IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW M5 - най-бързият на Nürburgring?!

Неофициално - новото M5 закова 7:55 на Nordschleife.

BMW M5 - най-бързият на Nürburgring?!

Nürburgring - култовата немска писта е мeрило за силата на спортните автомобили от години насам. Няма уважаващ себе си автопроизводител, който да не опита да закове достойно време на пистата.

Освен италиански екзотики, немски спортисти, японски чудовища, френски бегачки и американски мускулести автомобили, на Nordschleife мерят сили и луксозни возила с четири врати и кипящи от енергия двигатели.

Един от тези автомобили е Porsche Panamera Turbo, който е настоящ носител на титлата "Най-бърз сериен седан на Nürburgring".
Немския спортен седан регистрира време от 7 мин. и 56 сек, с което подобри рекорда на Cadillac CTS-V (7 мин. 59 сек.)

Сега, след появата на новото поколение BMW M5 се очаква поредното разместване в тази категория. А такова вече има, поне според няколко източника. Те твърдят, че бавареца е преминал през северната дъга на Nürburgring за 7 мин и 55 сек, отнемайки титлата от Panamera.

Постижението на
M5 F10 е аналогично с това на Ferrari 430 и бие с цели 18 секунди рекорда на предишното поколение BMW M5 (E60).

Тази информация обаче е непотвърдена и неофициална, поне за сега. Очаквайте подробности.

BMW M5 F10 използва 4.4-литров V8 турбо-двигател, доставящ 560 к.с. Ускорява от 0 до 100 км/час за 4,4 секунди и развива максимална скорост от 305 км/час с M Driver’s Package.

Porsche Panamera Turbo се захранва от 4.8 литров V8 турбо-агрегат, доставящ 500 к.с. Ускорява от 0 до 100 км/час за 4.2 секунди и развива максимална скорост от над 300 км/ч.


0 от 500
  • #49
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ауди РС4 комби,най голямата бегачка:)
  • #48
    1 rate up comment 4 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    много добре знам какви системи има GT-R. а ти изглежда не знаеш колко килограма gt2 RS е по леко от него. добави му баласт за да станат еднакви и да видим. а ти на коя писта точно си карал? или всъщност не си , но имаш познания.
  • #47
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Vasil ( преди 14 години )
    Абе какво се карате тука беее.... що за слабоумник ще твърди че 4х4 е по добро на писта.... ха-ха-ха трябва да сложат вече задължителен час в училище ''Автомобилостроене'' ..... къде се бутате с тва офроуд задвижване 4х4..... тва е за джипове бе хора и за слаби шофъори дето не могат да се кефат със задното предаване.
  • #46
    5 rate up comment 2 rate down comment
    t.t. ( преди 14 години )
    vinagi se kefq mnogo kato vijdam tolkova umni hora vseki e specialist. V toq red na misli i az da se izkaja: ako govorim za ASFALT -nqkoi da e 4uval sustezatelna kola 4x4??NQMA I DA 4UE...AKO govorim za drug vit nastilka-DA 4X4 E PO DOBRE...SAMO V RALITATA I V KOMERSIALNITE VOZILA IMA MQSTO ZA 4X4
  • #45
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До бавареца ( преди 14 години )
    Ти само ако знаеше колко системи има ГТ-Р-а за да даде това 7:24 на Нюрбургринг с 4х4..... там е толкова променливо това предаване, че си нямаш напредстава... Porsche 911 GT2 RS дава 7:18... какво да ти приказвам повече.... ти си си некъв форумен герой, изобщо нямаш познания за каране на писта и т.н.
  • #44
    4 rate up comment 1 rate down comment
    б ( преди 14 години )
    вярно е че повечето аудита недозавиват, но не е заради куатрото а защото обикновено мотора им е поставен доста напред - често дори пред предните колела, което всъщност е стандартна схема и на много коли с предно. е как няма да недозавиват. но в моделите фето мотора е назад и са пуснали малко повече торк на задните гуми... минава като по релси.
  • #43
    5 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    и кво излезе - че ако GT-R не бе с 4х4 щеше да даде по добро време сигурно и от ферари енцо. влизането с дрифт подобрявало времената - е те F1 само на дрифт щяха да карат из Монако тогава. 4х4 недозавивало... тука доста смешки може да чуе човек.
  • #42
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Със задно, (на сухо) тръгвам срещу всеки един фен на 4x4, X, quatro или каквито там още системи има!Препоръчително е да има и завои и денивелация. Както 4x4 поднася (особено по нанадолнище)... няма равно.
  • #41
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Георги ( преди 14 години )
    Субарото изобщо не е в Класа на м3 или м5 , а това за пистата с много завои и предимствата на 4х4 там са пълни измишльотини....разберете го на писта по добро предаване от задното няма !!! Просто философията на бмв и ауди е коренно различна и тАка трябва да е за да има разнообразие и за да печелим ние клиентите! Дори и живота е устроен така-различни хора,различни вкусове,различно финансово положение,различни качества :) спора е решен всичко друго си е чисто губене на време ;)
  • #40
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Subarufan ( преди 14 години )
    От опит мога да ти кажа, че недозавиване при четворното има, дори и при супер модерния диф на АУДИ, но то ва се лекува с подаване на газ до такаква степен, че да чувстваш, че колелата те теглят, а не да минаваш завоя с инерцията на колата само. За целта трябва да си в необходимите обороти, за да разполагаш с достатъчен въртящ момент. Колата си минава така завоите като на релси, без значение мокро ли е или сухо.