IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota показа европейския Yaris

Toyota разпространи първите официални снимки от европейската версия на малкия Yaris от ново поколение.

Toyota показа европейския Yaris
Все още няма по-детайлна техническа информация за модела, а цената на новата генерация на Yaris ще бъде съобщена на 12 юли.
 
 
Става ясно, че ще има и хибридна модификация, която ще бъде на пазара в Европа през следващата година. От снимките се вижда, че новият Yaris е съвсем близък по стил и дизайн до концепцията показана през март в Женева.
 
 
Според изданието AutoWeek, серийната версия на Toyota Yaris ще се предлага с два бензинови двигателя, с обем 1.0 и 1.33 литра и мощност съответно 69 и 99 к.с. и един дизелов с обем 1.4 литра и мощност 90 к.с.
 
 
Има обаче и други информации, според които сред двигателите може да се появи и дизелов агрегат с обем 1.5 литра и мощност 108 к.с. Хибридната версия на Toyota Yaris, ще има бензинов двигател с обем 1.8 литра и мощност 98 к.с., както и електромотор с мощност 80 к.с.
 
 
Този автомобил според производителите от Toyota, ще има най-добрите динамични показатели съпоставени към разход на гориво и вредни емисии в своя клас.
 
 
В Япония новото поколение на малката Toyota вече се продава, като има увеличено разстояние между осите с 50 мм в сравнение с предходното поколение. В същото време собственото му тегло е с 30 кг. по-ниско и автомобилът тежи 1000 кг.
 
0 от 500
  • #46
    14 rate up comment 7 rate down comment
    патилан продължение ( преди 14 години )
    Предно окачване и управление - преди месец и половина вкараха колата в сервиза да сменели нещо по управлението. Всъщност причината беше ясна още при първите километри на колата. Волана се въртеше с такава лекота, че дори пречеше при висока скорост. Свръхзавиване или нещо такова. Сега е по-стегнат и при висока скорост колата е стабилна.
  • #45
    11 rate up comment 8 rate down comment
    патилан продължение ( преди 14 години )
    Еърбек - ами онзи ден из дупките на родните пътища еърбега се включи. Изключи се индикация та за няколко минути но после пак се включи. В резултат обаждане до сервиз, незабавна покана за приемане на колата и сутановяване, че някакъв куплунг се бил откачил. Интересно ! Според тях било много опасно. Добре, че не се е отворил евърбега/ите по време на движение.
  • #44
    11 rate up comment 8 rate down comment
    патилан ( преди 14 години )
    Авенсис кошмар. Появи се свирене в купето смениха уплатнението на стъклото до огледалото гледам слепени две гумени парчета но свиренето спря.Спирачките - никой не може да ме убеди,ч е да ти пропада *** до пода и да трябва да натискаш два пъти за да усетиш истински спирачен ефект е нормално, ще продължа да настоявам за ремонт.
  • #43
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Абе я прочети ТЮВ бе,не да ти слушам тъпотиите за служебната ти Тойота.Там Корола-Аурис е най-здравата кола в класа.На познатата му Айгото,служебната Тойота... Те затова ли Тойота са най-големият производител в света щото тресат на 100 км. и се чупат като фолксваген ли хахаха.
  • #42
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Смешкото си ти, баланса на гумите бе първото което направиха. Аз че ги смятам за некадърници в сервиза на Тойота, ама чак толкова *** не са. Ти ако си *** , те не са чак толкова.
  • #41
    11 rate up comment 6 rate down comment
    За тъпото Шофоьрче ( преди 14 години )
    Кое е масов проблем при Корола бе, цялото окачване ли.Ти само щот си шофьорче някъде можеш да караш Тойота.Иначе караш Голф3-ката с 68 коня,***. Германците доказаха,че Корола е най-здрава в класа,той шофьорчето му тресяла,еми балансирай й гумите бе ***.Сменили цялото окачване,пък тя пак тресе,ми значи не е от цялото окачване бе ***.Почни от баланс.Корола е с най-здравата ходова част.
  • #40
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Верно е смениха всичко безплатно в гаранция е колата, проблема е че или колата не бива или сервиза. Според сервиза, колата не бива, според мен е невъзможно проблем който го е нямал 20К километра да е от колата и да не може да се отстрани. Значи единствения възможен отговор е че сервиза е на много ниско ниво. Между другото и една моя позната с Айго и се наводни цялата кола след дъжд, оказа се че уплатненията и са дефектни.
  • #39
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    който е имал Тойота не повтаряТова беше най-големият бисер,който съм чувал от доста време насам.Хахаха,ама как ви ги раждат главите такива бе?Как ли тогава са най-големият производител на автомобили в света???Ярис съм карал актуалният модел.Доста приятен автомобил.2 дена беше в мен колата от рента-кар.Забележки не съм имали не е имало нещо,което да дразни.В този клас между различните марки няма особена разлика в това,което ти предлагат,като място и екстри.Единствено в качеството има различия
  • #38
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Да ти кажа с Королата, нова купена, гаранционна, на около 20К километра при скорост 100 км. цялата кола почва да се тресе, все едно ще се разпане всеки момент, отивам в сервиза ето вижте покарайте и решете проблема, смянаха струваха звънят вечерта готово, отивам вземам я газ, колата пак ще се разпадне, обратно в сервиза, пак сменяха правиха и пак я взимам и пак същото, отивам пак и ми казват еми сменили сме цялото окачване, накрая единия се изпусна и каза, че това бил масов проблем при Корола.
  • #37
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Пич ти анкета ли направи та твърдиш как всички са недоволни от сервиза.Верно е от немските сервизи са много доволни щото все там си висят собствениците на германски колички.А за сервизните акции- я вижте колко коли изтегли Мерцедес и БМВ които струват по 100 000Евро и тогава елате тук да ревете. Тойота е отсртранила всичко БЕЗПЛАТНО за 30 минути. Фолксваген нищо не сменя въпреки че е пълен с дефекти и е по последните места по здравина.Ама кой да мисли.