IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Силен коз от Infiniti за 10% пазарен дял

Карахме го.

Силен коз от Infiniti за 10% пазарен дял

По време на автомобилното изложение във Франкфурт японската луксозна марка Infiniti заяви намерението си да завземе 10% от премиум сегмента, при това до 2016 година.

Задачата на Infiniti е амбициозна, трудно постижима, но в никакъв случай - невъзможна. За да успее да вземе от територията на BMW, Mercedes, Audi, Lexus и т.н., Infiniti се нуждае от нови силни модели, които да се борят успешно със силната конкуренция в този сегмент.

Най-новото, но не последно оръжие на японците в тази сложна битка е моделът M35h. Той вече хвърли ръкавица на останалите премиум марки, като се вписа в Книгата на рекордите Гинес.

Най-бързо ускоряващият се пълен хибрид на света вече се предлага у нас (на цени от 107 700 лв. с ДДС) и ние бяхме сред първите, които се качиха на борда му. Тестът ни беше кратък, но все пак успяхме да покараме колата в града и извън него, както и на бившото летище до Сапарева баня.

Представителите на марката за България бяха подготвили трасе за тест от София до Боровец и обратно. Ние обаче се загубихме на път за столицата и някак се озовахме на "пистата" до Сапарева баня. Там, напълно безопасно, изпитахме върховите възможности на колата по отношение на ускорение, максимална скорост и стабилност.

Така де, изгубването ни беше планирано, но все пак няма по-добро място за тест на "най-бързо ускоряващия се пълен хибрид на света" от пистата.

Там, освен мощното ускорение на колата, проверихме и здравината на седалките и по-точно – на облегалките им. При ускорение от място M35h буквално ви залепя за седалката и не ви дава да мръднете, докато не се изредят и 7-те предавки на трансмисията. Електромоторът и мощният бензинов двигател работят в идеален синхрон и доставят мощно и непрекъснато ускорение чак до скорост от 250 км/час.

Системите за сигурност държат возилото стабилно на пътя, но когато бъдат изключени, M35h показва спортния си нрав. Задните гуми буквално се палят при рязко натискане на педала на газта, а адреналинът скача до небето.

След изпитанието на пистата трябваше да продължим по пътя към София –  този новия, дето минава през Железница. Там колата показа съвършено друг характер – изискан, джентълменски, тих и спокоен. Това ни хареса, тъй като премиум автомобилите със спортни претенции трябва да могат да бъдат едновременно джентълмени и агресивни бойци.

По завоите към София върнахме газта и решихме просто да се повозим. Вече можехме да се насладим на изключително луксозния и просторен салон. В него са напъхани всевъзможни екстри, а пространството е наистина в изобилие – на път към Боровец в колата бяхме трима, а дамата на задната седалка се беше настанила удобно с кръстосани крака.



Колата е голяма и се чувства такава, когато си зад волана й. Все пак на разположение на водача са няколко режима на управление – спортен, нормален и ЕКО, които променят настройките на газта, волана и окачването.

Ние карахме главно на спортен режим, но някой преди нас вероятно беше заложил на ЕКО, тъй като компютърът показваше разход от 7.0 л/100 км за пробег от 1200 км. По-интересното е, че цели 250 км от тях бяха изминати само на електричество.

При нашето каране потреблението на гориво беше около 8.0 л/100 км, но преди да отидем до пистата. След това скочи до 14 л/100 км, а когато се върнахме в София, уредите сочеха 11.8 л/100 км.

Казано с други думи, M35h може да бъде комфортен превозвач или агресивен спортист, може да харчи малко, но може да харчи и много. Всичко зависи от вас и от начина, по който карате колата.

Това са първите ни впечатления от най-новия модел на Infiniti. Очаквайте след няколко седмици подробно ревю на модела.

Характеристиките на Infiniti M35h

Infiniti M35h се задвижва от хибридната система Direct Response Hybrid на Infiniti, която се състои от бензинов 3.5-литров V6 двигател (306 к.с.), електромотор (68 к.с.) и литиево-йонни батерии. Общата мощност на системата е 364 к.с.

Те са достатъчни за ускорение от място до 100 км/час за 5.5 секунди и за максимална скорост от 250 км/час. В същото време M35h изисква средно по 7.0 литра гориво на 100 километра пробег и отделя 162 г/км вредни СО2 емисии.

Хибридната система Direct Response Hybrid позволява движение изцяло на електричество до скорост 100 км/час.

Сравнение между Infiniti M35h и някои от основните му конкуренти.



0 от 500
  • #19
    4 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    http://***.automedia.bg/news/article_12897.htmlтова беше тест от преди време. 3,9 градско, 5,2 извънградско, 6,9 на магистрала. съвсем реално ми изглежда и по зконите на физиката. не ме интересува някой американски hypermiller какво е постигнал. има и други тестове - няма как бензин ако ще и хибрид да гори по малко от дизел извънграда. точка.
  • #18
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Пълни глупости, новия ПРИУС гори под 2л./100
  • #17
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Празна картуна си ти *** кръстл се баварец.Преди да продължаваш да се излагаш прочети малко чужди сайтове от действителни собственици на хибриди,а не от измислени журналисти.Прочети за техниките на каране,виж и в тубата!Не вярвам да си чак толкова глупав да не ги намериш.Гледай клипчетата как реално хората постигат разход 2,5-3/100 на Приус!Гледай,чети и се учи!Глупости да бръщолевиш е най-лесно.
  • #16
    4 rate up comment 4 rate down comment
    бавареца ( преди 12 години )
    не съм карал ама знам - хибрида пести най много там където регенерира кинетична енергия. а това е в града. това само на теб не ти е ясно май. заядливко си ти , с празна кратуна.
  • #15
    9 rate up comment 4 rate down comment
    BB ( преди 12 години )
    Infinity sa super! Lubimata mi premium marka, prosto sa strahotni...
  • #14
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Кефи ме колата.С тези показатели се представят блестящо.Може действително да е пипнат тук и там,за да пасне повече на европейските вкусове,но дори и в този вид не бих е отказал.Цената е перфектна.Смятам ще успеят да се наложат и да придобият 10% от този сегмент.Успех им желая!
  • #13
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Infiniti M (Y51)Also called Nissan Fuga Production 2010 Model years 2011 колко пък да е толкова стара?!И чак пък гола вода като визия?!Всеки от посочените горе конКУРенти си има недостатъци и в интериора и в екстериора, в това число и не посоченият А6.На вкус и цвят приятели няма казват руснаците.Обаче кефи, изглежда много солидна!FX показа, че има с какво да впечатлят.
  • #12
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Баварец,пак пишеш глупости.С първият си пост проличава,че никога не си се качвал да караш хибрид и изобщо не си запознат с техниките и начините на шофиране извън града,където хибрида се кара най-икономично.Казвам извън града,а не магистрала.
  • #11
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    kato i gledum pensionerskiq interior - kolko ste e silen koza - mnogo li hvashta... ? :D
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    bawareca ( преди 12 години )
    интересно видеоhttp://***.dir.bg/news.php?id=9570627