IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Auto Bild: Hyundai напира за Opel

От General Motors може и да отричат, но бъдещето на Opel въобще не е ясно.

Auto Bild: Hyundai напира за Opel
Ако се стигне до продажба, един от най-напористите купувачи е Hyundai. General Motors продължава да твърди, че Opel не се продава, но досега няколко пъти подобни твърдения бяха опровергавани. При това не само по време на кризата през 2009, когато Opel беше обявен за продажба.
 
 
Новите твърдения за подготвяна продажба на фирмата започнаха от Auto Bild, където съобщиха за интерес на китайски фирми и на Volkswagen. Хората от Волфсбург премисляли да закупят един от най-големите си конкуренти в Европа за да го неутрализират.
 
Сега отново в Auto Bild, изкарват сред кандидатите за Opel на първо място Hyundai. Централата на корейската фирма за Европа е в немския град Рюселсхайм, като се намира само на няколко километра от Opel, чиято централа е също там.
 
Hyundai е обявяван сега за най-динамично развиващата се автомобилна фирма на света. Освен център за дизайнерска и развойна дейност в Рюселсхайм, Hyundai инвестира в голям завод в Чехия, а Киа изгради завод в Словакия.
 
За групата Hyundai Kia евентуалното закупуване на Opel би означавало сериозен скок на пазарния дял. Сега двете марки държат около 4% на европейския пазар, а делът на Opel е 7%. Точно от това се опасявали във Volkswagen като не искали да позволят подобен скок на корейците.
 
Мартин Винтеркорн вече е казвал, че възприема именно корейската група като най-голяма пречка за постигане на целта на VW да стане номер едно в света. Това накара Фердинанд Пих да предложи конкретна сума на General Motors за Opel, която американците отхвърлиха, но кой знае, може от Hyundai да предложат повече?
0 от 500
  • #41
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Казах го още преди месец! КЛЮНИ ИСКА ХЛОПИ! :P
  • #40
    3 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Това казаха по телевизията, пич. Корейците почиват най-малко в света.
  • #39
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Fenix ( преди 12 години )
    бъчваря Имаш много погрешна представа за корейците ;-). Това което казваш важи повече за японците. Корейците яростно си защитават правата:http://***.speed-press.com/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%86%D0%B8%D1%8F%D1%82%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8-%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B2-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-Ssang-Yong/?pageId=12732Снимката с прашката е уникална ;-D
  • #38
    4 rate up comment 5 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Корейците са работохолици. Те почиват най-малко в целия свят. Страхуват се да си вземат повече от седмица отпуска, защото там се смята, че ако те няма седмица на работа, ще сложат друг на твое място. Почти всички работят извънредно и никой не мрънка по същата причина - да не си загуби работата.
  • #37
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Fenix ( преди 12 години )
    Не е до себестойността на продукта, защото корейците не са от нископлатените а и имаш разходи за транспорт и застраховка. Още повече те имат заводи и в Европа и в САЩ където продават най-много. Особено в САЩ заплатите изобщо не са от най-ниските.
  • #36
    1 rate up comment 10 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 12 години )
    dnes opel, utre VW... 4estito!
  • #35
    7 rate up comment 3 rate down comment
    До последния анониме ( преди 12 години )
    .... Защото реално в момента в който можеме да привличаме инвестиции за да се развиват производства нашите блехури си продължават с копумпираните маниполативни игрички! И вместо да се възползваме от ЕС си пъплиме постарому.
  • #34
    6 rate up comment 6 rate down comment
    До последния анониме ( преди 12 години )
    Е как няма да ги съсипват корейците, като себестойността на продукта им е в пъти по-ниска. В крайна сметка човек си прави сметка като пазарува и във времена като днешните почва все повече да отстъпва робуването на марки стига да се предлага качествен продукт на ниска или поне на достъпна цена. Заради това и всички концерни изнасят производства, но трябва да си дадеме сметка това до какво ще доведе в страни като нашата с държавници като нашите, а именно до никаде
  • #33
    8 rate up comment 7 rate down comment
    до:До RS10 ( преди 12 години )
    100 хил. км. тест,грешка
  • #32
    16 rate up comment 8 rate down comment
    до:До RS10 ( преди 12 години )
    Казваш киата не можела да изкара две години.Виж си настолния Аутобилд от миналата година,10 хил. км. тест на Киа Сийд.Две изгорели крушки и пружинката на пеплника.За прясно сравнение Сеат Ибиза-разбит лагер на диефернциала,изронено зъбно колело,щифт в ск. кутия паднал,съединител износен и с разбити легла на пружините,филтър за твърди частици вечно запушен-за смяна,пластамисте в салона тракат,без гумени демпфери,.. Това е продукта на VAG,едно мега-менте.За това корейците ги изместват.