IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Теч на гориво от 2.0 TDI на VW

Федералните органи за безопасност на движението по пътищата в САЩ разследват модел 2011 Volkswagen Jetta.

Теч на гориво от 2.0 TDI на VW
Става въпрос конкретно за версията с двигател  2.0 TDI, който може да е причина за изтичане на гориво.
 
 
Националната служба за безопасност на движението (NHTSA) обяви, че е получила седем оплаквания за теч на гориво транспортирано към инжекторите, като всичките засегнати автомобили са относително нови, с изминати по километража между 2500 и 7700 мили.
 
 
От NHTSA съобщават и за случай на теч на гориво от същия двигател, но монтиран на Volkswagen Golf. „Започнахме предварително разследване на случая, честотата на обявения дефект и възможните последици за безопасността на движение“, се казва в специално съобщение до медиите на  NHTSA.  
 
0 от 500
  • #83
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    1.5-2.0 литра на 1000км., беги се скрии бе глокусмук, не ти минава номера. Аз карам 2.0 TDI и въобще ни си в час мой човек.
  • #82
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Я оставете нафтата,ами кажете по колко литра масло доливате на новите дизели на ВАГ? Щото имам роднина, който се нахендри точно с тоя мотор на Аутлендъра си. Колата е на 26 000 км и долива по 1.5-2 литра на хиляда километра!....Бъзикат се с него и го карат вместо масло, грес да слага...
  • #81
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Лексусчето как се запотило та чак е усмърдял форума
  • #80
    7 rate up comment 8 rate down comment
    poznava4 ( преди 14 години )
    eto tova e istinski problem,a ne za stelkite na toyota, kakvo bi stanalo,ako ne znam kakvo si, za koeto amerikancite se izviniha,no nashite nemski fen4eta taka i ne iskat da priznayat i bulvat glupost sled glupost
  • #79
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Ming Tchao ( преди 14 години )
    Нямах време и желание да изчета всички коментари, но ако се поинтересувате ще видите че за двигателя 1.9 ТДИ (на кадито) е общоизвестно, че турбото, маховикът и интеркулерът (за моделите които го имат) са дефектни и се чупят постоянно. А факта, че "не се е чуло в европа" се дължи на липсата на сходна на американската (NHSTA) организация. В Европа, никой не може да задължи производителя да изтегли коли за дефекти. Да не би в Европа да се "беше чуло" за педалгейта на тойота?
  • #78
    9 rate up comment 4 rate down comment
    ДО do Subarufan ( преди 14 години )
    Абе мислех че ти е дошъл акъла, ама нейсе. Явно не е. Кади-то има отзад и амортисьори и листови пружини. Вземи се надупи до накое Кади и виж. Само си пази задните части от тук присъстващите. Амортисьорите са по 202 лева бройката. А най-жалкото е че Кадито е 7-местно и се води че може да носи 800 кг., а не е носило и половината. А относно броя продажби - продава се много VW по същата причина, по която се продава ARIEL, Savex и др. Облъчват говедата с реклами и те пренебрегват истината.
  • #77
    6 rate up comment 5 rate down comment
    КБ ( преди 14 години )
    Цвъка минусу на всички.
  • #76
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Абе къде е лексусчето???
  • #75
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Всеки негативен коментар е смешен... дали са япончетата някой рушвет та да учернят сигурния конглокент за производител номер 1, да не говорим за завистта на собствениците на японски тояги в сравнение с тези немски танкове...
  • #74
    8 rate up comment 8 rate down comment
    споко бе ( преди 14 години )
    течяло,е и кво !?тече !колко да тече???е най -много по 100-300 гр на 100 км!!то тва си ев нормата на ФВ,те даже ауто билда ги бяха изловили че доста послъгват с разхода ама кво -то явно било от теча!!за тва им требва хай ТЕЧ специалисти.с