IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW M3 ще има двигател с три турбини

BMW M3 от следващо поколение ще има двигател с 6 цилиндъра и обем 3.3 литра.

BMW M3 ще има двигател с три турбини
Най-интересното обаче е това, че двигателят ще има три турбини. Една от тях ще е електрическа, а другите две ще работят с отработените газове. Мощността на двигателя ще е около 450 к.с. В конструкцията на автомобила ще бъде използван много карбон и фибро влакна.
 
 
Според изданието AutoExpress, шефът на подразделение BMW M GmbH Фридрих Нитшке е заявил, че новото BMW M3 се разработва, като ударението е поставено върху икономичността на двигателя.
 
„Голяма част от нашето внимание е отделено върху ниския разход на гориво при бъдещото М3 и когато видите автомобила, това ще ви стане ясно“, казва Нитшке.
 
Сега М3 е с двигател с 8 цилиндъра и мощност от 420 к.с. Новият BMW M3 ще се появи ориентировъчно към 2014 година.
 
Според Нитшке, в Баварската фирма продължават да мислят за идеологически наследник на купето M1, произвеждано от 1978 до 1981 година. Ако проектът бъде одобрен, той ще бъде на пазара към 2016 година.
 
В BMW обмислят и пускането на модел M2, който да бъде конкурент на Audi TT RS. Колата ще бъде с монтиран в предната част двигател и със задно предаване, като ще има двигател с 6 цилиндъра и обем 3.0 литра, мощността ще е около 350 к.с. Производството ще започне към 2014 година.
0 от 500
  • #29
    4 rate up comment 7 rate down comment
    FORD MOTOR SPORT ( преди 14 години )
    edno aver4e kara 320d koeto e na 17000km i mu se skapa turboto i za turska turbina dade 1200lv i sled 2 sedmici mu se skusa zadniq most tfa e bmw tro6livo i skupo za poddrujka
  • #28
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Субаруфен ( преди 14 години )
    За съжаление това за турбото е истина- и за моето, и на съседа и на моя човек със Сеат-а. Аз понеже съм инженер се позагледах в останките му - беше се прекършила оста на турбината защото в нея имаше шупла. Най-здравата кола, която съм карал е Субару Аутбек 2.5, 165 к.с. - купих я нова, продадох я на 190000 км без нито един ремонт. Мисля, че японците по се справят с електрониката, но това е мое мнение. Иначе е вярно - новите коли са доста проблемни. "Екзотичните" марки повече държат на качеството
  • #27
    2 rate up comment 5 rate down comment
    triforce ( преди 14 години )
    Е как да ме убедиш, че на 36 000 км. ти гърми турбото? Че тогава моите проблеми с Тойота са едни голямо НИЩО, ако казваш истината. По-лошото е, че независимо от марката, проблемите се увеличиха. Едно време нямаше турбо, нямаше и проблеми с него. Нямаше много електроника, нямаше и проблеми с нея. Почвам да се чудя каква ще е следващата кола. Новите Хюндай ми харесват,но пък там има други неща, които накуцват. Явно е, че няма идеална кола.Да видим какво ще направят БМВ с нотово Efficient Dynamics.
  • #26
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Субаруфен ( преди 14 години )
    Даде ама по-долу спорят за VW. Освен това едва ли специално за VW се правят по-скапани турбота. Явно все са си скапани. Аз си карам иначе истински автомобил, но японците не правят баничарки, затова си взех Caddy за работата. Макар че ти друго разбираш под истински автомобил.....
  • #25
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Уверявам те,че за VW kkk e едно и за Porsche и БМВ е друго! Не се жалвай, карай истински автомобил... дизайнван пради 9.11 и всичко ще ти е наред!Поздрави
  • #24
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Субаруфен ( преди 14 години )
    Тук някои BMW карачи се изказват неподготвени. Май бяха от Казанлък. За 10-ти път го пиша - на моя Кадуняк (VW Caddy) 1.9 ТДИ ми гръмна турбото на 79000 км. Беше на ККК. Още като звъннах в сервиза на VW и казах че отзад излиза бял пушек и ми казаха - турбото е. На приятел със Сеат е гръмнало и на 36000 км. От VW ми поискаха 3800 лева а аз си го намерих същото турбо за 1635 лева. *** консуматива, а?!? На комшията Шкодата изкара до 140000 км и тогава гръмна турбото. На всички BMW-сти честито!
  • #23
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Това е невъзможно да се напише във фолтваген билд макарче ми се иска:)
  • #22
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Добре де,ти не си имал проблеми,а аутобилд откриват проблеми.Аре кажи ся на кого да вярвам?И що реши,че чета,както дявола евангелието?Хората са направили теста и са дали резултатите на еди колко си км. какво е сменено и колко е струвало.Като са написали,че на 68 000 км е сменено турбото как според теб трябва да го прочета,за да е вярно?Хайде обясни ми как да чета правилно според твоите разбирания.И не,НЕ мразя ФВ и никоя друга марка не мразя,а просто излагам фактите.Ти май си с розови очила...
  • #21
    3 rate up comment 7 rate down comment
    БМФ ( преди 14 години )
    Ами от БМВ видяха, че с 2 турбини не могат да се справят с RS-ките на Ауди /виж М1 срещу RS3/ и почнаха да слагат по 3...))
  • #20
    8 rate up comment 3 rate down comment
    GM ( преди 14 години )
    А бе тая дума дето сте си я измислили - КОНГЛОКИРАНЕ - какво трябва да означава? Писах я в google, само от automedia.bg дава резултати :D