IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Продуктовата версия на VW Up!

Колата стъпва на пазара през декември.

Продуктовата версия на VW Up!

VW показа продуктовата версия на мъника Up!, преди официалната му премиера на автосалона във Франкфурт. Возилото, което видяхме за първи път преди четири години ще стъпи на пазара в Европа през месец декември.

ВСИЧКИ СНИМКИ


Позициониран под Polo, автомобилът с три врати се отличава с компактни размери и функционален салон, който може да приюти четирима пасажери. Дължината на Up! е 3.54 метра, широчината - 1.64 метра, височината - 1.48 метра, а разстоянието между предната и задната ос - 2.42 метра.

Возилото ще се предлага с три нива на оборудване, когато стъпи на пазара. Базовото ще бъде Take Up!, средното - Move Up! и най-високото - High Up!.

Под капка ще се поставят два бензинови агрегата с три цилиндъра и обем 1.0-литра. По-слабата версия с 59 к.с., оборудвана с технологията BlueMotion, включваща система Stop/Start, ще предоставя средно потребление на гориво в рамките на 4.2 литра на 100 км. По-силната модификация, доставяща 74 к.с., ще харчи с около 1/4 литър повече, като и двете версии ще отделят под 100 гр/км вредни CO2 емисии, сочи информацията.

Към тези две модификации ще се присъединят нови, използващи натурален газ и електричество. Първата ще видим непосредствено след стартът на продажбите на VW Up!, а втората - през 2013 година.

Очаквайте още подробности за колата в средата на месец септември, когато ще се състои официалната й премиера.

*Както ви съобщихме по-рано днес, продуктовата версията е много близка до концепцията на модела, показана във Франкфурт през 2007, но има значителни промени в техническата част.

Немската фирма се отказва от класическата формула за малкия автомобил с двигател разположен отзад и задно предаване, която беше показана и при концепцията. Вместо това, при серийната версия на Up! е използвана модулната платформа Modularer Querbaukasten или MQB, а предаването е по-традиционно, към предните колела, като и двигателят е разположен отпред.

 

0 от 500
  • #6
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Един и същи *** е,като започнееш от инфантилно-гейския първи коментар.Размириса се на въшливо-ромско,...
  • #5
    7 rate up comment 5 rate down comment
    до У2 ( преди 14 години )
    Съгласен съм, но точно Хуйдай недей ми дава за сравнение, защото Хуйдай е точно "тъпо подобие на кола". А за директно сравнение може да видим Мазда 2, която е един клас нагоре (в класа на Поло), мощността
  • #4
    13 rate up comment 11 rate down comment
    У2 ( преди 14 години )
    Ле ле,тия не си поплюват,BlueMotion технология,ала-бала,а разхода 4.2/100!И това тепърва ще се произвежда.Един клас по-нагоре разхода е 3.7/100 ,без майтап http://***.automedia.bg/news/article_13936.html (Hyundai i20) VW като не могат,поне да купуват от тези които могат.По-тъпо подобие на кола от това на сннимката горе не съм виждал!
  • #3
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    xaxxaxa edin i susht glupak pishe navsqkude...
  • #2
    10 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Otvrat!
  • #1
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    :) vesela kolichka, haresva mi interiora, kato za malka kolichka e gotian :)