IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Auto Bild: Hyundai напира за Opel

От General Motors може и да отричат, но бъдещето на Opel въобще не е ясно.

Auto Bild: Hyundai напира за Opel
Ако се стигне до продажба, един от най-напористите купувачи е Hyundai. General Motors продължава да твърди, че Opel не се продава, но досега няколко пъти подобни твърдения бяха опровергавани. При това не само по време на кризата през 2009, когато Opel беше обявен за продажба.
 
 
Новите твърдения за подготвяна продажба на фирмата започнаха от Auto Bild, където съобщиха за интерес на китайски фирми и на Volkswagen. Хората от Волфсбург премисляли да закупят един от най-големите си конкуренти в Европа за да го неутрализират.
 
Сега отново в Auto Bild, изкарват сред кандидатите за Opel на първо място Hyundai. Централата на корейската фирма за Европа е в немския град Рюселсхайм, като се намира само на няколко километра от Opel, чиято централа е също там.
 
Hyundai е обявяван сега за най-динамично развиващата се автомобилна фирма на света. Освен център за дизайнерска и развойна дейност в Рюселсхайм, Hyundai инвестира в голям завод в Чехия, а Киа изгради завод в Словакия.
 
За групата Hyundai Kia евентуалното закупуване на Opel би означавало сериозен скок на пазарния дял. Сега двете марки държат около 4% на европейския пазар, а делът на Opel е 7%. Точно от това се опасявали във Volkswagen като не искали да позволят подобен скок на корейците.
 
Мартин Винтеркорн вече е казвал, че възприема именно корейската група като най-голяма пречка за постигане на целта на VW да стане номер едно в света. Това накара Фердинанд Пих да предложи конкретна сума на General Motors за Opel, която американците отхвърлиха, но кой знае, може от Hyundai да предложат повече?
0 от 500
  • #21
    13 rate up comment 8 rate down comment
    RS10 ( преди 14 години )
    "Мартин Винтеркорн вече е казвал, че възприема именно корейската група като най-голяма пречка за постигане на целта на VW да стане номер едно в света." Това казва всичко.Шефът на Групата не си прави илюзии и е прав.Въпросът не е дали Hyundai ще настигне и ще прегази VW Group,а кога.
  • #20
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ама не си сигурен.Това беше до 2001.После корейците направиха R&D Centre и станаха напълно независими.Дизелите им са техни и бяха едни от първите,които минаха от ремък на верига.На Опел дизелите са японски 1.7 и италиански 1.3 и 2.0.Просвето се малко преди да лъжеш,щибаняк!
  • #19
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    "Незнам" се пише "не знам", за разлика от неграмотен! "а относно задоволството на клиентите - ако клиентите са доволни от това положение, това говори доста красноречиво за техния интелект" и какво "говори" за интелекта на британци, немци, испанци, китайци и всякакъв род страни от източна европа? По- глупави от теб ли са?
  • #18
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Бъчварю, незнам какво не ти харесва на опеловия дизел, но ще трябва да те разочаровам, че е същия, който слагат на Хюндай. Тези мотори са на VM Motori (собственост на Fiat и GM). За справка:http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_VM_Motori_engines
  • #17
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хюндай са решили да започнат да правят истински коли и си търсят ноу-хау наготово като китайците.
  • #16
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    VW правят най-големите *** в европа, на последно място във всички класации по надеждност, а относно задоволството на клиентите - ако клиентите са доволни от това положение, това говори доста красноречиво за техния интелект.
  • #15
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    "След години корейците и японците ще доминират. VW ще зачезва като компания." Пич, изобщо вярваш ли си? Фолксваген груб отчита всяка година рекордни продажби, в проучванията за задоволство от автомобили са на първо място, строят се нови заводи, за да смогнат на търсенето и накрая се появява някакъв пич, който смята че ще "зачезнат"!? Къде е логиката, че някой хора не са си пили хапчетата.
  • #14
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Пази боже да стане...Хюндай само ще изгубят :(
  • #13
    4 rate up comment 5 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    А и президентът на GM ясно заявява за мястото на Опел - локален производител. Но локален производител без хубави дизели не става.
  • #12
    2 rate up comment 7 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Това, дали ще се продаде Опел или не, е въпрос на време. Така, както АБ са поели кампания срещу Опел нищо чудно, положението на Опел да се влоши още. За миналата година имат милиард и половина загуби, а за тая най-много да са на нула в края на годината. Слабото място на Опел са двигателите, а GM нищо не може да направи по въпроса. Европейският пазар не търпи изоставане в нито една посока, както правят Опел през последните години.