IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Продължава „downsizing-а“ при Ford

През последните години се наблюдава намаляване на обема на двигателите при повечето марки.

Продължава „downsizing-а“ при Ford
Така нареченият downsizing е основно средство за намаляване на средния разход и на вредните емисии при флотилията на отделните марки.
 
 
Натискът за намаляване на средния разход остава основен мотив и за въвеждането на трицилиндровите двигатели при автомобили от ниския среден клас на редица марки.
 
Проектът HyBoost е отговорът на Ford на изискванията за намаляване на разхода и вредните емисии. Разработката е направена съвместно с Ricardo и Valeo.
 
Резултатът е версия на Focus с трицилиндров бензинов двигател с обем 1.0 литър от серията EcoBoost. От фирмата твърдят, че при значително по-ниски параметри на среден разход и вредни емисии, този автомобил ще предложи динамиката на кола с двулитров атмосферен двигател.
 
Focus HyBoost е с ново поколение турбина, която се комбинира и с електрически компресор. Това решава въпроса с така наречения „турбо лаг“ или забавянето докато се достигне исканото налягане за да заработи турбината.
 
Засега фирмата не съобщава точните динамични показатели на Focus HyBoost, нито средния комбиниран разход на гориво.
0 от 500
  • #21
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Tom Cruise ( преди 14 години )
    Аз приличам на Том Круз като млад, така казват. И бих си купил Фокус!
  • #20
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Глупости, 2001-2005 година помня, че всяка нова кола, коато пускаха ми харесваше като дизайн. Колите от 90-те още тогава ги мразех и вече бяха архаични.
  • #19
    3 rate up comment 1 rate down comment
    до RS1600 ( преди 14 години )
    Прав си. Преди 10 години колите втора употреба се продаваха по на 150 хил км. Сега се продават по на 250 хил и въпреки това са в по-добро състояние. Да отворим и дума за ръждата. Преди 10 години нямаше втора употреба Опел без ръжда, пък и така беше и за други марки. Сега ръждата е забравена дори и за Опел.
  • #18
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ха-хаПрез 2000-та година слушах пак същите неща: Новите коли са скапани, старите са супер. И дори хората под нови имаха предвид 5 годишни коли, а под стари 15 годишни. Сега пък някакъв плаче по колите от преди 5 години. Просто си консерватор, пич. Дизайнът минава през различни моди, може сегашната да не ти е по нрава. И аз не харесвам този Фокус, но Фокус 1 и 2 за мен са перфектни като дизайн за времето си и оригинални. С този дизайн според мен гонят някаква маркетингова цел, не красота.
  • #17
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Какъв карбуратор бе под стари коли имам предвид от 2001-2005 година! Тогава колите бяха по-красиви и различните модели не си приличаха. А това на снимката е поредната кола с изопнати фарове.
  • #16
    4 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 14 години )
    Че кой е казал, че ще е слаб. Тоя двигател ще е 120 коня и въртящ момент поне 150-160 Нм, които ще са налични през почти целия оборотен диапазон. Обзалагам се, че ще върви повече и харчи по-малко от атмосферните 1.6, които ще замени.Това, че новите технологии са за сметка на издръжливостта са глупости.На времето на 100 000 км. подарявах златен часовник на малцината достигнали ги. Сега този пробег е нищо. Колите въртят много пъти по толкова с нормална поддръжка.Останалото са митове.
  • #15
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Пацо Змея ( преди 14 години )
    Трябва да има прогрес. Дори и сапьорските грешки го подпомагат понякога. Нека го представят, да обявят цена, да го покараме, пък тогава ще видим доколко е успешен. Слаб двигател на тежка кола харчи, колкото балансиран на същата.
  • #14
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    АЗ съм карал и стари коли, да които толкова плачете и много добре знам какво е да ти се скапе карбуратора като се задръсти или нещо друго вътре се прецака. Знам какво е да забравиш да върнеш смукача навреме и да ти се изпразни резервоара, какво е да ти се пръсне гумата заради балон (когато имаше вътрешни гуми), какво е колата да ти гори 10/100 извънградско и като вдигнеш 120 да се чувстваш като в хеликоптер с разбалансиран винт в центъра на торнадо.
  • #13
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Май ти си за очен лекар!При това спешен случай!!!
  • #12
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хах, Пежо! Абе вие защо не отидете на очен лекар! Абсолютно нищо няма от Пежо в тази кола, а Форд си има собствен дизайн и винаги са имали. В най-скоро време още от Фокус 1, което е крайъгален камък в автомобилния дизайн, както и Пежо 206, но двете нямат общо в дизайна, освен, че дизайнът име подчинен на подобни изисквания. А за това, че се скапвали по-бързо новите технологии - не е точно така, турбото, макар и капризна част прави така, че двигателят се експлоатира на по-ниски обороти.