IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW Tiguan 2011

Нова предница „а ла” Touareg, нови двигатели, нови асистиращи системи и минимален разход на гориво от 5,3 л/100 км.

VW Tiguan 2011

Преминалият модернизация Tiguan вече стъпи на родния пазар. Моделът получава обновен дизайн, мощни и същевременно икономични двигатели и нови асистиращи системи.

Дизайн

Както и преди, Tiguan, който вече се перчи с предница „а ла” Touareg, може да бъде поръчан, както във версия Onroad, така и във версия специализирана за пресечени терени.

Визуално двата модела се отличават с различни предни части („Onroad” - 18 градуса ъгъл на атака / „Offroad” - 28 градуса), като всеки от тях получава повече самостоятелност, повече динамика и повече стилистична прецизност. За първи път „Offroad”-вариантът се предлага аналогично на „Onroad”-версията в комбинация с топ оборудване. За любителите на „Offroad” тя се нарича “Track&Style” (Onroad: “Sport&Style”).

Двигатели

Проходимият автомобил се оборудва с двигатели с мощност от 110 к.с. до 210 к.с. Два от предлаганите общо шест двигателя в България, всички четирицилиндрови с директно впръскване, са нови за Tiguan.

Трите бензинови двигателя TSI с работен обем от 1.4 до 2.0 литра, постигат мощности между 122 к.с. и 210 к.с., а дизеловите предлагат от 110 к.с. до 170 к.с. Като опция двигателите могат да бъдат куплирани със 7-степенната автоматична трансмисия с два съединителя DSG.

Най-икономичният - Tiguan 2.0TDI с BlueMotionTechnology с предно предаване и мощност 110 к.с., изисква средно по едва 5.3 л/100 км. Автомобилът е оборудван със система за рекуперация на спирачната енергия и старт-стоп функция на двигателя, която винаги когато е възможно в градски условия, изключва изцяло двигателя.

Технологии

С моделната смяна при Tiguan навлизат множество нови асистиращи системи. В това число системата за разпознаване на умората (стандартно оборудване за нива “Sport&Style” и “Track&Style”), базираните на следене с камера системи за регулиране на дългите светлини „Light Assist” (при стандартни фарове) и “Dynamic Light Assist” (при фарове Bi-Xenon), както и асистент за спазване лентата на движение - "Lane Assist". Също така новост за Tiguan е системата XDS - допълнителната функция към електронната блокировка на диференциала, спомагаща за по-стабилното управление на автомобила в завой.

Tiguan e един от най-търсените модели на Volkswagen в световен мащаб. Най-големите пазари са Европа, Русия, САЩ, Китай, Бразилия и Австралия. От есента на 2007 година в световен мащаб са доставени общо близо 700 000 автомобила Tiguan.

Характеристики Vw Tiguan 2011

Задвижване: предно задвижване или перманентно задвижване на четирите колела (4MOTION)

Асистиращи системи: Адаптивна система за ел. регулиране на окачването DDC, система за регулиране на дългите светлини "Light Assist", динамично регулиране на дългите светлини "Dynamic Light Assist", асистент за спазване лентата на движение "Lane Assist", система за разпознаване на умората, система за самопаркиране "Park Assist", парк-пилот с визуализация, камера при движение на заден ход "Rear Assist", XDS - допълнителна функция към електронната блокировка на диференциала, спомагаща за по-стабилното управление на автомобила в завой
 
Автоматична трансмисия: 7-степенна автоматична трансмисия с два съединителя DSG

Механична трансмисия: 6-степенна

Линии на оборудване: “Trend&Fun”, “Sport&Style”, “Track&Style”

Дебют на първата генерация: 2007

Дебют на втората генерация: 2011
 
Дизайн: Валтер де Силва (концерн), Клаус Бишоф (марка)
 
Размери на Onroad-версията: 4 426 мм дължина, 2 041 мм ширина (вкл. огледала), 1 703 мм височина (вкл. рейки на покрива), 2 604 мм междуосие

Размери на Offroad-версията: 4 433 мм дължина, 2 041 мм ширина (вкл. огледала), 1 703 мм височина (вкл. рейки на покрива), 2 604 мм междуосие
 
Окачване: Отпред – McPherson и отзад – четирираменно окачване;
   
Екстериорни цветове: 2 универсални цвята ("Candy White" и "Deep Ocean Blue"), 8 цвята металик ("Night Blue", "Pepper Grey", "Reflex Silver", "Silver Leaf", "Titanium Beige", "Toffee Brown", "Wild Cherry" и "Acapulco Blue"), 2 цвята перлен ефект ("Deep Black" и "Venetian Green").

Развлекателно-информационни системи: Радио CD MP3-плейър "RCD 310" (стандартно оборудване), Радио CD MP3-плейър "RCD 510", Радионавигационна система "RNS 510". Периферия: мултимедийна букса MEDIA IN с кабел адаптер за USB или iPod, вход за външни аудиоизточници AUX IN, озвучителна система "DYNAUDIO Contour" (300 вата), подготовки за автотелефон, дигитален радиоприемник
 
Багажно отделение: 470 до 1 510 литра

Въвеждане на българския пазар: юли 2011

Бензинови двигатели: 90 кВт / 122 к.с. (TSI), 118 кВт / 160 к.с. (TSI), 155 кВт / 210 к.с. (TSI)

Дизелови двигатели: 81 кВт / 110 к.с. (TDI), 103 кВт / 140 к.с. (TDI), 125 кВт / 170 к.с. (TDI)
 
Място на производство: Волфсбург

Брой произведени автомобили Tiguan до момента: почти 700 000 за 4 години
 
Стандартно оборудване за „Trend&Fun”: ESP, 6 въздушни възглавници, климатроник "Climatronic", електромеханично сервоуправление, предни и задни ел. стъкла, мултифункционален централен дисплей, централно заключване с дистанционно управление, регулиране на предните седалки по височина, радио CD MP3-плейър "RCD 310"
 
Спектър на разхода на гориво: 5,3 л/100 км до 8,3 л/100 км

Цени: от 46,788 лева с ДДС за бензиновите версии с FWD задвижване и от 51,396 лева с ДДС за 4MOTION. При дизелите цените започват от съответно 49,610 лева с ДДС и от 54,776 лева с ДДС.

ВСИЧКИ СНИМКИ

0 от 500
  • #33
    13 rate up comment 1 rate down comment
    студентин ( преди 14 години )
    Въй, с таз кула ша ми завидят по Студентски грат! Ша ги праа луди к*рветата от Студентски ша *** желаят да ги пувоза!
  • #32
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ХА ха колко хора в БГ са тарали Тигуан? Със сигурност завистливците, които естествено нямат 50 бона които да извадят за този Тигуан и го осмиват нищо че си суркат задниците в 20г. таратайка за 2000лв. която зимата подгряват с бениновата горелка с която пърлят прасето на дядо си. много на широко осмиват Тигуана. Аз им предлагам първо да го покарат и след като установят че това е нещо много по-добро то тяхното порутено подобие на кола, тогава да дойдат и да коментират.
  • #31
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Тотю Младенов ( преди 14 години )
    Явно пенсионната система на Чехия добре работи и са увеличили пенсиите,та пенсионерите се избиват да чакат на опашки за мечтания Тигуан и Пасат.
  • #30
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Само за информация: мой познат в Чехия е чакал 5 месеца за да му доставят Тигуан след като е предплатил авансово. Съгласен съм, че е грозен, ама клинетите ще се избият за него - това е факт, колкото и да не ми харесва и на мен, който съм анти-ФВ-нист.
  • #29
    7 rate up comment 3 rate down comment
    pepino ( преди 14 години )
    и карам японско, и съм доволен. това че интериора на някои други марки ми харесва повече, не значи че ще сменя отбора. ;)
  • #28
    3 rate up comment 6 rate down comment
    pepino ( преди 14 години )
    интериора на С4 го хваля и ще продължавам да го правя. За това което не е интериор, не мога да кажа нищо категорично, защото толкова пари за френски автомобил не ми се дават. За мен Жулиетата е с най-добрият интериор в класа, това със сигурност мога да твърдя, след това може би С4..
  • #27
    10 rate up comment 3 rate down comment
    t=t ( преди 14 години )
    Евала,VW откриха топлата вода!Голяма хвалба с този разход 5.3/100,само дето не поставят никакви стандарти.Nissan Qashkai харчи толкова,а Hyundai ix35/KIA Sportage дори 5.2/100 с по-мощен двигател 115 к.с. и без старт-стоп.Да не говорим,че са на пазара повече от година.Така,че евала на Ваген!Изпотиха се бозите,но почти настигнаха лидерите.
  • #26
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    pepino, запитай се защо Киа, Хюндай и Японските ги продават в САЩ, където една кола трябва да издържа много, а френските не!
  • #25
    5 rate up comment 2 rate down comment
    pepino ( преди 14 години )
    да не говорим като седнеш в кола с наистина добър интериор, като жулиета, например..
  • #24
    10 rate up comment 3 rate down comment
    до pepino ( преди 14 години )
    Хахаха, съгласен съм за VW, но да ми хвалиш скапания Сутиен? Ало, ти за японско качество чувал ли си? Дори корейските автомобили отдавна задминаха европейските по качество!