IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW M3 ще има двигател с три турбини

BMW M3 от следващо поколение ще има двигател с 6 цилиндъра и обем 3.3 литра.

BMW M3 ще има двигател с три турбини
Най-интересното обаче е това, че двигателят ще има три турбини. Една от тях ще е електрическа, а другите две ще работят с отработените газове. Мощността на двигателя ще е около 450 к.с. В конструкцията на автомобила ще бъде използван много карбон и фибро влакна.
 
 
Според изданието AutoExpress, шефът на подразделение BMW M GmbH Фридрих Нитшке е заявил, че новото BMW M3 се разработва, като ударението е поставено върху икономичността на двигателя.
 
„Голяма част от нашето внимание е отделено върху ниския разход на гориво при бъдещото М3 и когато видите автомобила, това ще ви стане ясно“, казва Нитшке.
 
Сега М3 е с двигател с 8 цилиндъра и мощност от 420 к.с. Новият BMW M3 ще се появи ориентировъчно към 2014 година.
 
Според Нитшке, в Баварската фирма продължават да мислят за идеологически наследник на купето M1, произвеждано от 1978 до 1981 година. Ако проектът бъде одобрен, той ще бъде на пазара към 2016 година.
 
В BMW обмислят и пускането на модел M2, който да бъде конкурент на Audi TT RS. Колата ще бъде с монтиран в предната част двигател и със задно предаване, като ще има двигател с 6 цилиндъра и обем 3.0 литра, мощността ще е около 350 к.с. Производството ще започне към 2014 година.
0 от 500
  • #39
    0 rate up comment 1 rate down comment
    eddie ( преди 14 години )
    Pak dobre, che ne e s dvama chofiora
  • #38
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    kakvi problemi we tova da ne wi e audi...hhhh
  • #37
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Това с многото турбини и ниския разход е измама, възможна заради стандарта на измерване на разхода - 90, 120, град (50 старт, стоп).А ти продават кола с 420 к.с.А само си доближил и полвината от тази мощност и гледай РАЗХОД.
  • #36
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хората, които си купуват такива коли нямат проблеми с турбото. Да му мислят наще разцери след като я купят на 10 години.
  • #35
    5 rate up comment 1 rate down comment
    И ( преди 14 години )
    Едно турбо - проблеми, турбо и механичен компресор - още повече проблеми, три турбини - мечтата на всеки автосервиз!
  • #34
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Slav78 ( преди 14 години )
    Струва над 140000 лв. но това не е важно. Това е кола за хора които могат да си я позволят приятел, ние не сме такива поне аз не съм. Освен това не е за всеки ден.
  • #33
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Само да вметна тука че М-колите на БМВ не са с турбини Гарет, така че случая е малко по-различен. Не са произведените в ЮАР турбини които Ауди слага. БМВ си прави собствени турбини за М-колите. Вероятно ще са по-надеждни от останалите.
  • #32
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Абе ти как си представяш да си купиш кола за 100 000 лв и да почнеш да сменяш турбота били и в гаранция дори.
  • #31
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Slav78 ( преди 14 години )
    При положение, че си я купил нова какво се притеснявяш за турбините нали има гаранция. Итересното в случая е дали проблема с турбо дупката ще изчезне напълно, предполагам електрическия компресор ше се развърта първви докато поемат по-големите с газово задвижване.
  • #30
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Гледам тука много разбирачи обясняват за ФВ,за здравината им,за невероятните им турбота,за придворното списание аутобилд,което не можело да напише лоши работи и какви ли не още глупости.Ето ви нещо интересно:http://imageshack.us/f/98/img0583l.jpg/Нещо по въпроса?!?!