IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ibiza успешна в теста 100 000 на Auto Bild

Немското списание Auto Bild провежда редовно тестове на различни модели, които следи в продължение на 100 000 км.

Ibiza успешна в теста 100 000 на Auto Bild
Сега публикува резултата за Ibiza, която е изминала 100 000 км за две години след закупуването си. За това време са се случили само три, при това дребни проблема.
 
 
Автомобилът е с бензинов двигател 1.4 16V (63 kW). Споменатите тестове на Auto Bild се извършват от 2000 година и тестът с Ibiza е под номер 77.
 
Малкият автомобил на Seat e получил по стандартите на списанието само две наказателни точки, което го подрежда на пето място по надеждност сред всичките 77 тествани модели. По-успешни от него в теста на немското списание са се оказали само  BMW 130i, Mazdy 5 a 6 и Toyota Prius.
 
Преките му конкуренти на пазара губят, като са се представили по-лошо в същия тест. Honda Jazz 1.4 и Renault Clio 1.4 са получили 12 наказателни точки при теста и са на 21 място, а VW Polo от четвърто поколение е получило 56 наказателни точки и е на предпоследно място в този тест.
 
 
Какви проблеми са отбелязали редакторите на Auto Bild при Seat Ibiza? На около 47 000 км е било подменено гаранционно покритието на скоростния лост и са били регулирани дръжките на вратите. В рамките на сервизна акция е бил подменен кабел за заземяване, а към 88 000 км е сменена изгоряла крушка на осветлението на регистрационната табела.
 
Това е всичко за 100 000 км и две години. В края на теста от Auto Bild измерват и среден разход на гориво от 6.4 литра на 100 км. Самият тест е направен след като Ibiza е изминала 103 445км, върната е в завода на SEAT в Марторел, където е била демонтирана напълно и отделните части са анализирани за износване в присъствието на техници и експерти от Auto Bild. 
0 от 500
  • #9
    13 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    И ако трябва отново да избирам руска кола, то това ще е отново ЗаЗ. А за СЕАТ-а бих казал, че тая количка ми хареса още при първата ми среща с нея. Поне на визия са я докарали. Предния модел ми хареса заради окачването си. За тоя казват, че било много твърдо, което лично мен ме съмнява. Явно разни хора, разни усещания на ***.
  • #8
    20 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Защо обиждаш ЗаЗ-а? Карал съм 5 години такъв, а баща ми 11 години. Специално скоростната кутия не е имала проблеми. Дори скоростните кутии на запорожците се слагаха на жигулита и лади, когато участваха в състезания. Сегментите на ЗаЗ също се предпочитаха за слагане в двигатели на Лада поради факта, че бяха много яки и предназначени за работа при много високи температури, заради въздушното охлаждане. Дори имаше някакви наченки на сигурност в тая кола, със чупещото се кормило при катастрофа.
  • #7
    23 rate up comment 6 rate down comment
    Иван ( преди 14 години )
    Не коментирам оценката на AutoBild.Те предварително се застраховат,че са журналисти и са на ниво аматьори.Друго е странно.Тази скоростна кутия е още от Голф 3.Толква ли не и оправиха проблемите?И проблемите с предницата и окачването.Kak не можела да върви направо?!Нали това е плаформата на новото Поло/Ауди А1!Е и?Излиза,че е пълен ***!VW Group са ***,честно!Отчаях се като прочетох теста.Все едно са тествали ЗАЗ-ка.
  • #6
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хахаха,АудиКомедия пак си заработиха паричките.За пореден път се убеждавам,че от вас по-големи смешници няма.Как може така безочливо да лъжете просто не знам.Сайта ви се посещава не толкова заради тъпите,лъжливи и пълни с правописни грешки статии,а зари самите участници във форума.Стават интересни дискусии,а вие сте една кръгла 0 или иначе казано-дупката на геврека.
  • #5
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Събота и неделя къде бяхте, редакцията?! На парти на СЕАТ ли!? Какви измишльотини пишете??? Много жълти станахте....Чак по гащите имате!
  • #4
    11 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    :)
  • #3
    21 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Automedia,явно съвсен сте я закъсали,щом нямате 2 лева за AutoBild.Ами да ви го купим,да четете.Това май оглавява класцията за гафовете ви!
  • #2
    29 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Това е най-безочливата лъжа!Лично четох теста.Малки проблеми ли?Нанай,бате!Изброявам:1.разбит главен лагер на диференциала2.счупено зъбно колело в ск. кутия3.разбит щифт в ск. кутия4.съединител за смяна,износен и с разбити демпфери5.вечни запушен ф-р за твърди част.-за смяна6.педницата не се регулира,колата трудно подържа глокса7.интериора скърца и пука(освен,че се износил бързо).Пластмасовте сглобки нямат гумени демпфери.Фирмата "обещала да вземи мерки". И това е добро представяне,баси!
  • #1
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Subarufan ( преди 14 години )
    Ми много добре! Явно не само големите марки могат да правят надеждни автомобили. Колкото до качествата, това е друга тема :)