IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

От 1 юни Peugeot с пет години гаранция

От 1 юни всички нови автомобили Peugeot в България ще се продават с 5-годишна гаранция от производителя.

От 1 юни Peugeot с пет години гаранция
Допълнителна гаранция от 3 години за територията на България бе добавена към досегашната двугодишна фабрична, с което Peugeot подчертава повишената сигурност и надеждност на автомобилите на марката, чиито модели наскоро бяха високо оценени от изследването на Немският автомобилен клуб ADAC.
 
 
Статистиките на ADAC за PSA сочат, че от 2001 г. досега Групата значително е повишила качеството на автомобилите си. През 2001 г. броят на авариите, водещи до спиране от движение на 1000 автомобила, средно за всички марки в Европа е 90, докато за PSA са били 128. През 2010 за PSA тази цифра е 50, като целта е да достигане до 40.
 
Групата е въвела краен контрол на 2000 точки за всеки автомобил в края на производствената лента. От групата отбелязват значителното подобрение при подготовката на новите автомобили в мрежата и увеличение на 3 милиона километра изпитания преди пускането на нов модел.
 
Според проучването на ADAC за 2010 година, надеждността на 107, 207 и 308 ги подрежда на челните места в класирането в своята категория. Модел Peugeot 207 е на второ място от 23 модела в този сегмент.
 
В средният клас 308 е на трето място от 28 модела, като е единствената не германска марка в челната петица. Peugeot 107 също се представя много добре, заемайки 3 място (от 13 модела) в категорията суперкомпактни. С този резултат Peugeot става единствената сред вносните марки в Германия с три места в челната тройка в проучването за надеждност на ADAC за 2010.
0 от 500
  • #48
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Бидонаджията ( преди 14 години )
    Кои вземат? Тойота не взима. А за Хюндай лъжеш напълно. Хюндай не е бил от най-скъпите автомобили, както не са имали проблеми с гаранцията! Това че са им били високи цените според теб, не им пречи да са най-бързо развиващата се компания. И никога не слагай Хюндай на една плоскост с френски коли! Като гледаш ТЮВ и бърбориш само за Фиеста колко била здрава като по-нова,я погледни при старите категории,че е последна,погледни Мондео къде е!,погледни Галакси,Ка и спри да заблуждаваш хората.
  • #47
    2 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Така е, вземат. Другите също вземат. Не случайно Хюндай бе един от най-скъпите автомобили без покритие. Това е точно заради големите им проблеми с гаранцията от 5 години. Хората дават отстъпки по 30 че и 35 %, докато Хюндай се чудеха, как да се справят в сервизите и как да излъжат някой купувач. Затова и ония големи билбордове, които обещаваха на купувача да плаща 4 вместо 5 години, а в същото време цените им бяха най-високи сред конглокентите.
  • #46
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Бидонаджията ( преди 14 години )
    Ама те и 1500лв. ли взимат от клиентите за тая 5-годишна гаранция. Е тия са егати клошарите. По-добре да не я рекламират тая гаранция тогава, че ще станат за смях като "доживотната гаранция" на Опел с хиляди доплащания и за една гайка!
  • #45
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Смешен си!Оплиташ се в лъжи и само ти гледам сеира как се оправдаваш и повече затъваш в ***.Всъщност си такъв въшкар,че дори и книжка нямаш.Да не говорим за коли.И москвич 408 да ти подарят,ще правиш една седмица *** на гарата безплатно.
  • #44
    3 rate up comment 5 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    И да, на Хюндай и Пежо е нужна тая гаранция, защото висят по-често по сервизите. На Форд обаче не е нужна и страдаме ние, верните фенове и купувачи на марката. Все пак имаме други предимства, но това е друга работа. За мен 5 годишната гаранция при Форд е напълно излишна, още повече, че е ограничена в пробега за някои части и се вземат от клиента 1500 лева, без той да желае това.
  • #43
    2 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    А за надеждността на Форд през последните години, дадох линк по-долу. Но да го кажа ясно пак. Една 5 годишна Фиеста е два пъти по-малко връщана при прегледите на TuV, отколкото конглокенти като Поло и Корса, които са след 80-то място. Фиеста е на 13-то. Другите Фордове също са в горната половина на таблицата, за разлика от Пежо и Хюндай, които са окупирали опашката.
  • #42
    1 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Така е, но не точно. 5 годишна гаранция имаше и преди това, но срешу доплащане от около 2000 лева. Форд вдигнаха цените скоро с около 1500-2000 лева, точно заради по-голямата гаранция. Вече щеш не щеш, плащаш тия пари, дори без да е необходимо. Защото аз карах 5 години Фиеста, но след изтичане на гаранцията на 2-та година, не ми се е налагало да влизам в сервиз. За мен тия 1500-2000 лева са напълно излишна надценка, както и гаранция от 5 години за Форд. Прецаканият е купувача.
  • #41
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    http://***.motopfohe.bg/read_news.php?nid=190Форд са с 5-годишна гаранция от около месец.
  • #40
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Фордовете НЕ са по-големи кочини от другите кочини - Фолксваген, Пежо, Рено, Шкода, Сеат, Фиат, Дачия, Опел. Масов автомобил са - това е. За мен най-големите кочини са Фолксваген, където за едно и също нещо с другите искат поне 25-30% повече пари и не е ясно защо. Определено Определено Фокус е един от относително здравите нови автомибили. Определено Форд е една от подценените марки в България. Даже има случаи германци като чуят, че Форд е марка с лош имидж да се чудят защо.
  • #39
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Абе я се спрете с тези смотани фордове тука!Баси,форд та форд.Ами форд са си абсолютни кочини,кой какво ще да ми говори.Купуват двигатели от тук и там,сглобяват и продават на висока цена.Едни търгаши са за мен.Последните години подобриха само визията на колите си,но това не променя факта,че са твърде ненадеждни и скапани автомобили символ на лошо качество в Германия,а и не само там.