IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW ще спира цилиндри и при малките двигатели

Във Volkswagen работят върху система, която да изключва при възможност два от цилиндрите на бензиновия 1.4 TSI.

VW ще спира цилиндри и при малките двигатели
Според немското списание Фокус, системата която изключва два от четирите цилиндъра на двигателя при ниски натоварвания, ще действа в диапазона между 1400 и 4000 об/мин. Така ще се подобри значително разхода на гориво.
 
 
Според производителите, системата ще намали разхода с 0.4 литра на 100 км.
 
Когато колата се движи в града със скорост до 50 км/час икономията е около 1 литър на 100 км.
 
При тази система преходът от един режим на работа към друг режим на работа на двигателя ще остава почти незабележим за водача. Системата няма да пречи на динамичните качества на автомобила.
 
Първият сериен автомобил при който ще се появи системата ще бъде новото поколение на Golf, след това ще я видим и при  седмото поколение на Polo. След това системата ще се монтира и на другите марки влизащи в групата VW.
 
Сега система на спиране на част от цилиндрите се предлага само при големите двигатели с 8 цилиндъра, които се монтират на Audi S6, S7  и S8.
0 от 500
  • #38
    0 rate up comment 1 rate down comment
    KLASIKA ( преди 12 години )
    АНЕКА- шотландка- Непобедима ! : http://vbox7.com/play:2ba3ba9061 ремикс от ШАНАДОО,японска дамска група,също непобедими! : http://***.dailymotion.com/video/xctotr_shanadoo-japanese-boy_music
  • #37
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    A пък на моя гоуф като мина 100 км трябва да източа 3л.,щото произвежда нафта
  • #36
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Ти ( преди 12 години )
    Какво е това 3,0 бе ***?Разхода на масло ли?Или ти показва колко гори на 50 км.*** *** парче си.Аре другия път по-лекичко послъгвай а?
  • #35
    5 rate up comment 16 rate down comment
    Аз ( преди 12 години )
    Имам поло 1.4 тди без катализатор и извънграда на борд компа ми показва 3,0 на отиване -3,1 на връщане от морето. Ела сега да те калайдисам яко !!! Така ше те калайдисам че ще ходиш разкрачен 4 месеца
  • #34
    9 rate up comment 4 rate down comment
    let33 ( преди 12 години )
    пичове купете си поло с къфто искате двигател и когато го накарате да гори 3 ме калайдисайте много яко..
  • #33
    3 rate up comment 2 rate down comment
    KLASIKA ( преди 12 години )
    За последно здравейтеприятно гледане на мача!Който не гледа,приятно изкарване с друго което го кефи!До КБКефиш ме колега!Чаос тиЧаос на всички!
  • #32
    8 rate up comment 2 rate down comment
    КБ ( преди 12 години )
    @re, капка по капка, вир става. Старт стоп система, изключване на цилиндрите, променливо газоразпределение, нискоинертни ротори на турбокомпресорите, малки компресори за ниски обороти, директно впръскване, лазерно възпламеняване на горивото, електромагнитни клапани, регенерация на енергия при спиране и така нататък. Но ако става въпрос, дори и сега се спира горивото на новите автомобили при спускане на скорост така, че какво пречи да се спира горивото и при ниско натоварен двигател?
  • #31
    4 rate up comment 1 rate down comment
    КБ ( преди 12 години )
    Това е автомобил с горивни клетки, което няма нищо общо с това, което коментираме тук. А горивните клетки са известни с това, че са необходими зареждащи станции за водород, които не са никак евтини. Освен това, е необходимо място за резервоарите, които не са никак леки. Мерцедес отдавна се мъчат да наложат тая технология и вероятно скоро ще го направят. Има обаче много странична работа, докато почнем да караме на водород.
  • #30
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Други не спират цилиндри и пак им се получава-в класа на Поло,Фиеста,среден разход (не минимален) от 3.08/100 дизел от 90 к.с., Hyundai i20 blue http://***.hyundaibg.bg/bg/news/id/234
  • #29
    12 rate up comment 4 rate down comment
    re ( преди 12 години )
    Да спираме цилиндри. Това ли е най-доброто на което са способни вагините що се отнася до технологии за намаляване потреблението на гориво при двигателите с вътрешно горене. Нещастници.