Ако се стигне до продажба, един от най-напористите купувачи е Hyundai. General Motors продължава да твърди, че Opel не се продава, но досега няколко пъти подобни твърдения бяха опровергавани. При това не само по време на кризата през 2009, когато Opel беше обявен за продажба.
Новите твърдения за подготвяна продажба на фирмата започнаха от Auto Bild, където съобщиха за интерес на китайски фирми и на Volkswagen. Хората от Волфсбург премисляли да закупят един от най-големите си конкуренти в Европа за да го неутрализират.
Сега отново в Auto Bild, изкарват сред кандидатите за Opel на първо място Hyundai. Централата на корейската фирма за Европа е в немския град Рюселсхайм, като се намира само на няколко километра от Opel, чиято централа е също там.
Hyundai е обявяван сега за най-динамично развиващата се автомобилна фирма на света. Освен център за дизайнерска и развойна дейност в Рюселсхайм, Hyundai инвестира в голям завод в Чехия, а Киа изгради завод в Словакия.
За групата Hyundai Kia евентуалното закупуване на Opel би означавало сериозен скок на пазарния дял. Сега двете марки държат около 4% на европейския пазар, а делът на Opel е 7%. Точно от това се опасявали във Volkswagen като не искали да позволят подобен скок на корейците.
Мартин Винтеркорн вече е казвал, че възприема именно корейската група като най-голяма пречка за постигане на целта на VW да стане номер едно в света. Това накара Фердинанд Пих да предложи конкретна сума на General Motors за Opel, която американците отхвърлиха, но кой знае, може от Hyundai да предложат повече?