IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Теч на гориво от 2.0 TDI на VW

Федералните органи за безопасност на движението по пътищата в САЩ разследват модел 2011 Volkswagen Jetta.

Теч на гориво от 2.0 TDI на VW
Става въпрос конкретно за версията с двигател  2.0 TDI, който може да е причина за изтичане на гориво.
 
 
Националната служба за безопасност на движението (NHTSA) обяви, че е получила седем оплаквания за теч на гориво транспортирано към инжекторите, като всичките засегнати автомобили са относително нови, с изминати по километража между 2500 и 7700 мили.
 
 
От NHTSA съобщават и за случай на теч на гориво от същия двигател, но монтиран на Volkswagen Golf. „Започнахме предварително разследване на случая, честотата на обявения дефект и възможните последици за безопасността на движение“, се казва в специално съобщение до медиите на  NHTSA.  
 
0 от 500
  • #53
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    http://en.wikipedia.org/wiki/Top_10_best_selling_cars_in_Europeзлобейте мишки:)))
  • #52
    8 rate up comment 6 rate down comment
    до :) ( преди 14 години )
    А бе,въшлив ***,голям разбирател се извъди от казанлъшката *** махала.Точно от ФВ Туарег и Порше Кайен имаше оплаквания,4 годишни коли с пожълтели фарове,да те *** с бедния ***!
  • #51
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    zna4i pak spored tezi amerikanci ima6e te4 su6to ot honda i ot toyota kak samo ot 4ujdestranni marki USA the best tova iskat da kajat.
  • #50
    7 rate up comment 6 rate down comment
    КБ ( преди 14 години )
    Значи, понеже съм минал по пътя на Фолксваген, но със ЗаЗ 968 М, мога да дам пояснение по въпроса :P, Когато купих тая кола за 300 лева, ми гореше колкото и сложа през деня. 5 литра да сложа, ги изгаря. 10 литра да сложа, на сутринта същата работа - няма бензин. Така карах няколко месеца, дори направих една обиколка от 500 км на Североизточна България. Лепих тиксо на резервоара, за да видя, дали някой не точи през нощта, но не. Тогава съвсем случайно видях, че от бензиновата ми помпа капе, все едно от развалено кранче на чешма. Смених помпата и уж всичко се оправи, но пак голям разход, колата се задавя по кръстовищата и то точно в центъра на кръстовищата, аз слизам, тикам , разглобявам карбуратора, попивам бензина и тръгвам. Така една година. Какво ли не правих, регулирах поплавък, продухвах жигльори и тем подобни. Все пак по едно време забелязах, след поредни опити да установя проблема, че иглата ми е завита на обратно и не може да уплътни. Така бензиновата помпа качва постоянно в карбуратора и когато това гориво не може да се изразходи ( на дълъг път), след спиране колата се дави, защото карбураторът прелива. И всичко това на кръстовища естествено. Оправих и тоя проблем, но идеята ми бе друга. Цяла година карах с преливащ карбуратор, а бензинът се стичаше по двигателя. Не можех да се подпаля, въпреки, че Запорожците са с въздушно охлаждане и нерядко температурата на двигателя стига 120-130 градуса. Тоест, с 30-40 градуса повече от ДВГ с водно охлаждане. Какво остава тогава за дизеловата Джета? Това за мен не е никакъв проблем, освен проблем на самата фирма Фолксваген или по-вероятно на доставчиците. Нафтата е по-трудно запалима от бензина. Не, че не се е палил ЗаЗ-а на баща ми, но аз не можах. Така минах 5-6000 км. Тоя проблем е преувеличен. Дори да съществува, то Фолксваген трябва да вземат мерки, още повече, че автомобилите са в гаранция.
  • #49
    3 rate up comment 3 rate down comment
    КБ ( преди 14 години )
    Ухааа, колко спам XD Пуснаха ви тема за събота и неделя. Айде, избийте се xD
  • #48
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Чудя се как може феновете на тази марка да си вярват сами на себе си че техните коли са най добри като са с най стари технологии . А карали ли сте комонреил май не . Време ви е да слезете на земята живеем в 21 век а не в 20 митове и легенди които сте си измислили не съществуват .
  • #47
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Още истини ще лъснат за най болучивия двигател и най смотаната марка в историята на автомобилостроенето там няма Аутобилд за да ги прикрива лъже и рекламира .
  • #46
    7 rate up comment 12 rate down comment
    аве ( преди 14 години )
    тая работа малко ми прилича на страх от страна на АМЕРИКАНЦИТЕ. Но да ги светна - теч от дизел не е опасно като теч от бензин или газ. Впрочем каквито и мръсни номера да прилагат американците, ФВ бавно и полека ще превземе американския пазар, просто защото немците си знаят работата. А за коментарите срещу ФВ по-долу....жалки викове на пълни лузъри, които не искат да признаят, че са си купили(или харесват)коли ***.
  • #45
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ти си карал ФВ Кади само в мечтите си вероятно и книжка нямаш а баща ти овчаря като няма кинти за нещо свястно те баламосва че старото Субару е най-хубаванта кола. Вземи се осъзнай момченце, не слушай баща си ами обиколи малко автокъщите да видиш кой какво ще ти предложи и кое държи цена и кое губи и ги попитай защо една кола държи цена а другата поевтинява главоломно.
  • #44
    13 rate up comment 8 rate down comment
    До Мунчо и др.тъпаци ( преди 14 години )
    Като ви слуша човек глупостите си мисли че трябва да изкара втори шофьорски глокс - как се кара ФВ Дизел. Всякакви простотии бълвате, а фактите са прости - Кадито го карам само аз, обслужва се само във фирмен сервиз и се пази като писано яйце. Не е товарено с повече от 300 кг (по каталог до 800). И понеже по дупките карах Субару Аутбек и до 190000 км не съм го ремонтирал изводът е само един - ФВ и качество са две различни неща. А Субаруто си е перфектно и амортисьорите са си оригиналните.