IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Продуктовата версия на VW Up!

Колата стъпва на пазара през декември.

Продуктовата версия на VW Up!

VW показа продуктовата версия на мъника Up!, преди официалната му премиера на автосалона във Франкфурт. Возилото, което видяхме за първи път преди четири години ще стъпи на пазара в Европа през месец декември.

ВСИЧКИ СНИМКИ


Позициониран под Polo, автомобилът с три врати се отличава с компактни размери и функционален салон, който може да приюти четирима пасажери. Дължината на Up! е 3.54 метра, широчината - 1.64 метра, височината - 1.48 метра, а разстоянието между предната и задната ос - 2.42 метра.

Возилото ще се предлага с три нива на оборудване, когато стъпи на пазара. Базовото ще бъде Take Up!, средното - Move Up! и най-високото - High Up!.

Под капка ще се поставят два бензинови агрегата с три цилиндъра и обем 1.0-литра. По-слабата версия с 59 к.с., оборудвана с технологията BlueMotion, включваща система Stop/Start, ще предоставя средно потребление на гориво в рамките на 4.2 литра на 100 км. По-силната модификация, доставяща 74 к.с., ще харчи с около 1/4 литър повече, като и двете версии ще отделят под 100 гр/км вредни CO2 емисии, сочи информацията.

Към тези две модификации ще се присъединят нови, използващи натурален газ и електричество. Първата ще видим непосредствено след стартът на продажбите на VW Up!, а втората - през 2013 година.

Очаквайте още подробности за колата в средата на месец септември, когато ще се състои официалната й премиера.

*Както ви съобщихме по-рано днес, продуктовата версията е много близка до концепцията на модела, показана във Франкфурт през 2007, но има значителни промени в техническата част.

Немската фирма се отказва от класическата формула за малкия автомобил с двигател разположен отзад и задно предаване, която беше показана и при концепцията. Вместо това, при серийната версия на Up! е използвана модулната платформа Modularer Querbaukasten или MQB, а предаването е по-традиционно, към предните колела, като и двигателят е разположен отпред.

 

0 от 500
  • #16
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Мацка ( преди 14 години )
    Защо плюете като дори аз знам че VW е-по добра кола от жълтите таксита и другите заоблени японски и корейски автомобили... Бившия ми приятел имаше едно Инфинити Джип! Вътре беше Избъсано всичко!! Волан Скоростен лост и около бравите. И кожата им мирише Ужастно!! Аз съм зад VW
  • #15
    9 rate up comment 10 rate down comment
    az ( преди 14 години )
    *** грозната и скучна кола, като всички ФВ между другото,муахахаха.....
  • #14
    16 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Много си е хубава количката. Ако на капака пишеше Опел или Киа друго щяхте да говорите. И аз не харесвам VW, както и повечето други марки, ама не си затварям очите. Аман от фенбойчета!
  • #13
    7 rate up comment 5 rate down comment
    паднах от смях ( преди 14 години )
    Наистина! Такъв имидж имаш сред другите като те видят с някой клюндай че направо не ми се мисли.. може би само някой с бентли ще е над теб хахахахахаха
  • #12
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хич не е смешно.Москвича се оказва ФВ!!!
  • #11
    12 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Колеги, смешно е да сравнявате клюндай с фолксваген... все едно да сравнявам москвич с кадилак...
  • #10
    13 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Тва на снимката е бледо подобие на Киа Рио.Скука от всякъде.За двигателите,тяхната мощност и разход на гориво няма да коментирам.Пълна скръб.Отново ФВ са много назад след водещите.
  • #9
    14 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Тотален ФВ бълвоч!
  • #8
    16 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    4.2 e skandalno visok razhod za kola s razmeri na taburetka.VW , svereti si chasovnika,pak ne ste v cas!
  • #7
    14 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Между Мазда и Хюндай може да има сравнение,докато VW е само в ролята на пасивен наблюдател какво правят Големите.