IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нова трансмисия за Volkswagen Amarok

От началото на следващата година пикапът Volkswagen Amarok ще се предлага в Европа с нова трансмисия.

Нова трансмисия за Volkswagen Amarok
Това е автомат с осем степени, който ще се монтира само на версията с предаване 4х4 с дизелов двигател би-турбо с мощност 180 к.с. и максимален въртящ момент 420 Нм.
 
 
В комбинация с пакетът BlueMotion, включващ гуми с понижено съпротивление, система „старт-стоп“ и регенериране на енергията използвана от спирачките, тази версия ще има среден разход на гориво от 7.6 литра на 100 км.
 
 
Вредните емисии от CO2 са 199 г/км. Тази версия на Амарок ускорява от място до 100 км/час за 8.5 секунди, а максималната му скорост е 179 км/час.
 
0 от 500
  • #30
    0 rate up comment 6 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    говоря за един "конкретен Анонимен", не за долния , а за онзи дето ме обижда. по интересно е обаче кога ще каже мнение. за техниката или нещо друго с което да демоснтрира познания. аз мисля че никога !
  • #29
    0 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    АНОИМЕН *** - този път си прав. най накрая си прав - изобщо не трябва да ти обяснявам нищо защото утре ще ме цитираш някъде и ще се правиш на умен пред приятелите си. ако имаш такива, в което се съмнявам. ако винаги говориш без да казваш Абсолютно нищо а само да обиждаш - си пъпчив ***. ясен си ми.
  • #28
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Един познат си беше купил чисто нов пасат B5 1,8 турбо фул екстри за 65 000 точно. Една година тая кола всяка седмица беше в сервиза докато я пооправят та да може да върви. Пасат в момента се разваля на всеки 5 минути. Нали знаете че ФВ след голф 2 решиха умишлено да не произвеждат никога толкова качествена кола, щото не им излиза печалбата. Затова спряха и голф5 рано-рано, беше им се наложило за малко да правят горе-долу добра кола, но им излизаше много скъпо.
  • #27
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Е ти не ме разбра. Единици има винаги. Имах и една служебна кия на която нищо сериозно не и е ремонтирано. Но това е чист късмет. Както с твоето субару. И в случая ти казвам как от нещо елементарно става голяма беля както със субаруто на моите приятели. А тия приказки за турбу-мурбу ги разкайзвай на някой който не е карал ФВ... преди имах пасат 6 години и пак нищо сериозно, мой приятел кара без проблем а6 комби от 4 години - отново никакви забележки... бастните за ФВ са просто смешни...
  • #26
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Субаруфен ( преди 14 години )
    Няма нужда да ходим по шоурумите, знам че всички са минали масово на пластмаси. Обаче Някои като ФВ искат страшно много пари за дървените коли които правят. На умника с Тиган-а ше кажа че съм карал 190 хил. км нов Аутбек и не съм ремонтирал нищо по него. И то купен преди 5 г. а не преди 30 г. Като гръмне нещо по Тиган-а (не го пожелавам, но е неибежно) и като се почне цифроманията в сервиза на ФВ ще разбереш за какво ти говоря. Така се правят 6 милиарда, а не с непродаваеми файтони.
  • #25
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Well ( преди 14 години )
    Съгласен съм на мои разноски да разходя Субаруфен по шоурумите! Тогава да си говорим за скучности и кофти пластмаси!
  • #24
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хахаха субаруфен отивай при мижавите субарута и не се занимавай с качествените коли. Ще ти дам личен пример защо съм напълно разочарован от субару въпреки че преди ги признавах. Бяхме преди 2 години на един къмпинг аз с моя тигуан и мои приятели с форестър от 2006 или 2007 г. Един ден такава вълна се вдигна че морето навлезе и заля голяма част от паркинга при което се оказа че предниците на двете коли бяха леко под вода. На другия ден се оттегли водата и познай какво - субаруто изобщо не запали.
  • #23
    4 rate up comment 8 rate down comment
    продължение ( преди 14 години )
    Оказа се че някаква електроника, която била точно под мотора се развалила и блокирала запалването. И така прехваленото субару умря от едно малко прииждане на водата, а на моята и нямаше абсолютно нищо. Викаха пътна помощ и доста трудно успяха да извадят колата и към сервиза. Да не говорим че като се возих с техния форестър пластмасите ми се видяха меко казано доста по-некачествени. Просто субару вече са стара слава нямаща нищо общо с качеството от преди 30 години
  • #22
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Баварец какво те питат всички ти какво отговаряш :). Кажи, че не разбираш защо едната кола е със 6 степенна скоростна кутия, а другата е с 8, а не се пъни със знания защото яко се излагаш.
  • #21
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    nqkoi umni hora sa napisali edna pesen za vasoo kolko si pros ..... hora koito nqmat rabota angajimenti sa s profesiq sin .... hlebarkastoqt i se karat zashto taq kola ima kolko litrov motor i s otlkova broq skorosti sho ne s ehvanete na rabta vmesto da visite cql deni da si izbivane kompleksite za malocenost