IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ibiza успешна в теста 100 000 на Auto Bild

Немското списание Auto Bild провежда редовно тестове на различни модели, които следи в продължение на 100 000 км.

Ibiza успешна в теста 100 000 на Auto Bild
Сега публикува резултата за Ibiza, която е изминала 100 000 км за две години след закупуването си. За това време са се случили само три, при това дребни проблема.
 
 
Автомобилът е с бензинов двигател 1.4 16V (63 kW). Споменатите тестове на Auto Bild се извършват от 2000 година и тестът с Ibiza е под номер 77.
 
Малкият автомобил на Seat e получил по стандартите на списанието само две наказателни точки, което го подрежда на пето място по надеждност сред всичките 77 тествани модели. По-успешни от него в теста на немското списание са се оказали само  BMW 130i, Mazdy 5 a 6 и Toyota Prius.
 
Преките му конкуренти на пазара губят, като са се представили по-лошо в същия тест. Honda Jazz 1.4 и Renault Clio 1.4 са получили 12 наказателни точки при теста и са на 21 място, а VW Polo от четвърто поколение е получило 56 наказателни точки и е на предпоследно място в този тест.
 
 
Какви проблеми са отбелязали редакторите на Auto Bild при Seat Ibiza? На около 47 000 км е било подменено гаранционно покритието на скоростния лост и са били регулирани дръжките на вратите. В рамките на сервизна акция е бил подменен кабел за заземяване, а към 88 000 км е сменена изгоряла крушка на осветлението на регистрационната табела.
 
Това е всичко за 100 000 км и две години. В края на теста от Auto Bild измерват и среден разход на гориво от 6.4 литра на 100 км. Самият тест е направен след като Ibiza е изминала 103 445км, върната е в завода на SEAT в Марторел, където е била демонтирана напълно и отделните части са анализирани за износване в присъствието на техници и експерти от Auto Bild. 
0 от 500
  • #19
    9 rate up comment 1 rate down comment
    TUV Auto Report ( преди 14 години )
    Както винаги Тойота е сред най-здравите и тук,а другите се борят да я стигнат,но си остават само с боренето.
  • #18
    12 rate up comment 4 rate down comment
    320i ( преди 14 години )
    Най-смешното в теста е как колкото и да регулирали предницата,не можела да върви направо.А за пластмасите на вратите дори не били предвидени гумени уплътнения в сглобките.Ле ле,ако тази кола е класирана толкова напред,значи на германците им е много ниска летвата!
  • #17
    10 rate up comment 4 rate down comment
    320i ( преди 14 години )
    Аматьори са,защото в техническия отдел им показват какви дефекти е дала колата,а те я класират едвали не първа.Извинявай,с разбит лагер и счупено зъбно колело на главен агрегат...!?!...за какво говорим,германската механика!!!Да не говорим за съединителя и филтъра.Смешни са и за това ги подиграват.И на лаиците стана ясно,че ФВ ги спонсорират.
  • #16
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Весо научи се да четеш! Обиколи форума за да разспространиш фалшива информация. Ауто билд са аматъори, добре че сте вие професионалисти, че да знаете повече. И отново Весо ли си не си ли, от 15 коментара поне 9 са твой и то общо взето еднакви. Плюеш, плюеш па спреш малко! Толкова ли друга занимавка не можеш да си намериш, а трябва да киснеш непрекъснато в този форум.
  • #15
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ЗАЗ ли? Хе-хе, едно време щяха да ми услужат с един такъв да свърша една работа, но човекът каза, че може да не се справя сам с колата и прати сина си. Най-важното, което носехме беше туба с вода и през 10 минути спирахме да поливаме бензиновата помпа. Иначе спираше. Това му е хроничен проблем на ЗАЗ-а.
  • #14
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    имам ибиза 99,и за 4 години съм сменял само консумативи,масло филтри кабели,при това *** както я наричаш е италианка,гори 5 на сти бензин,и 7 на сти газ,със включен климатик,за бедни хора кати мен колата е добра,и аз искам порше панамера но може би трабва да сменя професията си с тази на сутенйор
  • #13
    12 rate up comment 7 rate down comment
    654321 ( преди 14 години )
    Смешниците от АутоБилд си играят на дестска градина.Дават точки за дефекти.Само дето са класирали БМВ 320 след тази трошка,за три крушки и отлепен лак на волана.Или КИА Сийд,за две крушки и изкочила пружинка на пепелника.И бмв-то и Сийда в механично отношение бяха безупречни,без следа от износване.Този сеат е дроб.Разбит лагер,зъбно колело,съединител,филтър,пластмасите са като дачия от 80-те години.И го класирали пред тях,...!?!Или за фолксваген това е постижение..:)))
  • #12
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Надмина го,.. по дефекти.И аз съм имал Ибиза,1999.Евтна е за подръжка,но само толкова.Малката кочинка течеше като лейка от всички възможни семеринги.А как гори масло,ле ле!
  • #11
    10 rate up comment 2 rate down comment
    123456 ( преди 14 години )
    На това му се вика "Ученика надмина учителя си"
  • #10
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Никиту ( преди 14 години )
    Карал съм по-стара Ибиза и е адски идиотоустойчива. Возеше като сапунерка и като екстра имаше часовник, но супер здрава и евтина за поддръжка.