IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Японските фирми с амбиции да връщат позиции

Трите големи японски фирми заявиха ясно, че знаят как да излязат от кризата.

Японските фирми с амбиции да връщат позиции
Всяка от тях подготвя нови модели в най-масовите сегменти от пазара, което ще им помогне да увеличат производството и продажбите за да преодолеят изоставането през тази година, предизвикано от природното бедствие от март.
 
Наред с това, ще видим и многобройни модернизации на сега съществуващи модели, според Automotive News, където анализират близкото бъдеще на Toyota, Honda и Nissan. Напоследък трите японски фирми се бяха насочили към отделни нишови сегменти на пазара (Honda Crosstour, Toyota Venza или Nissan Juke).
 
 
Сега стратегията е променена към нови модели в едни от най-масовите сегменти – нови версии на Toyota Camry, Yaris и RAV4; на Honda Accord и CR-V; на Nissan Versa, Sentra и Altima ще бъдат на пазара до 2013 година.
 
И трите фирми ще се опитат да представят нещо в нови за тях сегменти. Така те ще се опитат да си върнат позиции, през последните месеци отнети от тях най-вече от корейските производители, но също така и от американските.
 
Toyota и Lexus все още не могат да се отърсят от загубите предизвикани от спряното производство заради земетресението, Honda и Acura забавиха разработката на редица нови модели заради същата причина, а макар Nissan да поддържа темповете на производство и продажби, сериозни проблеми има при Infiniti.
 
През миналата година Toyota, Honda, Nissan и луксозните им марки държаха 33.7% от пазара в САЩ. Сега до юни, те имат дял от около 30%. Целта и на трите японски фирми е да си върнат пазарния дял на един от най-големите и важни за тях пазари.
0 от 500
  • #22
    6 rate up comment 7 rate down comment
    зз ( преди 14 години )
    що не се пробваш на мен с бръснарското ножче, та да ти кръцна тясното анусче, ама от вътрешната страна, със твойто ножче
  • #21
    12 rate up comment 7 rate down comment
    жж ( преди 14 години )
    ми тука първо пише за Америка не за европа!пък ЕПТЕН нищо за ВАГИНИТЕ!*** веднага като чуят ЯПОНИЯ и почват със псувните!Ако някой имам татуирана емблема на ФВ лично ще му я залича с бръснарско ножче
  • #20
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ave te sa 1000 god pred vas ve
  • #19
    5 rate up comment 7 rate down comment
    М. ( преди 14 години )
    Абе щом се опитват да догонват ... значи :))) работата е ясна айде моля ви се ;)
  • #18
    9 rate up comment 4 rate down comment
    до:Ха Ха Ха ( преди 14 години )
    С голяма лекота боравиш с процентите,селски!Само дето не са 20-30%,а 12.2% и то за 2010.Предните две години бяха на загуба.
  • #17
    15 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Като гледам в електрониката как направиха смешни германците,представям си какъв бой ги чака бозавите кавали при колите.Нямат шанс пред корейците.Никакъв!
  • #16
    7 rate up comment 10 rate down comment
    Ха Ха Ха ( преди 14 години )
    В Европа авто-пазарът спада всяка година, а продажбите на ФВ имат устойчив ръст 20-30%
  • #15
    8 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Корейците се молят след 15 години да достигнат имиджът и продажбите на ФВ.
  • #14
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Европа и особено Германия се оказаха последното спасение на VW Group.Само тук още им купуват трошките.В Китай продават,но там продават всички.И на общя фон се губят.Нещастна фирмичка.
  • #13
    17 rate up comment 9 rate down comment
    @ ( преди 14 години )
    "Май има някаква масова световна психоза да се купуват скъпи ФВ .." не думай!Защо тогава една фирма като Хюндай им разката фамилията в Щатите,не само на ФВ,но и на Ауди?Всичките продажби на ФВ едва стигат продацбите само на Соната.Имало психоза.Има да,в бедния ти селташки мозък!Размириса се на казанлъшко,на ***,... гадост!