IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

От 1 юни Peugeot с пет години гаранция

От 1 юни всички нови автомобили Peugeot в България ще се продават с 5-годишна гаранция от производителя.

От 1 юни Peugeot с пет години гаранция
Допълнителна гаранция от 3 години за територията на България бе добавена към досегашната двугодишна фабрична, с което Peugeot подчертава повишената сигурност и надеждност на автомобилите на марката, чиито модели наскоро бяха високо оценени от изследването на Немският автомобилен клуб ADAC.
 
 
Статистиките на ADAC за PSA сочат, че от 2001 г. досега Групата значително е повишила качеството на автомобилите си. През 2001 г. броят на авариите, водещи до спиране от движение на 1000 автомобила, средно за всички марки в Европа е 90, докато за PSA са били 128. През 2010 за PSA тази цифра е 50, като целта е да достигане до 40.
 
Групата е въвела краен контрол на 2000 точки за всеки автомобил в края на производствената лента. От групата отбелязват значителното подобрение при подготовката на новите автомобили в мрежата и увеличение на 3 милиона километра изпитания преди пускането на нов модел.
 
Според проучването на ADAC за 2010 година, надеждността на 107, 207 и 308 ги подрежда на челните места в класирането в своята категория. Модел Peugeot 207 е на второ място от 23 модела в този сегмент.
 
В средният клас 308 е на трето място от 28 модела, като е единствената не германска марка в челната петица. Peugeot 107 също се представя много добре, заемайки 3 място (от 13 модела) в категорията суперкомпактни. С този резултат Peugeot става единствената сред вносните марки в Германия с три места в челната тройка в проучването за надеждност на ADAC за 2010.
0 от 500
  • #78
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Slavo ( преди 14 години )
    TUV Report Айде мерси... Точкова система... Кво става с точките- насиране. Два броя Шкода Фабия- служебни на стъкларски завод- австрийския инвеститор иска оценка по TUV. Къде- ATU (Auto Technik Unger). Едната Шкодувка има разбита скоростна кутия, като втора изобщо не работи. Другата кола- няма дълги светлини, не се отваря едната задна врата ОТВЪТРЕ, не работи отоплението на задното стъкло. По ГЕНИАЛНАТА система TUV излиза, че колата с разбити скорости Е ПО-ЗДРАВА!!! Ай сега де... Следва...
  • #77
    1 rate up comment 0 rate down comment
    дъртия ( преди 14 години )
    Няма нищо странно в това една Фиеста да минава по 60 000 на година. Предишната Фиеста е доста разпространена като фирмена кола. Има една версия с три врати, отзад без стъкла. Една команидровка до Варна и една до Стара Загора, плюс всеки ден градско, ето ти ги за седмица 1500 км, месечно са 6000, годишно 72 000. Аз с моята кола въртя по 30 000 годишно, а какво остава за колата на някой пътуващ търговец. Там коли се избират по цени и условия,никой не се прави на разбирач коя се чупела.
  • #76
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хайде сега служебен ли,личен ли бил.То явно специално за теб трябва да направят класация.Един автомобил е или здрав или не е.Всичко останало е чесане на клавиатури и вадене от 10 кладенеца вода.Или може би сега ще ни кажеш,че понеже фордовете са само служебни и за това са толкова не надеждни,а може би и пежата и всички останали кочини,които са в дъното на таблицата по надеждност на ТЮФ.И продължаваш с лъжите.Фиестите средно изминавали по 60 000 км.на година?Ти тотално уби коча с лопатата!
  • #75
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Остави. Доводите ти са нулеви. само едно ще ти кажа. Погледни статистиката на TuV при 5 годишните автомобили. Ще видиш, че Фиеста като моята, изминава средно в Германия около 60 000 км. За останалите е подобно, като служебните Мондеота навъртат доста повече, но не минават 100 000 км. Затова и казах, като давате примери за това, как някой си стоял в сервиза с Пежото, да се уточни, дали тоя автомобил е служебен или личен. Защото ако е личен, малка е вероятността от сериозни проблеми.
  • #74
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Бъчварче,точни за тези км.за които говориш много автомобили ще ги минат безпроблемно,но сред тях едва ли ще са Форд и Пежи.По някаква случайност може и те да успеят да ги минат,но това вече е до късмет.В твоя случай,да караш на година по 12-13000 км. си е направо без значение какво ще избереш.Дори бих казал,че е по-добре нещо на 1-2 год.да си вземеш на малко км. и на тънка цена.Нов автомобил се взема,за да се кара и то яката докато му изтече гаранцията или навъртиш нужните км.А при теб...
  • #73
    1 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Все пак сме в България. На който му трябва дуракоустойчива кола, за да минава със 100 през дупките, нека отиде в Русия и си купи подсилен модел от техния пазар. Тук никой не ни бръсне, а и нали ние сме хитреци, няма начин да купим автомобил, предназначен специално за нашия пазар. *** иска лятна джанта седемнайстка със спортно окачване. После ходи да се жалва от сервизите.
  • #72
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    И моля ви се момчета, уточнявайте кои коли влизат в сервиза - фирмените или личните. Лична кола влиза рядко в сервиза и то главно за много дребни проблеми поради факта, че собственикът и се чувства прецакан за това, че дава толкова много пари, а му е изгоряло някакво бушонче. И в крайна сметка, защо да не се възползваме от гаранцията, като има такава?
  • #71
    3 rate up comment 4 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Момчета, оляхте се. Сега да ви кажа, как аз гледам на нещата. За мен е важно, автомобилът да мине безпроблемно 70-80 000 км за 5-6 години. После го сменям. Не ме интересуват сълзливите ви фирмени историйки. Също така ме боли оная работа, дали бай Колю ръждата вкарва 10 пъти бившето си фирмено Мондео в сервиза на година или разградския поп вкарвал 5 пъти 12 годишния си Ярис в сервиза. И двамата са го вкарвали, на тях също са им го вкарвали. Аре...
  • #70
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Като започнеш да им ползваш сервиза ще видиш колко без пари ти е излязла колата.Тогава много добре ще разбереш и за гаранционните им условия.Имам доста познати,които точно заради примамливите им оферти си накупиха пежаци и сега ревът.Нищо де то на заблудени разчитат,за да съществуват още.То не стига,че сач толкова трошливи,а и сервизът им е под всякаква критика.Дерът кожи,влизаш за нещо оправят ти го и след някоя друга седмица друго.Даже единия се съмнява,че му сменят части с развалени и стари
  • #69
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Slav78 ( преди 14 години )
    Скоро посетих шоурума на Пежо и останах приятно изненадан от лизинговите условия. Друго интересно нещо е, че 308 има право на данъчен кредит и в хечбек вариянта и направо ти идва без пари колицата, а сега и тази 5 годишна гаранция.