IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Японските фирми с амбиции да връщат позиции

Трите големи японски фирми заявиха ясно, че знаят как да излязат от кризата.

Японските фирми с амбиции да връщат позиции
Всяка от тях подготвя нови модели в най-масовите сегменти от пазара, което ще им помогне да увеличат производството и продажбите за да преодолеят изоставането през тази година, предизвикано от природното бедствие от март.
 
Наред с това, ще видим и многобройни модернизации на сега съществуващи модели, според Automotive News, където анализират близкото бъдеще на Toyota, Honda и Nissan. Напоследък трите японски фирми се бяха насочили към отделни нишови сегменти на пазара (Honda Crosstour, Toyota Venza или Nissan Juke).
 
 
Сега стратегията е променена към нови модели в едни от най-масовите сегменти – нови версии на Toyota Camry, Yaris и RAV4; на Honda Accord и CR-V; на Nissan Versa, Sentra и Altima ще бъдат на пазара до 2013 година.
 
И трите фирми ще се опитат да представят нещо в нови за тях сегменти. Така те ще се опитат да си върнат позиции, през последните месеци отнети от тях най-вече от корейските производители, но също така и от американските.
 
Toyota и Lexus все още не могат да се отърсят от загубите предизвикани от спряното производство заради земетресението, Honda и Acura забавиха разработката на редица нови модели заради същата причина, а макар Nissan да поддържа темповете на производство и продажби, сериозни проблеми има при Infiniti.
 
През миналата година Toyota, Honda, Nissan и луксозните им марки държаха 33.7% от пазара в САЩ. Сега до юни, те имат дял от около 30%. Целта и на трите японски фирми е да си върнат пазарния дял на един от най-големите и важни за тях пазари.
0 от 500
  • #12
    12 rate up comment 9 rate down comment
    A. ( преди 14 години )
    На мен ли го казваш!Хондата е зле,но да ти кажа със същата кубатура голфчето е трагедия!По-голям *** не бях карал.
  • #11
    12 rate up comment 16 rate down comment
    М. ( преди 14 години )
    Много си прав колега. Един приятел кара хонда.. и ми говори че били по-добри пък никога не се е качвал да кара ФВ. А аз хонда карах :):) И честно НЯМАТ НИКАКЪВ ВЪРТЯЩ МОМЕНТ.. Всяко изпреварване е молене и хвърляне на БОБ!!!! с тея прословути 1.6 в тек 125 коня хахаха
  • #10
    11 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ""ФВ са абсолютен пример как не винаги високата цена е признак на високо качество."" Точно така само не разбрах защо хората купуват скъпо и некачествено? И Защо некачествения Голф струва колкото БМВ 3-ка след 10-тата година? И е с тройно по-висока цена от конКУрентите си в сегмента? Май има някаква масова световна психоза да се купуват скъпи ФВ ? Или на някой от пишещите тука им хлопа дъската и без да са се качвали във кола на ФВ или са карали някоя пета ръка с 5 катастрофи и си вадят изводи.
  • #9
    10 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Тойота ако иска да стане отново производител 1 ще трябва много да се потруди. Прекалено са изостанали. А и качеството много спадна, милиони броики върнати след няколко сервизни акции а и Американците вече опитват европейските и корейски автомобили и откриват че те са доста по-добри. Според мен Тойота е в началото на една голяма криза, която тепърва ще се разгори.
  • #8
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Не само дизайна,а и надеждността трябва да си оправят,че там наистина са много зле.Едно време немското беше символ за качество,а сега нещата са се променили в доста отрицателна светлина.Особено при автомобилите и най-вече при ФВ.ЗА БМВ мога да кажа,че качеството им се е подобрило.За МБ и те върнаха доста назад,но пак са си по- добре от ВАГ.
  • #7
    21 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    По-добре ЕФТИНДЖОС с добро качество отколкото нещо скъпо с лошо качество.Специално ФВ са абсолютен пример как не винаги високата цена е признак на високо качество.
  • #6
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Може и да стане - ако си оправят дървеният дизаин.
  • #5
    12 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    тойотките са лидер в клас ЕФТИНДЖОС
  • #4
    23 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хахаха кокошката първа се е ***.Спомене ли се за японска марка и се развихря кретена.Цяла нощ не е спал сигурно и е чакал на гюме.Няма друг такъв болен мозък.*** та дрънка.Качили японците нещо са му виновни че ВАГините не могат да правят коли и в технологично отношение са 15 г.назад.
  • #3
    9 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Заляха Америка с трушиени бидони, чак сега се сетиха да ги пуснат на реалната им цена