IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW ще спира цилиндри и при малките двигатели

Във Volkswagen работят върху система, която да изключва при възможност два от цилиндрите на бензиновия 1.4 TSI.

VW ще спира цилиндри и при малките двигатели
Според немското списание Фокус, системата която изключва два от четирите цилиндъра на двигателя при ниски натоварвания, ще действа в диапазона между 1400 и 4000 об/мин. Така ще се подобри значително разхода на гориво.
 
 
Според производителите, системата ще намали разхода с 0.4 литра на 100 км.
 
Когато колата се движи в града със скорост до 50 км/час икономията е около 1 литър на 100 км.
 
При тази система преходът от един режим на работа към друг режим на работа на двигателя ще остава почти незабележим за водача. Системата няма да пречи на динамичните качества на автомобила.
 
Първият сериен автомобил при който ще се появи системата ще бъде новото поколение на Golf, след това ще я видим и при  седмото поколение на Polo. След това системата ще се монтира и на другите марки влизащи в групата VW.
 
Сега система на спиране на част от цилиндрите се предлага само при големите двигатели с 8 цилиндъра, които се монтират на Audi S6, S7  и S8.
0 от 500
  • #28
    7 rate up comment 1 rate down comment
    KLASIKA ( преди 14 години )
    Извинете,забравих да копирам.Ето края на изречението:-Докъде сме напреднали след като обявяваме за нови разработки,добре познатото старо?!?Поне аз се отказвам да разбера........................
  • #27
    14 rate up comment 2 rate down comment
    KLASIKA ( преди 14 години )
    Здравейте и весела вечер.Изумен съм,та чак не ми се пише...,какви са тия обиди ,какво е това чудо,кому е нужно?!?............Но реших да кажа:-вижте още през 1943г.,Порше измисли да спира единия цилиндър на армейски си джип за по голямо икономия на равно!!!Хитлер бил много доволен,защото този джип бил смъртоносно оръжие-бърз,икономичен,минаващ отвсякъде и неразвалящ се!!!Разбира се това си има обяснения:-той е базиран без никаква промяна от Фолксваген КОСТЕНУРКА!!!!Просто е повдигнат пътния просвет!Така,че всички легендарни качества джипа ги е взел НАГОТОВО!!!КОЛАТА Е БИЛА ИЗМИСЛЕНА ВЕЧЕ И ПОРШЕ Я ПРЕВЪРНАЛ В ДЖИП.Боксера когато се налагало работил на 3 цилиндъра!!!Та не виждам какво сега измислят Фолксваген?!?Взели са наготово нещо което си е тяхно!А ето го джипа с техника на Фолксваген и самоспиращ се цилиндър:http://pics.data.bg/categories/1/общи/2083980ab83fd76fce4101cb23e6833c/thumb_brymbari_v_glavata_1Плюс това през 1977г. Форд също монтира система за спиране на два цилиндъра на спортното си купе Форд Таунус 20М !От шест спираш два и караш на 4 цилиндъра!!!Кое е чудното тук?!?-топлата вода вече е била открита,сега това са рекламни трикове!Междудругото това също ми е един от любимите автомобили!Сега съм на 46г.,като бях на 25г. имах такъв.Беше невероятно удоволствие и изумително каране.Ще потърся снимките,ще ги снимам и до 7 дена ще ви покажа,така както ви показах снимките от Париж.Не ме е срам и страх,защото винаги съм откровен и не смятам да се променям.Продадох го,заради парите ,навремето ми даваха много за него......Този който го купи вдигна 200км. и уби приятелката си.......,но това е една друга и една нелепо тъжна история........А ето и Форд Таунус 20м:http://pics.data.bg/categories/1/общи/6b59c4faa51ebf77a379aa354ebc7d8d/026mab7Така,че казах и се повтарям:НЯМА НИЩО НОВО!!!!!!!!През 1977г. измислиха единствения свръхзвуков пътнически самолет с 2Q Конкорд30 г.летя без аварии!СЕГА КАЗВА,ЧЕ НЯМАТ НАДЕЖДНИ ТЕХНОЛОГИИ ДА НАПРАВЯТ НОВ!-срам и позор!!!По дискавъри Капитана на един Конкорд каза:-Какво ще кажа сега на внучето си ?!?Преди 30г.съм карал най бързия самолет,а сега какво?!?Какво да му кажа?!?..................Преди толкова много години пратиха хора на Луната и ги върнаха,а сега казват,че не гарантират връщането им и никой не отива натам?!?Кажете кое му е новото на новото?!?-Докъде сме напреднали след като обявяваме з
  • #26
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    При ФауВе и Ко обикновено спират всичките цилиндри и барутника го караш на кантарЯ за джилязу.Сега обаче са направили така да не спират всичките едновременно,а последователно 2 по 2.Брей,тея ВАГиналните не спряха да ме учудват с гениалността си.Най-аграрната марка в БГ.Мечтата на всеки селянин и ***.Само как ги облъчват обаче завалиите.Щели да им спират 2 цилиндъра и колата става,като трабанче.То така да могат да разберат.Иначе я да им кажат променливо-газоразпределение и ще замигат...
  • #25
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Big Brother ( преди 14 години )
    Ооо миризма ти ли си V-TECH? Верно ще се окаже че ти си единствения вредител в тоя сайт... ама не знаех че освен фен на клюндай си също почитател на японските ла*на...
  • #24
    4 rate up comment 10 rate down comment
    V-TECH ( преди 14 години )
    "Момчетата от Фолксваген и АУДИ си знаят..." ...СТИГА БЕ,*** КАЗАНЛЪШКИ!ПИСНА НИ ОТ ГЕЙСКИТЕ ТИ ИЗЦЕПКИ!ПРАТИ СНИМКАТА НА ТВОИТЕ ХОРА,*** БОКСОВИТЕ РЪКАВИЦИ ДА НИ СПЛАШИШ,ПАТЪР НЕЩАСТЕН!
  • #23
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Mercedes ( преди 14 години )
    Момчетата от Фолксваген и АУДИ си знаят работата. Кофтито е, че масово всичко вече се прави с компресори, заради екологичните норми, което е добре за екологията, но атмосферният двигател за мен си остава класиката.
  • #22
    6 rate up comment 2 rate down comment
    chavv ( преди 14 години )
    До RS1600Прав си. Хонда от 10-на години слагат т.н. VCM(Variable Cylinder Management) в 6-цилиндровите си двигатели (основно в САЩ), но ефектът не е голям, затова и не го прилагат в малките двигатели.
  • #21
    4 rate up comment 3 rate down comment
    КБ ( преди 14 години )
    Така е, но това реално е още една старт-стоп система, но работеща при ниски натоварвания в движение. Ефектът не е голям, дори инженерите на VW споменават, че икономията е 1 литър на 100 км, но при 50 км/ч постоянна скорост. В града предполагат, че ще е около 250 грама на 100 км, защото тогава има много ускорения, но има и движение с постоянна скорост или по инерция.
  • #20
    18 rate up comment 2 rate down comment
    RS1600 ( преди 14 години )
    V-TEC, нямаш идея за какво иде реч. Изключването на цилиндри няма нищо общо с променливите фази (по-точно: променливо време (момент и продължителност) за отваряне на клапаните.Изключването на цилиндри отдавна се използва прин някои многоцилиндриви моттори и никак не е сложно, но ползите му не са много големи. Работещите цилиндри продължават да въртят целия двигател, вкл. неработещите, които пък пак си имат своето ***, трябва да се мажат, да има газообмен и пр. Т.е. ползите се нямаляват.
  • #19
    14 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ако откраднат от FIAT MULTIAIR може и да направят нещо . Но със стари к....и нов бардак не става . Просто нямат иновации .