IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota показа европейския Yaris

Toyota разпространи първите официални снимки от европейската версия на малкия Yaris от ново поколение.

Toyota показа европейския Yaris
Все още няма по-детайлна техническа информация за модела, а цената на новата генерация на Yaris ще бъде съобщена на 12 юли.
 
 
Става ясно, че ще има и хибридна модификация, която ще бъде на пазара в Европа през следващата година. От снимките се вижда, че новият Yaris е съвсем близък по стил и дизайн до концепцията показана през март в Женева.
 
 
Според изданието AutoWeek, серийната версия на Toyota Yaris ще се предлага с два бензинови двигателя, с обем 1.0 и 1.33 литра и мощност съответно 69 и 99 к.с. и един дизелов с обем 1.4 литра и мощност 90 к.с.
 
 
Има обаче и други информации, според които сред двигателите може да се появи и дизелов агрегат с обем 1.5 литра и мощност 108 к.с. Хибридната версия на Toyota Yaris, ще има бензинов двигател с обем 1.8 литра и мощност 98 к.с., както и електромотор с мощност 80 к.с.
 
 
Този автомобил според производителите от Toyota, ще има най-добрите динамични показатели съпоставени към разход на гориво и вредни емисии в своя клас.
 
 
В Япония новото поколение на малката Toyota вече се продава, като има увеличено разстояние между осите с 50 мм в сравнение с предходното поколение. В същото време собственото му тегло е с 30 кг. по-ниско и автомобилът тежи 1000 кг.
 
0 от 500
  • #36
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Веско ( преди 14 години )
    4 тойоти ... Нямам идея какво купувате и защо сте недоволни. Сервизът им е супер.Перфектните коли ...Никакви проблеми никога не съм имал. Сещам се че един ден не ми пръскаше вода на задното стъкло ... оправиха го за 5 мин. нямам идея какво му е било :)
  • #35
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Пичове не знам за какво спорите. При положение че който е имал Тойота не повтаря. Поне в България, сташни оплаквания от сервиза, отиваш заради проблем сменят части на ред, но проблема си остава всеки път. Като отидеш 10 пъти и си сменил почти всичко което са ти казали че е възможно да породи проблема, накрая им теглиш една майна виждаш колко пари си хвърлил и си казваш, повече, Тойота, никога.
  • #34
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Може да е един от най-добрите ама е най-грозния. Не можаха ли да хванат един добър дизайнер да им ги направи след като се видя че техните са сакати...
  • #33
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    Колеги, защо обърнахте темата от Тойота към "Дизел срещу Хибрид"? Ако ще говорим за шум, новият HDI мотор на Пежо няма почти никаква вибрация и е доста, ама доста тих! Кажете сега кой от вас е карал Ярис и дали има наблюдения върху стария модел?
  • #32
    7 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Радвам се че си доволен, може да харчи малко повече от Голф, но за сметка на това не може да спира. От Тойота си признаха за проблема със спирачките и изтеглеха масово хибридите си, теб викаха ли те в сервиза? Сега се сещам че преди това изтеглиха 1,8 милиона коли за проблем с *** на газта ходили в сервиза пак? А преди това пък имаха проблем с батериите и т.н.
  • #31
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Приус ( преди 14 години )
    Безмисленият ми хибрид харчи 3,9/100 градско с нормално каране,а ако му галя газта го смъквам на 3,6.Нека някой да ми даде за пример друг сериен автомобил от този клас с такъв разход.И моля хората,които не само не са виждали на живо,а и не са се качвали,а камо ли да карат хибриден автомобил да не коментират неща,които са много извън тяхната компетенция.Вървете при някой дилър и направете пробно каране,за да разберете за какво иде реч.Ярис,е един от най-добрите градски автомобили.Доказано!
  • #30
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Приус ( преди 14 години )
    Ама моля ви се карайте си фиестите и голфовете и оставете глупавитеда карат Приус.Много трака,много гори,батериите заминават бързо,чупи се,абе все кофти работи.Даже е и по-шумен от дизелите,хахаха!Как ги правят тея работи японците да им се чудиш и да им се маяш.Тц,тц,тц,как не го знаех аз този сайт по-рано пълен с такива капацитети и защо автомобилните компании не вземат да се допитват до тях,че да разберат как стоят нещата с колите.Пък тез германци как можаха да изберат Приус за най-здрав?!
  • #29
    11 rate up comment 5 rate down comment
    ZX9 ( преди 14 години )
    Тойота Ярис е безспорно доказал се автомобил и е много добре, че се развива и както виждам ще се предлага и в хибриден вариант. Само едно нещо не мога да приема за Ярис - сменили са дигиталното табло с аналогово!!! WTF!
  • #28
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Кой *** сравнява Голф 6 с Приус 2 и малката Фиеста.Приус 3 е с още по-нисък разход и с повече мощност от 136 коня.Няма кола в класа с по-нисък разход и по-големи гаранции.Дизелите износват скъпи дюзи и турбини,докато Приус е с 5 години пълна гаранция или 180 000км.включително батериите.На голфчетоп имаш мижавата 2 години гаранция.Отделно Приус се доказа като най-здравата кола,навсякъде е 1-ви по здравина и никой не съобщава за проблеми с батерии, дори още карат Приус1 от 97-*** с оригинални ба
  • #27
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Перфектна е. Един безшумен и икономичен при това както виждаме бърз и мощен хибрид в този клас оставя конглокенцията напълно безпомощна.