IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota показа европейския Yaris

Toyota разпространи първите официални снимки от европейската версия на малкия Yaris от ново поколение.

Toyota показа европейския Yaris
Все още няма по-детайлна техническа информация за модела, а цената на новата генерация на Yaris ще бъде съобщена на 12 юли.
 
 
Става ясно, че ще има и хибридна модификация, която ще бъде на пазара в Европа през следващата година. От снимките се вижда, че новият Yaris е съвсем близък по стил и дизайн до концепцията показана през март в Женева.
 
 
Според изданието AutoWeek, серийната версия на Toyota Yaris ще се предлага с два бензинови двигателя, с обем 1.0 и 1.33 литра и мощност съответно 69 и 99 к.с. и един дизелов с обем 1.4 литра и мощност 90 к.с.
 
 
Има обаче и други информации, според които сред двигателите може да се появи и дизелов агрегат с обем 1.5 литра и мощност 108 к.с. Хибридната версия на Toyota Yaris, ще има бензинов двигател с обем 1.8 литра и мощност 98 к.с., както и електромотор с мощност 80 к.с.
 
 
Този автомобил според производителите от Toyota, ще има най-добрите динамични показатели съпоставени към разход на гориво и вредни емисии в своя клас.
 
 
В Япония новото поколение на малката Toyota вече се продава, като има увеличено разстояние между осите с 50 мм в сравнение с предходното поколение. В същото време собственото му тегло е с 30 кг. по-ниско и автомобилът тежи 1000 кг.
 
0 от 500
  • #26
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    За сега все още хибрида е безмислен, разхода не е чак толкова нисък за сметка на това получаваш още сумати неща които могат да се повредят и скъп консуматив като батериите. А както казах дори разхода не е чак толкова нисък ,доказано е в много тестове ето ви един от тях:
  • #25
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Хаха ( преди 14 години )
    Тракащите дизели шума при преминаване не ни давай. Тракащите дизели си тракат, това си е. Особено зимата.
  • #24
    9 rate up comment 9 rate down comment
    adn ( преди 14 години )
    Ако са толкова безсмислени хибридите, защо тогава всички фирми се юрнаха да правят хибриди, или те са по-прости от Вас и не се сещат , че е много по-добре да си карат с морално остарелите дизелчета, отколкото да дават хиляди долари или евро заплати на инженерите си за хибридни разработки?!
  • #23
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    безсмислените хибриди може да се сравняват само с американските бензинови лами - осмаците, но те поне си имат практическо приложение
  • #22
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    "тракащите дизели" са по-тихи и по-икономични:-fiesta 1,6TDCI->68dB-corsa ->67dB-prius ->70dB
  • #21
    16 rate up comment 5 rate down comment
    politics of ecstasy ( преди 14 години )
    Mощността на хибридната система най-вероятно ще е 134 к.с. - същата е като в Приус. Това обаче е изцяло въпрос на софтуер. Като сложим и по-ниската маса, разходът сигурно ще падне под 3.5 градско а СО2 емисиите сигурно под 85 г/км. Без аналог в класа си. Да не говорим че вредните емисии на азотни окиси и сажди ще са практически нулеви за разлика от тракащите дизели на конглокенцията. Но така е, който инвестира в модерни технологии се радва на плодовете от тях.
  • #20
    5 rate up comment 5 rate down comment
    АЕ95 ( преди 14 години )
    Идва от Франция!!!
  • #19
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ohhh kak luha na plastmasaaa...
  • #18
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ква радиация бе тая въшка идва от турция
  • #17
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    ЗАБРАВИХТЕ РАДИАЦИЯТА ОТ ЯПОНИЯ--------------------------------Тя допълнително качва конски сили, не знаеш ли?!