IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Японските фирми с амбиции да връщат позиции

Трите големи японски фирми заявиха ясно, че знаят как да излязат от кризата.

Японските фирми с амбиции да връщат позиции
Всяка от тях подготвя нови модели в най-масовите сегменти от пазара, което ще им помогне да увеличат производството и продажбите за да преодолеят изоставането през тази година, предизвикано от природното бедствие от март.
 
Наред с това, ще видим и многобройни модернизации на сега съществуващи модели, според Automotive News, където анализират близкото бъдеще на Toyota, Honda и Nissan. Напоследък трите японски фирми се бяха насочили към отделни нишови сегменти на пазара (Honda Crosstour, Toyota Venza или Nissan Juke).
 
 
Сега стратегията е променена към нови модели в едни от най-масовите сегменти – нови версии на Toyota Camry, Yaris и RAV4; на Honda Accord и CR-V; на Nissan Versa, Sentra и Altima ще бъдат на пазара до 2013 година.
 
И трите фирми ще се опитат да представят нещо в нови за тях сегменти. Така те ще се опитат да си върнат позиции, през последните месеци отнети от тях най-вече от корейските производители, но също така и от американските.
 
Toyota и Lexus все още не могат да се отърсят от загубите предизвикани от спряното производство заради земетресението, Honda и Acura забавиха разработката на редица нови модели заради същата причина, а макар Nissan да поддържа темповете на производство и продажби, сериозни проблеми има при Infiniti.
 
През миналата година Toyota, Honda, Nissan и луксозните им марки държаха 33.7% от пазара в САЩ. Сега до юни, те имат дял от около 30%. Целта и на трите японски фирми е да си върнат пазарния дял на един от най-големите и важни за тях пазари.
0 от 500
  • #32
    6 rate up comment 2 rate down comment
    до:Ха Ха Ха ( преди 14 години )
    Плащаха премии,да.С парите на държавата.За това правителството ги съди в момента.Не ми говори за Фолксваген,че са такава утрепана фирма,***!
  • #31
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Котоошу ( преди 14 години )
    Днес пак продадох 1 пасат и едно Кади на метан, а Вие си мечтайте Тойотката-Лексус да си върне пазарния дял.Може само ако се самопредложат на ФВ ,че и почерпката трябва да е от тях.
  • #30
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Котоошу ( преди 14 години )
    Tojota са НА ПЪРВО МЯСТО в света по продажба на кари и транспалетни колички BT.
  • #29
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Къде са тойотките ( преди 14 години )
    Honda, Nissan и Mitsubishi изненадаха с добри финансови отчети за Q2
  • #28
    9 rate up comment 5 rate down comment
    До бъчваря ( преди 14 години )
    Губиш си времето да им обясняваш на децата. Те още не са събрали парички за шофьорски глокс, обаче дават съвети на световни индустриални гиганти като Даймлер и Фолксваген.
  • #27
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    107. Alfa Romeo 147 15,9/72108. Seat Arosa 16,3/55109. Peugeot 307 17,4/74110. Mercedes - Benz S 17,8/95111. Renault Kangoo 18,9/76112. Nissan Primera 19,3/78113. Fiat Dobl
  • #26
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    107.Alfa Romeo 14715,9/72108.Seat Arosa16,3/55109.Peugeot 30717,4/74110.Mercedes - Benz S17,8/95111.Renault Kangoo18,9/76112.Nissan Primera19,3/78113.Fiat Dobl
  • #25
    8 rate up comment 7 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Защо ви е трън в очите тоя Фолксваген? Кола, като кола. В много отношения превъзхожда конглокентите и е трудно да се каже на бялото черно. Смешно е, когато някой почне да твърди, че еди коя си марка била върха, а другата за ***. Нито японките са толкова безпроблемни, нито Фолксваген са трошки. Типичен пример е Нисан Примера пред TuV - след него в класацията има само няколко автомобила, които се броят на пръстите на ръцете. Така, че споко със заключенията.
  • #24
    8 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Японците са пътници в автомобилната индустрия. Лексус отдавна е далеч зад Немските премиум дори в Япония.
  • #23
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Ха Ха Ха ( преди 14 години )
    "Предните две години" когато казваш че са били на загуба, плащаха премии на всички служители, два пъти годишно по 3000Е, заради блестящи финансови резултати. Отделно от обезщетенията за работа по празниците!!!