IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Системата MyKey на Ford и в Европа

От Ford обявиха, че от следващата година ще монтират технологията MyKey и на модели за европейския пазар.

Системата MyKey на Ford и в Европа

Технологията е за родители, които позволяват на децата си да управляват автомобилите им. Новата система стана популярна в САЩ и сега ще бъде приложена и в Европа.

С помощта на MyKey собственикът на автомобила програмира чрез ключа максималната скорост да не превишава 140 км/час, може да ограничи силата на звука на аудиосистемата, предупреждава по-рано за намаляващо гориво и други подобни функции.

Тази технология задължително включва системата за стабилизация и прави невъзможно изключването й. Ако не се сложи колана за безопасност не е възможно да се включи радиото.

В Европа първият модел който ще бъде оборудван с новата система е Ford Focus.

0 от 500
  • #39
    1 rate up comment 0 rate down comment
    RS 500 ( преди 12 години )
    RS 1600 ...Напълно съм съгласен с теб,особенно с това " Долу един с ник "младеж" ни показа колко е полезна такава система " .... нямам думи..!Младеж - искаш да кажеш че ще идеш на диско, ще пиинеш някво алкохолче и после с бясна музика и гас се прибираш ? еи заради теб се пишат новите закони за движения по пътищата и се измислят такива системи, точно заради хора като теб, хубаво се виж !
  • #38
    3 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 12 години )
    Против и КБ, аз лично някъде по трасето загубих за какво точно спорите.Според мен, подобна система е съвсем смислена и полезна, като има потенциал да спасява животи. Много от младежите са неопитни и неразумни шофьори, които искат да се покажат пред приятелите с колата на тати, а това може да е смъртоносно. Буквално.А, че всяка система може да се заобиколи при съответно желание и усилия - ясно. Все пак едва ли младежа ще прегрява нарочно спирачките само или бърника бушони, за да изключи ESP-т
  • #37
    2 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 12 години )
    :) Долу един с ник "младеж" ни показа колко е полезна такава система. Точно за такива като него е разработена (по-точно за родителите му).
  • #36
    2 rate up comment 3 rate down comment
    КБ ( преди 12 години )
    Още повече, че тук караме стари автомобили и колкото да са здрави, над 100 000 км амортисьорите не си вършат добре работата. Какво да кажем за типичния български 10 годишен автомобил, изминал 200 000 км по километраж и още толкова не по километраж? Тук има много всезнайковци, дето карали копторите си 50000 км, без да сменят нищо, а били на 150000 км. Никой не се замисля, колко е амортизирана тая кола реално.
  • #35
    1 rate up comment 3 rate down comment
    КБ ( преди 12 години )
    Прав си за магистралата, обаче аз не случайно споменах Западна Европа, където викаш Пътна Помощ и нямаш проблем. Тук нямаме читава магистрала, камо ли да се доверяваме на някой, дето ще ни помогне. Аз не случайно споменах, че ESP би трябвало да помогне при внезапно изскочило препятствие - примерно животно на магистралата или някой ***, дето не гледа в огледалата си. Случвало ми се е често. Ако караш със 120 и нямаш ESP, поднасянето ти дори на сух асфалт е 80 % сигурно.
  • #34
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Против ( преди 12 години )
    На магистрала движението и спирането в аварийна лента е абсолютно забранено. Пише го в закона. И като не можеш да вдигнеш поне 50, викаш репатрак. Който обикновено си е включен в каското и пак ти е безплатно.Аз не отричам ESP-то, казвам че е възможно да се изключва, дори и от самосебе си. Системата създава една фалшива сигурност. Не случайно пише в ръководствата "ESP не може да преодолее законите на физиката, карайте внимателно". Ти обвързваш работата и с нормална експлоатация на колата, което е смешно.
  • #33
    3 rate up comment 2 rate down comment
    КБ ( преди 12 години )
    Ами то най-важното нещо, за което се ползва ESP е да предотврати занасянето и преобръщането при заобикаляне на препятствие с висока скорост. До 120-130 км/ч, почти всички системи се справят с това. Справка, последния брой на Ауто Билд БГ.
  • #32
    3 rate up comment 2 rate down comment
    КБ ( преди 12 години )
    Аз се сещам единствено за минималното ограничение на скоростта по магистрала. Тогава спокойно обаче, ако имаш проблеми, може да пуснеш аварийните и се движиш в аварийната лента. Или може би ти твърдиш, че ако някой получи повреда на магистралата трябва да остане там, защото не се движи над 50 км/ч? Така може да е на Запад, но тук няма кой да ти помогне. А я ми кажи, защо трябва да се изключва ESP от неопитен водач и то по магистрала?
  • #31
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Против ( преди 12 години )
    Освен максимално ограничение на скоростта има и минимално. Дори и в БГ законодателство има едни кръгли сини знаци, които определят минимална скорост на движение. Не че в БГ ги има де, но на запад, освен за максимална, глобяват и за минимална скорст, че правиш задръствания.А за ограничение от 140 в града е достатъчно за едно рязване на 400 метра. И какъв е смисълът от ограничението. Системата се предлага на американския пазар. Отворете и четете.
  • #30
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Против ( преди 12 години )
    Хехе, защо не ги покажеш тези нелогизми и противоречия? Някакъв пъпчив пубер се хванал да обснява как Форд били върха на автомобилостроенето. Обаче понеже нищо не му е ясно и се мъчи да намери някакви обяснения.Апропо след като извадих на показ забележителния си телефон, що не му кажеш и марката? И защо си мислиш, че на повечето кафенета и бензиностанции има безплатно WiFi? Както написах и по-долу, беж да си изстискваш пъпките!