IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нова трансмисия за Volkswagen Amarok

От началото на следващата година пикапът Volkswagen Amarok ще се предлага в Европа с нова трансмисия.

Нова трансмисия за Volkswagen Amarok
Това е автомат с осем степени, който ще се монтира само на версията с предаване 4х4 с дизелов двигател би-турбо с мощност 180 к.с. и максимален въртящ момент 420 Нм.
 
 
В комбинация с пакетът BlueMotion, включващ гуми с понижено съпротивление, система „старт-стоп“ и регенериране на енергията използвана от спирачките, тази версия ще има среден разход на гориво от 7.6 литра на 100 км.
 
 
Вредните емисии от CO2 са 199 г/км. Тази версия на Амарок ускорява от място до 100 км/час за 8.5 секунди, а максималната му скорост е 179 км/час.
 
0 от 500
  • #40
    3 rate up comment 2 rate down comment
    ...... ( преди 14 години )
    Аз карам Ауди А4 97 г. и изобщо не съм доволен. взех го преди две години и първата година нямаше никакви проблеми, ама буквално никакви. Но като почнаха...първо един носач, после едно реле, на един светофар ми се спука една тръбичка на антифриза и всичко изтече на земята. Та искам да кажа, че наистина след Голф 2 нещата са много зле. Може би само голф 4 става, ама той има скапани пластмаси вътре, но пак по-добре от колкото да се чупи!
  • #39
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Верно че е яко копирано от дъстъра това.
  • #38
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Яко са копирали от Дъстъра вън и вътре,само дето Дачията сигурно е по качествена.
  • #37
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Германска еднодневка ( преди 14 години )
    Ръждясала можеш да кажеш само на тая германска еднодневка,която има 5 продажби общо откакто е на пазара.
  • #36
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    "Германска еднодневка." каза *** и погледна жално към ръждясалия хюндай паркиран пред катуна...
  • #35
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Германска еднодневка.
  • #34
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Баварец, няма нищо да ти обяснявам. Има интернет има много начини да разбереш ако поискаш. Аз не искам да те боли глъвътъ от неща, които няма да разбереш:).
  • #33
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Баварец, интересно откъде реши, че съм ***, като не съм писал "експертни" коментари като твойте. Проста зелка си, моето момче. Значи целта на *** ти коментари е, за да бъдеш цитиран. :))) Да, с твоята тъпота ще се цитира като преимер. Потърси в интернет, защо спортните автомобили(или по мощните имат скорости с по- малко предавателни числа) Защо някой спортни автомобили предвидени за писти имат дори 2-3 скорости. Защо камионите и съвремените малолитражки са със скорости с повече от 6 сте
  • #32
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Субаруфен ( преди 14 години )
    Та искам да кажа, хем са скъпи ФВ, хем са трошливи, хем изработката не е на ниво. И вие в желанието да защитите любимата си марка си затваряте очите. За което след време всички ще плащаме. Като не остане една здрава кола на пазара и започнем да се трепем и затова, а не само от тепегьозлък. А ФВ ще си трупат печалби.
  • #31
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Субаруфен ( преди 14 години )
    Проблемите с турбото са толкова много, че само като звъннах в сервиза да обясня какво се е случило и веднага казаха - турбото. Но това е едната страна на нещата - поискаха ми 3800 Лева, а същото турбо (на ККК) си го взех от вносителя за 1635 Лева. Едни накладки струват 190 Лева (предните). Не може на Субаруто, което е съвсем друг клас кола накладките да са 100 Лева, а на Кадито - 190. И на всичкото отгоре засега (до 120 хил. км) ремонтите ми струват около 6 бона, без да броим маховика.....