IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Продуктовата версия на VW Up!

Колата стъпва на пазара през декември.

Продуктовата версия на VW Up!

VW показа продуктовата версия на мъника Up!, преди официалната му премиера на автосалона във Франкфурт. Возилото, което видяхме за първи път преди четири години ще стъпи на пазара в Европа през месец декември.

ВСИЧКИ СНИМКИ


Позициониран под Polo, автомобилът с три врати се отличава с компактни размери и функционален салон, който може да приюти четирима пасажери. Дължината на Up! е 3.54 метра, широчината - 1.64 метра, височината - 1.48 метра, а разстоянието между предната и задната ос - 2.42 метра.

Возилото ще се предлага с три нива на оборудване, когато стъпи на пазара. Базовото ще бъде Take Up!, средното - Move Up! и най-високото - High Up!.

Под капка ще се поставят два бензинови агрегата с три цилиндъра и обем 1.0-литра. По-слабата версия с 59 к.с., оборудвана с технологията BlueMotion, включваща система Stop/Start, ще предоставя средно потребление на гориво в рамките на 4.2 литра на 100 км. По-силната модификация, доставяща 74 к.с., ще харчи с около 1/4 литър повече, като и двете версии ще отделят под 100 гр/км вредни CO2 емисии, сочи информацията.

Към тези две модификации ще се присъединят нови, използващи натурален газ и електричество. Първата ще видим непосредствено след стартът на продажбите на VW Up!, а втората - през 2013 година.

Очаквайте още подробности за колата в средата на месец септември, когато ще се състои официалната й премиера.

*Както ви съобщихме по-рано днес, продуктовата версията е много близка до концепцията на модела, показана във Франкфурт през 2007, но има значителни промени в техническата част.

Немската фирма се отказва от класическата формула за малкия автомобил с двигател разположен отзад и задно предаване, която беше показана и при концепцията. Вместо това, при серийната версия на Up! е използвана модулната платформа Modularer Querbaukasten или MQB, а предаването е по-традиционно, към предните колела, като и двигателят е разположен отпред.

 

0 от 500
  • #26
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Нормално е клюндай да ги минат... след като колите им са най-евтини как да не станат номер едно? Защото при тях работата си е ясна - даваш по-малко пари и колата живее 5 до 8 години макс и после си купуваш нова защото страта става само за скрап. Помисли си защо няма нито един ретро корейски автомобил въпреки че са в играта вече трийсетина години? Защото в един момент толкова се развалят че няма как да останат в движение.. и това е за абсолютно всичките им модели...
  • #25
    1 rate up comment 3 rate down comment
    TT'ss ( преди 12 години )
    Ама много голема работа са ФауВе!Като разбраха,че Хюндай може да купи Опел и се посраха от шубе.Тогава и теоритичен шанс нямаше да имат да станат номер едно.С техните камъни,по тяхната глава.Купуваш друга фирма и вече си голям.В случая с ФВ са дори 10 фирми и пак Тойота ги прави за смях.Но нищо,корейците така или иначе ще ги минат в близките 5 години.
  • #24
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Да,перфектен разход за фолксваген...:))) много са зле селската марка.Бензиновата Мазда 2 1.3 Skyaktive харчи 3.2/100.Нали се сещаш колко недъгаво и китайски изглежда това немско менте,ха,ха!
  • #23
    6 rate up comment 1 rate down comment
    ТТ's ( преди 12 години )
    Ей,***,за Фолксваген само ще мечтаете и ще си карате ***,италиански,френски,корейски или пък японски!!!Това е перфектен разход за БЕНЗИНОВ двигател,***!!!*** хюндай е дизел!Много сте зле...Десетки хиляди левове похарчих в смяна на всевъзможни коли докато се убедя че ФОЛКСВАГЕН е НАЙ-ДОБРОТО,което един човек може да си позволи,ако не е милионер!Или пък Ауди... В момента карам 17-ия си фолксваген,имам и ауди,което ми е третото by the way...Всичко друго е КОМПРОМИС!!!
  • #22
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Язе ВАГините си ги мразим от миничък като турчин свинско, ама ше *** извиняват специалистете къде си го мислат, че Хуйдай ще минат немските каски. Грозните германци ше са пръви след неколко годин и ни тойота, ни Киа, още по-малце ХУЙдай ша ги подминат.
  • #21
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Точно Hyundai за 3 години от 1.4% пазарен дял в Европа,стигна 4%.Познайте дали не е от парчето на ФВ!А за японците няма какво да говорим.Щом лично шефовете на Хонда и Нисан признаха през 2010 Hyundai за по-добри тях,невежите писаници на бедните селянчета от БГ са точно с нулево значение,***!А Тойота още през 2001 казаха,че Hyundai е най-голямата опасност за тях,а не Фоксваген.Е,били за прави.
  • #20
    2 rate up comment 2 rate down comment
    началника ( преди 12 години )
    Съгласен съм, че японските коли са доста добри. Даже са почти конглокентни на немските. НО има една малка тънкост. Японските коли произвеждани за пазара в САЩ са пълен ***. Японските коли произвеждани за европейския пазар са полу-***. Доста по-добре са от тези за пазара за САЩ, но са в пъти по-зле от тези за японския пазар. И накрая идваме на най-висшата класа - япоските коли произведени за японския пазар. Те наистина са на високо ниво и могат да се конглокират с немските марки.
  • #19
    1 rate up comment 1 rate down comment
    :) ( преди 12 години )
    Поредната мъдрост на екипа:"натурален газ":)
  • #18
    8 rate up comment 3 rate down comment
    до Мацка ( преди 12 години )
    Между японските и корейските автомобили има огромна разлика! Корейците правят техни коли от преди 20-30 години, а има 20-30 годишни легендарни японски автомобили. Разликата в начина на работа и манталитета на двете нации е огромен. Корейците няма да настигнат японците в близките десетилетия.
  • #17
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Най големият грозник . Ще го сложат в музея на тейовете .