IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Теч на гориво от 2.0 TDI на VW

Федералните органи за безопасност на движението по пътищата в САЩ разследват модел 2011 Volkswagen Jetta.

Теч на гориво от 2.0 TDI на VW
Става въпрос конкретно за версията с двигател  2.0 TDI, който може да е причина за изтичане на гориво.
 
 
Националната служба за безопасност на движението (NHTSA) обяви, че е получила седем оплаквания за теч на гориво транспортирано към инжекторите, като всичките засегнати автомобили са относително нови, с изминати по километража между 2500 и 7700 мили.
 
 
От NHTSA съобщават и за случай на теч на гориво от същия двигател, но монтиран на Volkswagen Golf. „Започнахме предварително разследване на случая, честотата на обявения дефект и възможните последици за безопасността на движение“, се казва в специално съобщение до медиите на  NHTSA.  
 
0 от 500
  • #23
    11 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Алоуу дефект при седем коли при производство от 7-8 милиона коли годишно и *** започнаха със заключенията. Тойота върна милиони бройки в сервизите заради дефекти и то само за една година имаше няколко такива сервизни акции. Тва че някой ти е разказвал как на служебното Кади му се счупила скоростнатата кутия или им се счупили амортисьорите, може да е щото тъпата *** чула че ако влезе със 100км. в дупка не се усещала дупката а ако сменяш предавките на 7000 оборота колата повече наемала.
  • #22
    7 rate up comment 10 rate down comment
    М. до анонимен ( преди 14 години )
    Обаче как точно за товяа говорех в предния пост... че като си *** и не си пазиш колата ако ще да е от бетон ще се счупи. Случая с маховика. НЕ само че я кара с ниска скорост на висока предавка ами сигурно я кара и натоварена... Горкото кади ... на какво *** е случило... Безмозъчно
  • #21
    12 rate up comment 6 rate down comment
    до Субарофенът ( преди 14 години )
    вече почнаха да те нападат от Империята на вагините;))))не ги дразни щото ще влезе Перниката рота
  • #20
    5 rate up comment 2 rate down comment
    :) ( преди 14 години )
    Пича от трамвая обаче ще се гътне да я гледа :):) Абе вие чували ли сте за ВЙОРТЕРЗЕЕ?!?!
  • #19
    13 rate up comment 6 rate down comment
    ilgam ( преди 14 години )
    Факт е ,че всички марки нови коли не са с качеството преди 10 и повече години ,но това се прави умишлено ,караш 5 години и хвърляш.Обаче от фоцваген груп се оливат ,цените им са прекомерно високи за качеството което предлагат.
  • #18
    7 rate up comment 5 rate down comment
    М. До анонимен ( преди 14 години )
    Точно пишех това :):) ЕВАЛА :) Субаруфен. Ти като палиш дизела оставяш ли го 2 мин да поработи сутрин! това не е само за ФВ ами за всеки дизел. Как пък на моя голф нишо му няма?!?!?! КАК СТАВАТ ТЕЯ НЕЩА!!! ПРи един стават при друг не или си ги измисляш и си проедния *** дето само троши.
  • #17
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    А за турбото мисля че всеки, които се интересува знае, че навременната смяна с хубаво масло, изчакването на колата 2-3 минути да поработи на място след продължително юркане, за да охлади турбото и избягването да се тормози колата, докато все още не е достигнала нормална работна температура всеки го знае.
  • #16
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Е ти колко искаш да ти изкарат амортисьорите, 1 милион ли? Това все пак е работен автомобил и се предполага да се товари, а и нашите магистрали са перфектни. Относно турбото и маховика в повечето случай се прецакват заради невежите им собственици, които си мислят, че да караш дизел 1990г и 2010 е едно и също. Маховика се прецаква много, когато се кара с ниска скорост на висока предавка и се подадава след това газ.
  • #15
    10 rate up comment 6 rate down comment
    авторът ( преди 14 години )
    ТЕЧЕ ВСИЧКО ТЕЧЕ..... важното е да се качиш на вратата и като маймун да се пънеш колко е здрава трошката!тече ама тече добре ....даже с голямо майсторство тече
  • #14
    19 rate up comment 8 rate down comment
    Субаруфен ( преди 14 години )
    "Сабирана" ти е главата, а за "трабичката"да не говорим. Я кажи как да се грижа за моето Кади, на което му гръмна турбото на 79000 км, отказаха задните амортисьори на 110000 км, а сега на 120000 км е на ред някакъв двумасов маховик! Ремонти на стойност около 8000 лева по кола която струваше 38000 лева. Какви 200000 км бълнуваш?