IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ibiza успешна в теста 100 000 на Auto Bild

Немското списание Auto Bild провежда редовно тестове на различни модели, които следи в продължение на 100 000 км.

Ibiza успешна в теста 100 000 на Auto Bild
Сега публикува резултата за Ibiza, която е изминала 100 000 км за две години след закупуването си. За това време са се случили само три, при това дребни проблема.
 
 
Автомобилът е с бензинов двигател 1.4 16V (63 kW). Споменатите тестове на Auto Bild се извършват от 2000 година и тестът с Ibiza е под номер 77.
 
Малкият автомобил на Seat e получил по стандартите на списанието само две наказателни точки, което го подрежда на пето място по надеждност сред всичките 77 тествани модели. По-успешни от него в теста на немското списание са се оказали само  BMW 130i, Mazdy 5 a 6 и Toyota Prius.
 
Преките му конкуренти на пазара губят, като са се представили по-лошо в същия тест. Honda Jazz 1.4 и Renault Clio 1.4 са получили 12 наказателни точки при теста и са на 21 място, а VW Polo от четвърто поколение е получило 56 наказателни точки и е на предпоследно място в този тест.
 
 
Какви проблеми са отбелязали редакторите на Auto Bild при Seat Ibiza? На около 47 000 км е било подменено гаранционно покритието на скоростния лост и са били регулирани дръжките на вратите. В рамките на сервизна акция е бил подменен кабел за заземяване, а към 88 000 км е сменена изгоряла крушка на осветлението на регистрационната табела.
 
Това е всичко за 100 000 км и две години. В края на теста от Auto Bild измерват и среден разход на гориво от 6.4 литра на 100 км. Самият тест е направен след като Ibiza е изминала 103 445км, върната е в завода на SEAT в Марторел, където е била демонтирана напълно и отделните части са анализирани за износване в присъствието на техници и експерти от Auto Bild. 
0 от 500
  • #29
    1 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Да съм чел ли? Че то аз пиша тестовете, защото журналистите са толкова некадърни и един тест като хората не могат да направят. Не могат да направят, защото им плащат за това, или ако не им плащат, просто се страхуват, че следващия път никой няма да им даде автомобил за проба. Отвратил съм се от Ауто Билд и тем подобни списания и сайтове. Единствено руснаците правят нещата както трябва, затова и гледам с удоволствие тестовете им. Казват си всичките болки и критикуват яко.
  • #28
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ех кисело е зелето... какво да се прави като са по-скъпи и в пъти по-хубиви от японките... освен това в случая става въпрос за имидж - не върви да си бизнесмен и да караш японска количка... просто се излагаш. И не говоря само за у нас а за цяла европа...
  • #27
    0 rate up comment 3 rate down comment
    до бъчваря ( преди 14 години )
    Значи "много пъти си казвал че лично ти предпочиташ да изчакаш" а? Или просто си го прочел в стотици автомобилни тестове? Даже използваш клишето "детски болести", което се среща в списанията. Като взимаш мнение наготово, поне си кажи че цитираш, а не че това е лично твое мнение и да се правиш на разбирач пред подрастващите.
  • #26
    4 rate up comment 5 rate down comment
    бивш фен на ФВ ( преди 14 години )
    Продукцията на ФВ е ***.По-малък *** са само Сеат и Шкода,но въпреки всичко и те са ***.На времето имах Голф 2 и Джета 2.Прекрасни автомобили бяха.От там на сетне нещата във ФВ меко казано се окъкаха.Започнаха да бълват *** и само боклуца,та така и до днес.А ми бяха любимите,но с тази политика спрямо клиентите си...не мерси.
  • #25
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Тук проблемът е не толкова едросерийното производство, колкото политиката на ФВ. В последните десетина години се залага по-скоро на парвенюшкият стил - хром, лукс, шумоизолация, отколкото на надеждността. Всички знаем(и това беше писано от АБ) че по времето на голф 2 беше решено на събрание, повече да не се произвеждат толкова качествени коли, тъй като това е зле за печалбата. Лично аз намразих ФВ когато се появи пасат б5 - луксозен, хромиран и пълен ***.
  • #24
    3 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Ами при едросерийно производство, всичко е възможно. Много пъти съм казвал, че лично аз предпочитам да изчакам няколко години след началото на производство на даден модел, преди да си го купя. Така детските болести отшумяват, дори и заради списания като Ауто Билд и Ауто Мотор. А най-добре е да се закупи кола след фейслифт. АБ тесстват нови автомобили, току що поставени на конвейра. Затова и често стават грешки.
  • #23
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Фолксваген е дори под нивото на КИА.Фолксваген са германски еднодневки.Много трябва да се учат от японците.
  • #22
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Сеат и шкода в момента са най-добрите коли на концерна VW. Останалите са много зле. Както се вижда от класацията на АБ, тигуан има добро представяне, но останалите са далеч надолу. Първи е мултиванът на около 50-то място, по-надолу са голф и ауди а4, а фокс, пасат и туран са на дъното.VW туран и киа карнавал в момента са най-развалящите се коли в света.
  • #21
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ти си грозен и ти скърца главата!
  • #20
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Трошьотата може да е здрава, но е грозна и скърца... как да я купиш?