IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW M5 - най-бързият на Nürburgring?!

Неофициално - новото M5 закова 7:55 на Nordschleife.

BMW M5 - най-бързият на Nürburgring?!

Nürburgring - култовата немска писта е мeрило за силата на спортните автомобили от години насам. Няма уважаващ себе си автопроизводител, който да не опита да закове достойно време на пистата.

Освен италиански екзотики, немски спортисти, японски чудовища, френски бегачки и американски мускулести автомобили, на Nordschleife мерят сили и луксозни возила с четири врати и кипящи от енергия двигатели.

Един от тези автомобили е Porsche Panamera Turbo, който е настоящ носител на титлата "Най-бърз сериен седан на Nürburgring".
Немския спортен седан регистрира време от 7 мин. и 56 сек, с което подобри рекорда на Cadillac CTS-V (7 мин. 59 сек.)

Сега, след появата на новото поколение BMW M5 се очаква поредното разместване в тази категория. А такова вече има, поне според няколко източника. Те твърдят, че бавареца е преминал през северната дъга на Nürburgring за 7 мин и 55 сек, отнемайки титлата от Panamera.

Постижението на
M5 F10 е аналогично с това на Ferrari 430 и бие с цели 18 секунди рекорда на предишното поколение BMW M5 (E60).

Тази информация обаче е непотвърдена и неофициална, поне за сега. Очаквайте подробности.

BMW M5 F10 използва 4.4-литров V8 турбо-двигател, доставящ 560 к.с. Ускорява от 0 до 100 км/час за 4,4 секунди и развива максимална скорост от 305 км/час с M Driver’s Package.

Porsche Panamera Turbo се захранва от 4.8 литров V8 турбо-агрегат, доставящ 500 к.с. Ускорява от 0 до 100 км/час за 4.2 секунди и развива максимална скорост от над 300 км/ч.


0 от 500
  • #39
    4 rate up comment 2 rate down comment
    до Ghostface.os ( преди 14 години )
    съгласен съм с теб. всеки си купува това което харесва. Дали М5 или РС6 получаващ подобна динамика, аз лично харесвам повече Ауди най-вече заради 4Х4. Аз не ходя по писти да се състезавам а си карам по нормални пътища а с 4Х4 и лете и зиме и в сняг и дъжд да ми е спокойно. Въпреки че вече има и БМВ 4Х4 и скоро може и на БМВ да мина. За мен разлика няма. В смисъл дали ще карам Ауди4Х4 или БМВ4х4 или Мерцедес4х4 и трите ги харесвам.
  • #38
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Мен спориш за глупости 4Х4 именно в завоите е по-слабо точно защото има недозавиване а задното влиза с дрифт без да губи много скорост
  • #37
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ауди RS6 и БМВ М5 Е50 са с разлика от 5-10 хиляди евро, като аудито е много по-нов модел. 4х4 дава предимства в писта с много завои мили хора, надявам се хората които го отричат да карали 4х4 и задно задвижване на път със завои, за да могат и от личен опит да усетят предимствата на 4х4.
  • #36
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Subarufan ( преди 14 години )
    Нещо фактите изложени по долу не ми се вързват много с практиката, по-точно за ускорения, четворни задвижвания и прочее.Subaru Impreza STI въобще няма 560 коня и си е симетрично четворно задвижване с боксерен турбиниран двигател, само 2.5л, а прави също 7мин 55 сек.
  • #35
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    4х4 давало предимства да да. Само като прочета това и мога да ти зачертна целия коментар. Това показва колко нищо не разбираш от коли. 4Х4 забавя ускорението, повишава теглото и разхода на колата. Единствените положителни неща на 4Х4 е при дъжд и сняг и на мокра и снежна писта със сигурност ще смотае задното, но никой няма да тръгне да търси рекорд на мокра и хлъзгава писта.
  • #34
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Ghostface.os ( преди 14 години )
    давам пример - намирам ауди р8 за произведение на изкуството. Връх на инженерната мисъл.
  • #33
    4 rate up comment 7 rate down comment
    trb ( преди 14 години )
    RS seriite na audi ne sa koli a jivotni...ot bmw imat oshte dosta hlqb da izqdat dokato gi stignat ...:)
  • #32
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Ghostface.os ( преди 14 години )
    Съгласен съм. След като излезе от магазина- цената на колата директно пада с 20% - защо?Мисълта ми , че е смешно да се търси техническо сравнение между двете коли - след като емоциите са тези, които преобладават при покупката. Аз харесвам бмв, можеш да ми покажеш най-доброто ауди на света - ще го призная и пак ще си взема бмв-то. Какви доводи имаш срещу това? Не се заяждам. Просто знам, как човек купува кола;)
  • #31
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    И тъй като са в къси серии и кратко производство за това и са по-малко бройки но целта е да се запазва уникалноста на модела, вместо разводняване на пазара има си модели за уникалност и модели за разводняване на пазара.
  • #30
    5 rate up comment 4 rate down comment
    До Ghostface.os ( преди 14 години )
    РС сериите са в къси серии и се произвеждат не повече от 2г. А М-версиите на БМВ се произвеждат докато излезе новия модел. По-скъпото М5 държи на старо цена на половина по-ниска от РС 6 втора ръка, тоест хората оценяват РС6 по-скъпо от М5 защо е така питай тия които ги продават и купуват.