IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Винтеркорн се заяде с Opel

Шефът на Съвета на директорите на Volkswagen, Мартин Винтеркорн заяви, че Opel може да стане китайска собственост.

Винтеркорн се заяде с Opel
Според него именно това ще се случи, ако General Motors реши да обяви марката за продажба. Според агенция Bloomberg, американския концерн има намерение да извърши преструктуриране в Opel.
 
 
Според Винтеркорн, продажбата на Opel би била нещо нормално за GM, защото от 1999 година насам марката е загубила 14.5 милиарда долара.
 
Според някои аналитици обаче, ако американците продадат немската марка, те ще изгубят и немските технологии, които сега масово се използват от моделите на Chevrolet и Buick.
 
Според същите анализи, мнението на Винтеркорн за „китайско” бъдеше на Opel не са основателни, а по-скоро целят да се подиграят с GM.
 
От пресслужбата на VW веднага поясниха, че за продажбата на Opel е станало дума само защото такъв въпрос е бил поставен на Винтеркорн и неговото изявление не бива да се счита като съобщение, че Opel ще бъде продаван отново.
 
Както е известно през 2009 американците се опитаха да се освободят от Opel, Въпреки опитите да се оздрави фирмата, за миналата година загубите на Opel в Европа са за 1.8 милиарда долара.
 
В Opel обаче упорито работят за да намалят загубите и да станат печеливши отново, като само за 2010-2011 на пазара ще се появят 12 нови модела на марката.
 

Отговорът на Opel

0 от 500
  • #27
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    тя па новата астра е толкова авангардна че направо да си изкривиш погледа... тоя дизайн прилича на дизайна на конглокенцията от 2001 година... кво да ги правим, хлопел са си хлопел...
  • #26
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Шарлатанче, ясновидче... халюцинираш в задното дворче! Напомнете ми кога за последно Пасат е ставал кола на годината, напомнете ми кога за последно Пасат е избиран за дв поредни години за най-добро спортно комби и то пред рс6 и Т АМГ.. :) Новиа ГОУФ 7 тамън ще е авангарден колкото астра класик III, а не колкото новата астра :)
  • #25
    2 rate up comment 4 rate down comment
    fortune seer ( преди 12 години )
    2023... the day the misunderstanding opel died...
  • #24
    7 rate up comment 4 rate down comment
    e ( преди 12 години )
    Хубаво си се наюдъхал,патър ***,само дето VW не са номер едно в Китай.Не са и номер две.
  • #23
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    В същото време фоксваген е номер 1 в Китай и то без скъпи кампании за обеждаване на хората, че марката е "лоша".^^^^^^^^^^^^Е, ти си много наивен или просто се правиш на ***. Немските компании са известни с това, че един голям процент от тяхната печалба отиват за ПОДКУПИ в държавите където се цели експанзия. На това се гледа напълно нормално в Германия.
  • #22
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    пазари. Японските производители не се радват на толкова голям успех в Китай, заради предубеждението на много китайци към японците (главно заради войната). Тойота инвестира много средства за подобряване на имиджа на компанията в Китай, но с не особено голям успех. В същото време фоксваген е номер 1 в Китай и то без скъпи кампании за обеждаване на хората, че марката е "лоша".
  • #21
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Порше освен с автомобили се занимаваше и с хеджфондове, които бяха основния източник на приходи в компанията. С този финансов ресурс се опитаха да купят фоксваген (които заедно с област саксония имаха мажоритален дял в порше) По време на кризата хеджовете от активи се преврърнаха в пасиви и фоксваген изкупи компанията. Фоксваген никога не са се притеснявали от опел и американците, тяхната дългосрочна стратегия предвижда до 2020г да са производител номер 1. Главно заради китайския и европейския
  • #20
    0 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    14,5 милиарда загуби...явно хлопел се продава добре само в ***, в останалия свят машини, правени от руски каски и такива, правени от немски не се признават
  • #19
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Истината е че Порше купиха контролният пакет акции на ФВ.Работата много се размириса.Нещата бяха замислена да поизперат едни пари от неплатени данъци.Надяваха се заради кризата никой да не ги закачи,понеже се явяват,като спасители на най-голямата немска автомобилна компания.Да ама се намесиха и други играчи,които провалиха всичко и дори нещо повече,Порше трябваше да платят милиарди заради неплатени данъци и глоби.Споразумяха се ФВ да ги изкупи,за да не фалират.Всичкото беше една игра на ФВ...
  • #18
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    На тоя бозав *** никак не му е смешно.Прави си гаргара с Опел,за да отмести фокуса от истинската заплаха за VW.По начина по който той управлява,Великата Група е обречена да загуби битката с Hyundai.Дано все пак станат номер едно,защото ще е за кратко.