IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Продължава „downsizing-а“ при Ford

През последните години се наблюдава намаляване на обема на двигателите при повечето марки.

Продължава „downsizing-а“ при Ford
Така нареченият downsizing е основно средство за намаляване на средния разход и на вредните емисии при флотилията на отделните марки.
 
 
Натискът за намаляване на средния разход остава основен мотив и за въвеждането на трицилиндровите двигатели при автомобили от ниския среден клас на редица марки.
 
Проектът HyBoost е отговорът на Ford на изискванията за намаляване на разхода и вредните емисии. Разработката е направена съвместно с Ricardo и Valeo.
 
Резултатът е версия на Focus с трицилиндров бензинов двигател с обем 1.0 литър от серията EcoBoost. От фирмата твърдят, че при значително по-ниски параметри на среден разход и вредни емисии, този автомобил ще предложи динамиката на кола с двулитров атмосферен двигател.
 
Focus HyBoost е с ново поколение турбина, която се комбинира и с електрически компресор. Това решава въпроса с така наречения „турбо лаг“ или забавянето докато се достигне исканото налягане за да заработи турбината.
 
Засега фирмата не съобщава точните динамични показатели на Focus HyBoost, нито средния комбиниран разход на гориво.
0 от 500
  • #11
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Пежо от преди 10-тина години е това на снимката.Форд са царе на маркетинга.Те не продават с някакви кой знае какви неща колите си,а с реклама най-вече.Пишат за какви ли не технологии,ниски разходи,системи и разни други дребни шукарии,а всъщност това са неща,които другите отдавна ги имат и са ги въвели.
  • #10
    3 rate up comment 2 rate down comment
    михаил ( преди 14 години )
    Не е лоша колата, но дизайнът е банален - поредната кола в стил "японка след лифтинг". Жалко, че вече няма никакво разнообразие, а преди 7-8 години не беше така.
  • #9
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Разкош, колко да е разкош в този нисък клас? Дизайна, колко да е дизайн - почти никаква разлика с Фиеста излязла преди цели 3 години - 2008. От далече ще го бъркат с Пежо. Между другото на Фиеста вече й е време за фейслифт.
  • #8
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хората в сайта са скъсаняци, каращи коли на по минимум 10 години. Те за такъв невъобразим разкош и дизайн, каквито предлага този Форд не са си и мечтали.
  • #7
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    RS 1600На новите коли харесвам техниката. И от вътре са красиви. Лично аз карам Пежо 308. Но когато слезеш от тях, за разлика от колите от едно време (2001-2005) като я погледнеш и ти е грозна. Всички нови коли са грозни като дизайн и си приличат - противни предни решетки и още по-гадни изопнати фарове, които още малко ще стигнат до предните колонки.
  • #6
    6 rate up comment 6 rate down comment
    RS1600 ( преди 14 години )
    До: а, МПШ (все същия)Прав си. Карай си дъртия автомобил, тогава, пък ние ще се "мъчим" с новите си коли с модерни технологии.
  • #5
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Я какво хубаво Пежо!Аман вече, всички марки си приличат!
  • #4
    5 rate up comment 9 rate down comment
    а ( преди 14 години )
    а цената ква ще бъде?част от цената купувача я плаща после -ремонти разход гориво и т.н.m,и Форд най смешното е, че беше кола на годината по едно време а въсщност колите бяха пълни дъргели с безброй дефекти и дефектчета.рекламата е едно истината е друго
  • #3
    19 rate up comment 3 rate down comment
    МШ ( преди 14 години )
    Всичко звучи прекрасно,докато се види на каква цена се прави тази технологична революция.Да снижаваш разхода на автомобила е страхотно,но едновременно с това да правиш така,че тази кола да я пращаш за скрап по бързата процедура...?!Да не забравяме крайната и единствена цел на производителите - пълно и окончателно опразване джоба на клиента!
  • #2
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    До 5 години ще стане така, че разходът на новите коли ще е 3 пъти по-малък от разхода на колите втора употреба, въпреки това динамиката на новите ще е по-добра.