IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW M3 ще има двигател с три турбини

BMW M3 от следващо поколение ще има двигател с 6 цилиндъра и обем 3.3 литра.

BMW M3 ще има двигател с три турбини
Най-интересното обаче е това, че двигателят ще има три турбини. Една от тях ще е електрическа, а другите две ще работят с отработените газове. Мощността на двигателя ще е около 450 к.с. В конструкцията на автомобила ще бъде използван много карбон и фибро влакна.
 
 
Според изданието AutoExpress, шефът на подразделение BMW M GmbH Фридрих Нитшке е заявил, че новото BMW M3 се разработва, като ударението е поставено върху икономичността на двигателя.
 
„Голяма част от нашето внимание е отделено върху ниския разход на гориво при бъдещото М3 и когато видите автомобила, това ще ви стане ясно“, казва Нитшке.
 
Сега М3 е с двигател с 8 цилиндъра и мощност от 420 к.с. Новият BMW M3 ще се появи ориентировъчно към 2014 година.
 
Според Нитшке, в Баварската фирма продължават да мислят за идеологически наследник на купето M1, произвеждано от 1978 до 1981 година. Ако проектът бъде одобрен, той ще бъде на пазара към 2016 година.
 
В BMW обмислят и пускането на модел M2, който да бъде конкурент на Audi TT RS. Колата ще бъде с монтиран в предната част двигател и със задно предаване, като ще има двигател с 6 цилиндъра и обем 3.0 литра, мощността ще е около 350 к.с. Производството ще започне към 2014 година.
0 от 500
  • #19
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Явно си го чел този Ауто Билд така, както дявола чете и евангелието. Аз ти казвам, че на моят tsi не съм имал никакви проблеми, ще се повторя пак Хубаво е да науча от хора нямащи автомобили с такъв мотор, че се развалял често. Мразиш ФВ хубаво, ама поне давай реални доводи, а не си измисляй
  • #18
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    BMW M5 ще има двигател с пет турбини!
  • #17
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Съвсем се оплетохте бе момчета.Казвам ви за тестовете на АутоБилд,а не от собствен опит.Списанието си го купувам редовно от 5 г. насам.Та за това казвам,че НЯМА ФВ на който да не му е гръмнала турбината преди заветните 100 000 км.НЯМА!Пък вие сами си правете сметката щом фирменото списание на ВАГ ги разкрива колко са зле.
  • #16
    4 rate up comment 4 rate down comment
    zoom in ( преди 14 години )
    1,8 T на А3 от 98-*** и на 235 000 - турбото не е мръднало, а като запее и започне да дърпа от 2300 об, колата излита... толкова от мен по спора за немските турбини като консуматив
  • #15
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Не е сташно да имаш кола с турбокомпресор и да се развали "турбото"! Сменяш го и газ на новото турбо! Сташното е, че пазара на авточасти в Бг се регулира от Доган! Както ти кажат, така ще платиш! Един брой "TURBODMICHADLO" за IVECO TURBO DAILY 2.3 стува 640 лева!!! За камион MAN - около 900-1200 лева! За IVECO TRAKKER може и да "удари" 1500 лева... Оригинални от "Garrett"!!! Ама толкова струва къде? В Чехия, Полща и Словакия! В Бг е друга работа- по 3 кожи ти смъкват ако то се преебе турбото!!!
  • #14
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    И в крайна сметка каква е третата турбина? Електрическа ми звучи революционно.
  • #13
    4 rate up comment 6 rate down comment
    triforce ( преди 14 години )
    И как тогава, всички кочини в България, на по 250 000 километра ги карат по още 100 с леко свиреща турбина? За пореден път ми чел глупостите! Ако е така, нали ще спрат да ги купуват Фолксвагените, не мислиш ли? Той немецът да не е ***, като теб?!? Най-продаваната им марка ще е с консуматив на всеки 100 000 км.? Да, бе! Те Аутобилд да си пишат каквото искат! На Шкода Супърб какво турбо слагат? Ела да го видиш за 5 години на 200 хиляди и не мърда!
  • #12
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    галчовци, турбината може да си кара много километри, зависи кой *** кара колата. Ако натискаш преди да си загрял колата и по-лошото след силно каране да изгасиш веднага двигателя, загаря маслото в турбото по стените. трябва да оставиш поне 2 мин да работи двигателя преди да изключиш двигателя, за да се смени маслото в турбината с огладено
  • #11
    5 rate up comment 5 rate down comment
    TSI ( преди 14 години )
    Как ауди да не се конглокира с бмв м3? За ауди RS4 и 5 чували ли сте? Вие съвсем му отпуснахте края на това ваше въображение. То е ясно, че ФВ вие комплекс и трябва да се споменава във всякакви теми. Аз карам 1,4 tsi и съм изминал над 80 000км и никакви турбини и компресори не съм сменял. Хубаво е да науча от хора нямащи автомобили с такъв мотор, че се развалял често. Като пишете критика е хубаво да пишете за реални проблеми, а не фантазии.
  • #10
    4 rate up comment 5 rate down comment
    iiiiiiiiiii ( преди 14 години )
    3 turbo x 5000lv.=15000lv za remont