го.

Силен коз от Infiniti за 10% пазарен дял

По време на автомобилното изложение във Франкфурт японската луксозна марка Infiniti заяви намерението си да завземе 10% от премиум сегмента, при това до 2016 година.

Задачата на Infiniti е амбициозна, трудно постижима, но в никакъв случай - невъзможна. За да успее да вземе от територията на BMW, Mercedes, Audi, Lexus и т.н., Infiniti се нуждае от нови силни модели, които да се борят успешно със силната конкуренция в този сегмент.

Най-новото, но не последно оръжие на японците в тази сложна битка е моделът M35h. Той вече хвърли ръкавица на останалите премиум марки, като се вписа в Книгата на рекордите Гинес.

Най-бързо ускоряващият се пълен хибрид на света вече се предлага у нас (на цени от 107 700 лв. с ДДС) и ние бяхме сред първите, които се качиха на борда му. Тестът ни беше кратък, но все пак успяхме да покараме колата в града и извън него, както и на бившото летище до Сапарева баня.

Представителите на марката за България бяха подготвили трасе за тест от София до Боровец и обратно. Ние обаче се загубихме на път за столицата и някак се озовахме на "пистата" до Сапарева баня. Там, напълно безопасно, изпитахме върховите възможности на колата по отношение на ускорение, максимална скорост и стабилност.

Така де, изгубването ни беше планирано, но все пак няма по-добро място за тест на "най-бързо ускоряващия се пълен хибрид на света" от пистата.

Там, освен мощното ускорение на колата, проверихме и здравината на седалките и по-точно – на облегалките им. При ускорение от място M35h буквално ви залепя за седалката и не ви дава да мръднете, докато не се изредят и 7-те предавки на трансмисията. Електромоторът и мощният бензинов двигател работят в идеален синхрон и доставят мощно и непрекъснато ускорение чак до скорост от 250 км/час.

Системите за сигурност държат возилото стабилно на пътя, но когато бъдат изключени, M35h показва спортния си нрав. Задните гуми буквално се палят при рязко натискане на педала на газта, а адреналинът скача до небето.

След изпитанието на пистата трябваше да продължим по пътя към София –  този новия, дето минава през Железница. Там колата показа съвършено друг характер – изискан, джентълменски, тих и спокоен. Това ни хареса, тъй като премиум автомобилите със спортни претенции трябва да могат да бъдат едновременно джентълмени и агресивни бойци.

По завоите към София върнахме газта и решихме просто да се повозим. Вече можехме да се насладим на изключително луксозния и просторен салон. В него са напъхани всевъзможни екстри, а пространството е наистина в изобилие – на път към Боровец в колата бяхме трима, а дамата на задната седалка се беше настанила удобно с кръстосани крака.



Колата е голяма и се чувства такава, когато си зад волана й. Все пак на разположение на водача са няколко режима на управление – спортен, нормален и ЕКО, които променят настройките на газта, волана и окачването.

Ние карахме главно на спортен режим, но някой преди нас вероятно беше заложил на ЕКО, тъй като компютърът показваше разход от 7.0 л/100 км за пробег от 1200 км. По-интересното е, че цели 250 км от тях бяха изминати само на електричество.

При нашето каране потреблението на гориво беше около 8.0 л/100 км, но преди да отидем до пистата. След това скочи до 14 л/100 км, а когато се върнахме в София, уредите сочеха 11.8 л/100 км.

Казано с други думи, M35h може да бъде комфортен превозвач или агресивен спортист, може да харчи малко, но може да харчи и много. Всичко зависи от вас и от начина, по който карате колата.

Това са първите ни впечатления от най-новия модел на Infiniti. Очаквайте след няколко седмици подробно ревю на модела.

Характеристиките на Infiniti M35h

Infiniti M35h се задвижва от хибридната система Direct Response Hybrid на Infiniti, която се състои от бензинов 3.5-литров V6 двигател (306 к.с.), електромотор (68 к.с.) и литиево-йонни батерии. Общата мощност на системата е 364 к.с.

Те са достатъчни за ускорение от място до 100 км/час за 5.5 секунди и за максимална скорост от 250 км/час. В същото време M35h изисква средно по 7.0 литра гориво на 100 километра пробег и отделя 162 г/км вредни СО2 емисии.

Хибридната система Direct Response Hybrid позволява движение изцяло на електричество до скорост 100 км/час.

Сравнение между Infiniti M35h и някои от основните му конкуренти.



0 от 500
  • #9
    7 rate up comment 6 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    инфинити има заоблени форми от доста одавна - поне от как им следя гамата. а това реално е стар модел с добавена хибридна техника. това е разумно. по неразумно е отведнъж да смениш и техника и дизайн - може да е супер голям провал. а между другото и БМВ така постъпват. а май не само те.
  • #8
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Пич ( преди 12 години )
    Технически колата явно има потенциал, но като визия е гола вода , да не кажа направо грозна.
  • #7
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Нисанчо ( преди 12 години )
    Дори и 6-7% от пазарния дял в този сегмент ще бъдат отлично постижение, особено като се има предвид краткия срок - 5 години, който са си поставили от Инфинити. Ще са необходими обаче огромни финансови средства и то само за реклама. Успех на Инфинити!
  • #6
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    В тази кола единственото лошо нещо е дизайна. Интериор, динамика и разход са уникално добри, но трябва да се работи сериозно по дизайна, който винаги е бил ахилесовата пета на Инфинити. Странно е че Нисан са с по-добрър дизайн от Инфинити а би трябвало да е обратното.
  • #5
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Q ( преди 12 години )
    Suglasen sum za razhoda.Inache vse oshte INFINITI nqma chisti linii i prili4a po-skoro na koreiska kola ot kolkoto na Premium class.Nqma usloviq za karane na tazi marka v Evropa.Inache puk ustrema go ima i shte vidim....
  • #4
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Турбо-Х ( преди 12 години )
    Изхвърлили са се със стила.Не знаят с какво да впечатлят и в коя посока да тръгнат.Смесица от модерна закръгленост и опит с остри ръбове да се отдалечат от тази посока.Тенденциозна кичозност.Ще видим.Продажбите ще говорят.
  • #3
    11 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Доста кичозно.За тези които не искат хибрид каква ще предложат,дизел на Рено за около 100 бона?Якооо,но не,мерси!
  • #2
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Учтивият Лос ( преди 12 години )
    Нещо задницата не успя да ме спечели..
  • #1
    9 rate up comment 4 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    5,7л извънградски разход на бензинов хибрид ! трудна работа, освен ако не караш с 90км/ч. изобщо тези цикли на мерене са пълна простотия. в града хибрида би следвало да прави по нисък разход дори от модерните дизели, а извънграда да е тотално обратно.