IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

От 1 юни Peugeot с пет години гаранция

От 1 юни всички нови автомобили Peugeot в България ще се продават с 5-годишна гаранция от производителя.

От 1 юни Peugeot с пет години гаранция
Допълнителна гаранция от 3 години за територията на България бе добавена към досегашната двугодишна фабрична, с което Peugeot подчертава повишената сигурност и надеждност на автомобилите на марката, чиито модели наскоро бяха високо оценени от изследването на Немският автомобилен клуб ADAC.
 
 
Статистиките на ADAC за PSA сочат, че от 2001 г. досега Групата значително е повишила качеството на автомобилите си. През 2001 г. броят на авариите, водещи до спиране от движение на 1000 автомобила, средно за всички марки в Европа е 90, докато за PSA са били 128. През 2010 за PSA тази цифра е 50, като целта е да достигане до 40.
 
Групата е въвела краен контрол на 2000 точки за всеки автомобил в края на производствената лента. От групата отбелязват значителното подобрение при подготовката на новите автомобили в мрежата и увеличение на 3 милиона километра изпитания преди пускането на нов модел.
 
Според проучването на ADAC за 2010 година, надеждността на 107, 207 и 308 ги подрежда на челните места в класирането в своята категория. Модел Peugeot 207 е на второ място от 23 модела в този сегмент.
 
В средният клас 308 е на трето място от 28 модела, като е единствената не германска марка в челната петица. Peugeot 107 също се представя много добре, заемайки 3 място (от 13 модела) в категорията суперкомпактни. С този резултат Peugeot става единствената сред вносните марки в Германия с три места в челната тройка в проучването за надеждност на ADAC за 2010.
0 от 500
  • #88
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Абе то хубаво да не се вживяваме, но по твоята логика Slavo, трябва да караме каква да е кола, без да гледаме никакви класации. Ами давай да хващаме по една Лада тогава. Г-н Путин скоро показа, как се кара новата Гранта. какво от това, че пали на петия път и че малко зор се отваря багажника. То това не е важно дори според теб, важно е скорости да има.
  • #87
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Това е елемент от статистиката и се казва представителна извадка за цялото количество.Както и да е.Бъчварю ти отново се опитваш да лъжеш.Прочети си предните постове и виж,че пишеш 60 000км. за 1 год.а после се отмяташ,че било за целият период.И не казвам,че не може да ги направи за 1 г.но това не е масово.
  • #86
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Класацията е за Германия,а не за БГ.Служебната кола в едната държава не се кара по същият начин в другата,т.е. манталитета на българският шофер е един на немския друг.Германеца няма и да си помисли да изнасилваколата от яд,че шефа му не му дава достатъчно пари колкото той иска например.Та за това няма значение личен или служебен.ТЮФ прави оценка на базата на определен бр.автомобили минали техн.преглед.Няма как обаче да ги обхване на 100% и да знае какво ще се случи с някой някъде си.
  • #85
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Slavo ( преди 14 години )
    Марката не я гледай (тя няма значение за оценката). Дали колата е лична или служебна В този случай е все тая- и двете са служебни. Няма противопоставяане лична кола- служебна кола. СТАВА ДУМА ЗА СИСТЕМАТА!!! Прочети внимателно какво съм написал! Далеч съм от мисълта, че има перфекнта система изобщо, ама това си е голямо УСИРАНЕ...
  • #84
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Извинявам се. Тя и Тойотата почнала да се излага на последък.
  • #83
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Тя Фабията не е цвете за мирисане - 74-то място при 5 годишните. Така, че не си много прав като обвиняваш TuV. И от техните резултати се вижда, че Фабия е по-зле от средното, но по-добре от Поло, Ибиза и Корса за същия период. Като цяло обаче, са далеч, далеч назад след Ярис, Мазда 2 и Фиеста
  • #82
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    всичко зависи от начина на каране и ако една служебна кола се даде на възрастен човек пред пенсия, има голям шанс без нито един дефект да мине и 100 000 км като служебна. Ако обаче попадне в ръцете на някое *** или някакъв личен шофьор, проблеми ще има и то големи. 20000 безаварийни километри ще бъдат много за тоя автомобил.
  • #81
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Slavo, изпускаш същественото. Говориш за служебни автомобили. Мисля, че всички тук се съгласихме, че един автомобил без проблем би трябвало да мине 70-80000 км ако е личен. Аз пак ще повторя. Всички служебни автомобили се чупят бързо, независимо от марката. Не мисля, че Шкода е виновна за проблемите. По-скоро това са хората, които са карали тая кола. Знам нашите служебни Дачии. Имали проблем, ама оня под 150 не пада. Другия пък пенсионер е доволен, понеже има огромен опит зад волана.
  • #80
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Slavo ( преди 14 години )
    Следва една обширна статия в списанието "SVET MOTORU" където всеки САМ може да си направи ИЗВОДА колко са гениални тия от TUV. Извинявам се, ама кола без дълги светлини и БЕЗ отопление на задното стъкло мога да си я карам коооолкото искам, ама скоростната кутия МИ ТРЯБВА! Още преди 3 години това си беше МНООООГО сериозно усиране на една много уважавана система- поне в Бг! Не е нужно да се вживявате толкова много в тоя TUV... Така и така гледате само таблиците, ама РЕЦЕНЗИИТЕ не ги четете!
  • #79
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 14 години )
    Нищо не си измислям. То си го пише в статистиката на TuV - Коя кола колко километра изминава средно за периода. Една Фиеста минава според TuV средно 58 000 км при 4-5 годишните автомобили. Това е за периода естествено, а не за година. Едно Поло е с пробег 59 0000 км, а една Корса с 61000 км. Мондео за същия период изминава 96000 км, А Ауди А8 - 115000. Въпреки всичко А8, заема десето място. Значи, тая кола е много надеждна. Не мислите ли така? Един Мерцедес C-клас изминава средно 77 000 км, но е едва на 68-мо място, заедно с Форд Ка, който е последен от всички Фордове. Вижте и къде е S класата на Мерцедес 110-то място от 117!!!!! И то с пробег 95000 км, колкото Мондео ( 39-то място), дето уж имало големи проблеми с електрониката. Тогава се чудя, S-класата какви проблеми трябва да има, за да е почти в дъното на класацията. 18 % от всички S-класи не минават от първи път техническия преглед на TuV, при 4.2 % при Corola Verso и 6 % при Фиеста. Подобно е положението и при Е-класата, която горката е чак на 88 място около Хюндай Атос, дето пък не знам какво прави там, след като е градски автомобил и изминава едва 49 000 км за 5 години. Явно от Хюндай трябва да си вземат голяма бележка, след като техен автомобил, нямащ 50 000 км пробег, е почти в дъното на класацията за надеждност. А сега кажете, как да си изкривя душата, за да взема Хюндай вместо Форд? Ами аз когато се спрях на Форд, нито ми бе любима марка, нито имах впечатления от него. Дори впечатленията ми от старата фиеста от 90-те години бяха не толкова добри, защото едва се побрах в нея, при единственото ми возене в подобен автомобил. Бях се качвал и един два пъти на стари ескорти, които возиха като каруци. Ескортът на комшията бе с прояден от ръждата резервоар и калници. Изобщо нямах добро мнение за тая марка, докато не се зачетох по-задълбочено през 2002-2003 година в подобни класации и мнения на организации, експерти и журналисти. Точно тогава Форд дръпнаха много напред с надеждността. Фокус бе обявен за най-надеждният при 3 годишните автомобили през 2002 година. И досега тия модели са най-изгодните и добри покупки за годините си в класа на Голф. Първо, заради надеждността и след това заради по-ниската цена. И така, доверих се на Форд. Не сгреших. Мога с ръка на сърцето да кажа, че след 5 години ми се плаче чак, че се разделям със сегашната си Фиеста. Вече имам двама кандидат купувачи, но това е все едно да се разделя с любимо животно( въпреки, че не ги обичам толкова). Обаче няма как да се спра на Поло, Корса или i20, като гледам статистиката на TuV.