IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Подробности за хибридното Audi A6

От Audi публикуваха по-подробни данни за хибридната версия на А6.

Подробности за хибридното Audi A6
Хибридната версия на автомобила ще помогне да се предложи мощност на V6 и разход на гориво като от четирицилиндров двигател. Сумарната мощност на хибридната версия на А6 е 245 к.с.
 
 
Тя идва от двулитров четирицилиндров двигател и електромотор с мощност 54 к.с. Трансмисията е автоматична с 8 степени. Ускорението от място до 100 км/час е за 7.4 секунди. Комбинирания разход на гориво, според производителите е 6.4 литра на 100 км. Електромоторът се захранва от литиево-йонни акумулатори разположени под пода на багажника. Само с него могат да се изминат около 3 км при скорост под 60 км/час.
 
 
Колата може да работи в три режима: електрически („EV”), нормален („D”) и спортен („S.”). Само в режим „S” може да се използва пълната мощност от 245 к.с., но и разходът при него има малко общо с този при хибриден модел.
 
Външният вид на хибрида се различава по надписа в задната част, както и по-различните калници, прагове и джанти.
0 от 500
  • #61
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ex Lexusce kolko si prosticak. Ne sam germanofil, ati si prazna leika. Nie govorim za edni modeli ti mi govori6 za specialna izrabotka. vsicki 6eixove i princove karat Rolls ili Bentley, ti mi kazva6 za edin i za edna ot kolite mu.Volt razbi sme6niqt Lexus Hybrid i ti pikae6 krav. Toyota/Lexus izdahvat.
  • #60
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Първия хибрид в свеета е на PORSHE
  • #59
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    По-модерно е немския маглев, обаче ти откъде да знаеш???
  • #58
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Хаха ( преди 12 години )
    Кое е по-модерно от хибрида- Дизела ли? Ахахахахахахаха Кое е по-модерно електрическия или парния локомотив? :)))))
  • #57
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Ами я погледни какво казва ТЮВ и продължителните тестове на Ауто-Билд. Най-некачествени са германските коли и нямат никакви модерни тъехнологии-нито ел.коли!!!!!!!! нито силни хибриди! Монополисти са японците,германците само копират.
  • #56
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    хахаха, да наричаш хибрида и японските коли като цяло модерни си е чист оксиморон. Всеки знае, че са най-нискокачествените и винаги с проблеми и сервизни акции...
  • #55
    4 rate up comment 5 rate down comment
    До G ( преди 12 години )
    Да каже тъпоумния германсофил G какво общо има Lexus LS 600hL с Приус? И къде е германската конглокенция на такава високотехнологична кола-НЯМА Я, защото германците просто не могат да правят добри коли, нямат модерни технологии и само копират от японците,но много некадърно.
  • #54
    4 rate up comment 4 rate down comment
    До G ( преди 12 години )
    G, понеже са много хубави другите хибриди,затова Тойота и Лексус продават най-много и най-здравите и качествени хибриди! Волт е непродаваем.Погледни му продажбите 4000 продажби! Нисана е добър, но естествено е японски.Германците не могат да припарят до модерните технологии.А Лексуса с по 500 коня LS 600hL,дето принц Алберт си взе такъв за сватбата си, знаеш ли колко общо има с Приус бе тъпир. Германските еднодневки още не могат да направят свестен хибрид.Лексус ги мачка отвсякъде.
  • #53
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Лексуса така се е изпотил от лъжите си че е омирисал целия форум... да не би да са ти пратили някоя японка да ти прави кавали всеки ден за да им хвалиш кочините?
  • #52
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 12 години )
    До Triforce - ти сега за дните ли се хвана? Идеята на теста беше, че колата не се спира 100 000 км. Върти се постоянно на пистата със средна скорост 160 км/ч. Смятай си ги сам. Идеята беше, че може да се направи 100 000 км. тест за по-малко от 3 месеца, както спореше някой по-долу :)