IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Системата MyKey на Ford и в Европа

От Ford обявиха, че от следващата година ще монтират технологията MyKey и на модели за европейския пазар.

Системата MyKey на Ford и в Европа

Технологията е за родители, които позволяват на децата си да управляват автомобилите им. Новата система стана популярна в САЩ и сега ще бъде приложена и в Европа.

С помощта на MyKey собственикът на автомобила програмира чрез ключа максималната скорост да не превишава 140 км/час, може да ограничи силата на звука на аудиосистемата, предупреждава по-рано за намаляващо гориво и други подобни функции.

Тази технология задължително включва системата за стабилизация и прави невъзможно изключването й. Ако не се сложи колана за безопасност не е възможно да се включи радиото.

В Европа първият модел който ще бъде оборудван с новата система е Ford Focus.

0 от 500
  • #19
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Против ( преди 14 години )
    Само истинският Бай *** сочи другите и ги приравнява на себе си.@ Истинският Бай *** и КБ, я как двама анонимни с еднакакви възгледи прописаха по едно и също време, на едно и също място...Мощните спортни автомобили имат ограничения от 200 нагоре! За града 140 са безумно висока скорост, справка катастрофата наскоро на бул. България, Сф. Тоест безумно ограничение, но в същото време в извънградски условия, ако наследника е пришпорил, това е достатъчно да направи белята, когато ограничението сработи.Бай Ганьовеца, ти пробвай да свалиш предавка надолу. Става и на автоматична кутия.КБ, вече ти обясних как може да се заобиколи защитата. А и ESP, понякога трябва да се изключва, особено като затънеш в зимни условия. Освен ако не мислиш, че с 700 оборота на двигателя ще се измъкнеш. И като си шпрехеме така, някои производители са въвели автоматично активиране на ESP, над 50 км/ч. А всяка стабилизираща система е надстройка на ABS-а и повреда в него изключва и ESP-то. А ABSможе да се изключи по много начини, така че да изглежда като естествена повреда. А да викаш влекач или да биеш 500 км, за да използваш другия ключ...
  • #18
    2 rate up comment 1 rate down comment
    КБ ( преди 14 години )
    И защо си против? Казах ти една истина. Лесно може да се направи така, че при неработеща ESP автомобилът да се ограничи още повече, че дори и да спре. Най-простият начин е да се деактивира пасивния ключ, докато не дойде таткото с резервния. И сега ги има тия екстрички във Фиестата ми. А как точно работи системата, изобщо не ми е ясно. Едва ли на някой друг тук е ясно, ама сме "против" ей така, за спорта.
  • #17
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Striker ( преди 14 години )
    Браво на Форд. Системата е много умна и дори трябва да бъде задължителна. Особено за България, където *** нашмъркани *** на 18-20 трепат себе си и невинни хора.
  • #16
    6 rate up comment 1 rate down comment
    до Против ( преди 14 години )
    Както винаги бай *** е ПРОТИВ и вече е наясно, че системата не си струва, как точно работи и как ще се изключи.Ограничението на скоростта било опасно, кажи го на производителите на всички мощни и спортни автомобили, които са ограничили скоростта на автомобилите си. Пък и всеки автомобил е естествено ограничен. Пробвай да изпревариш с маломощен бензинов автомобил по нагорнище при 1500 оборота
  • #15
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Това трябва да влезе със закон за всички шофьори със стаж до 5 години и лица до 23 години . И значително ще намалеят катастрофите по пътищата .
  • #14
    7 rate up comment 10 rate down comment
    младеж ( преди 14 години )
    То па *** тъпнята.. ако ще ми дават колата и не можем да надуем музика и да вдигнем скорост по-добре да си стоя в дискотеката и да се размажа а после да взема такси... със сигурност тази екстра няма да се радва на никакъв интерес!
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    passatora ( преди 14 години )
    qko
  • #12
    13 rate up comment 6 rate down comment
    Против ( преди 14 години )
    КБ нещо много си се впрегнал. Предпазител се слага за ограничаване на тока и защита при повишена консумация. Всеки предпазител се предполага че може да изгори по всяко време, вкл. по време на движение и при запален двигател.IVD, VSC, DSC ESP действат по един и същи начин.Малоумния коментар, че изправарваш с 140 и се кефиш, показва какъв комплексар си. Айде беж да си изстискваш пуберските пъпки.
  • #11
    6 rate up comment 3 rate down comment
    КБ ( преди 14 години )
    Естествено, че стабилизацията я изключваш чрез бушона.А не си ли се замислял,че и инженерите от Форд може да знаят това? Най-просто е, като махнат дечицата бушончето, да не могат да запалят колата изобщо :)А ти колко пъти си изпреварвал със 140 ?Аз съм ги вдигал само за кеф при изпреварване, без реално да ми е необходима тая скорост. И сега коментираме нещо, което не е ясно още на почти никой. Ама ако знаеш, айде обясни ми, как действа системата IVD на Форд? Щото аз не мога, макар да я ползвам
  • #10
    15 rate up comment 8 rate down comment
    Против ( преди 14 години )
    Ограничаването на скоростта може да е много опасно. Например при изпреварване.Системата за стабилизация се изключва по най-елементарния начин - чрез сваляне на предпазителя и. Обикновено е 5 А.А и самата система предполага наличието на два различни ключа, защото ако са еднакакви, защитите ще мигат да се изключват. КОето също не е добро решение.Отностно иновативността, едва ли има производител от средния клас, който да не предлага подобни системи. В смисъл за всеки ключ се помнят различни станции, настройки на седалка, огледала и т.н. Просто Форд са добавили леко разширение насочено към поотрасналите деца.