IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Теч на гориво от 2.0 TDI на VW

Федералните органи за безопасност на движението по пътищата в САЩ разследват модел 2011 Volkswagen Jetta.

Теч на гориво от 2.0 TDI на VW
Става въпрос конкретно за версията с двигател  2.0 TDI, който може да е причина за изтичане на гориво.
 
 
Националната служба за безопасност на движението (NHTSA) обяви, че е получила седем оплаквания за теч на гориво транспортирано към инжекторите, като всичките засегнати автомобили са относително нови, с изминати по километража между 2500 и 7700 мили.
 
 
От NHTSA съобщават и за случай на теч на гориво от същия двигател, но монтиран на Volkswagen Golf. „Започнахме предварително разследване на случая, честотата на обявения дефект и възможните последици за безопасността на движение“, се казва в специално съобщение до медиите на  NHTSA.  
 
0 от 500
  • #33
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Не си наясно с цените, ама нали си заблудена ВАГ-овца, нормално е....Айде бягай да те стрижат...Хахаха
  • #32
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ей радост на хората с малки възможности. Ето и при по-скъпите коли може да има проблеми. може при 7-8 милиона производство на година да имат 7 дефектни коли. Ок радвайте се, не само вашите евтини чупентии може да се развалят. Това обаче не променя фактите и 10 годишен Голф продължава да струва колкото 10 годишно БМВ тройка. И да държи 2-3 пъти по-висока цена от конглокентите си в сегмента на съсъщата възраст. Кервана си върви а кучетата да си лаят край кофите с ***. Пожелавам ви приятно лаене
  • #31
    9 rate up comment 8 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 14 години )
    При Дизел вагините маховика е консуматив, когато сменяш съединител обезателно се сменя и маховика, защото иначе след 10к км се отваря наново, просто съм го виждал няколко пъти тоя сценарий. А маховика е към 1000 лева в добрия случай. И ся кво цакат ви с цената на колите спрямо качествтото , после имат капани да ви цакат и с частите? Щом ви кефи карайте ги :) Като си зимаш немско поне си земи немско, а не рекламен гигант за много пари с ниско качество. има Опел , бмв , мерцедес се по-добре :)
  • #30
    13 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Бозавите *** пет коли продадоха в щатите и те се оказаха дефектни....Жалки сте, ВАГини! Жалки и смешни! Скоро и китайците ще ви усетят и ще ви бият шута...Ще се приберете там откъдето ви създаде Хитлер- в циганко-турска Германия....
  • #29
    7 rate up comment 9 rate down comment
    G777 ( преди 14 години )
    FAKT E CHE 1.9 TDI MOJE I DA NE E COMMON RAIL,NO E IZKLIUCHITELNO SPOUCHLIV AGREGAT,AZ LICHNO IMAM OPIT SUS 110 KONQ,ZA 100 000 KM,PO-DVIGATELQ NQMA PROBLEMI I RAZXODA E PRILICHEN,DA VINAGI SE SMENQT KONSUMATIVITE PREDI REVIZIONITE KM I SE KARA S KACHESTVENO MASLO I NAFTA(NE JIVEA V BG)NO DVIGATELQ E DOBUR,NQMA KAK DA ME OBEDITE CHE E LOSH ZASHTOTO TAKA STE CHULI.ZA TOVA I GO SMENIXA SEGA S 2.0 TDI,ZASHTOTO STARIAT NE SE CHUPI.
  • #28
    12 rate up comment 9 rate down comment
    W12 ( преди 14 години )
    Няма друго толкова просто завистливо и жалко племе като българското С такова племе пълно с жалки комплексари държавата е обречена !!! национален спорт плюене по всичко и всеки ,който е недостижим за нас !Вместо да си гледате работа и да правите бизнес и пари - по цял ден злобеете по това, коеот никога не можете да имате вместо да направите нещо да подобрите живота сиНе еважно на мен да е добре, а на вуте да му е зле !!Ей това е скапано жалко племе !!Никой не ви е винвен *** такива
  • #27
    2 rate up comment 5 rate down comment
    цецо ( преди 14 години )
    ето това е разликата м у америка и европа там няма стъкмистика и да плюем другите право куме в черни очи
  • #26
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    че американците искат да пречат на продажбите на чуждестранни коли-ясно е, все пак GM са изкупили всички трамвай в америка с цел да си продават колите, а не хората да ползват обществен транспорт, но и вагините са си *** по пинцип, също както и повечето американски кошници
  • #25
    12 rate up comment 3 rate down comment
    do Subarufan ( преди 14 години )
    Кади с амортисьори отзад? Ти поръчково кади ли караш? Моето е на 120 000 Ekofuel и освен 4 тампона нищо друго. И другите баничарки са си хубави но аз с кадито никакви проблеми. ПС: С дизел в България е неизбежно да нямаш проблеми я с турбо, с дюзи.......
  • #24
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    На съвременните дизели им трябват обороти и тогава са много пъргави, еластични, икономични и изкарват по- дълго. Когато карам винаги гледам колата да върви с над 1500оборота, А когато съм на висока предавка и движейки се по инерция на скорост с отпуснат *** на газта и оборотите примерно паднат на 1000-1200-1300, вместо да дам газ да ускоря аз свалям 1 предавка надолу и оборотите отиват приверно на 1700 и на колата и е леко да набере. И тогава и на маховика му е леко.