IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

От 1 юни Peugeot с пет години гаранция

От 1 юни всички нови автомобили Peugeot в България ще се продават с 5-годишна гаранция от производителя.

От 1 юни Peugeot с пет години гаранция
Допълнителна гаранция от 3 години за територията на България бе добавена към досегашната двугодишна фабрична, с което Peugeot подчертава повишената сигурност и надеждност на автомобилите на марката, чиито модели наскоро бяха високо оценени от изследването на Немският автомобилен клуб ADAC.
 
 
Статистиките на ADAC за PSA сочат, че от 2001 г. досега Групата значително е повишила качеството на автомобилите си. През 2001 г. броят на авариите, водещи до спиране от движение на 1000 автомобила, средно за всички марки в Европа е 90, докато за PSA са били 128. През 2010 за PSA тази цифра е 50, като целта е да достигане до 40.
 
Групата е въвела краен контрол на 2000 точки за всеки автомобил в края на производствената лента. От групата отбелязват значителното подобрение при подготовката на новите автомобили в мрежата и увеличение на 3 милиона километра изпитания преди пускането на нов модел.
 
Според проучването на ADAC за 2010 година, надеждността на 107, 207 и 308 ги подрежда на челните места в класирането в своята категория. Модел Peugeot 207 е на второ място от 23 модела в този сегмент.
 
В средният клас 308 е на трето място от 28 модела, като е единствената не германска марка в челната петица. Peugeot 107 също се представя много добре, заемайки 3 място (от 13 модела) в категорията суперкомпактни. С този резултат Peugeot става единствената сред вносните марки в Германия с три места в челната тройка в проучването за надеждност на ADAC за 2010.
0 от 500
  • #68
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ооо,тоя дето сравнява голф и фокус,май само в интернет ги е гледал.Дизелите на фокусчето са френски (без тегавия 1.8) и са най-проблемните дизели изобщо.И Аутоблид писа за тези проблеми при анализа на фокус втора употреба.Спичат маслпроводите в блока и турбото не се маже и ... ти гониш!Там критикуваха и окачването на фордчето.Нищо общо с комфорта,разхлопвало се от всякъде.Като цяло посредствена оценка.Никога фокуса няма да стигне голфа!
  • #67
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Коментара ми е отрязан предполагам заради използването на букви от немската азбука,които ги няма в латиницата и явно не са разрешени тук.Смотан и скапан сайт с *** и ограничен администратор.Кух,като издънена градинска лейка.С години не успя да оправи писането на ***,конКУРенция,с години не успя да оправи и писането на + и -.Поне малко да се ограмоти,но не би.Стои си на едно положение и не мърда.ТЕжък случай.За правописните и граматични грешки да не говорим...
  • #66
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Само искам да ви направя забележка за писането на ТЮФ.На края е Ф,а не В.Съкращение на Technischer
  • #65
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    И какво като на Дачия ще й смениш сам маслото, дачия пак е в дъното с много повреди, а ЕС класата е някъде след Карина! А пък БМВ7-*** серия много назад. Каква ти е логиката? На БМВ 7-*** серия си сменят сами маслото или не си го сменят. Или просто Мерцедеса е по-здрав. оТДЕЛНО всички останали класации нямат такъв многомилионен емпиричен материал като задължителните технически прегледи- ТЮВ-най-строгите в света. Резултатите от ТЮВ се потвърждават и от прегледа на качеството на Ауто-Билд
  • #64
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Да ти кажа всичките ти приказки са излишни. Винаги Тойота дава най-малко дефекти. В ТЮВ се отчитат и километрите и няма субективност от германците, защото за всяка точна повред има тояни наказателни точки и точна крайна оценка. Искаш да кажеш ,че шофиорите на японски коли и Порше са на й-спокойните на земята, а шофиорите на Пежо и Фиат на лудите ли, че точно те се трошат най-много. Или шофиорите на Галакси и Ка са супер-простаци ,а колите са си здрави ли? Всияко е строго ОБЕКТИВНО В ТЮВ
  • #63
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    И още нещо - да вземем Голф и да го сравним с Фокус. Имаше много дълъг период през който Фокус беше с много по-сложно окачване, а дизелите комън-рейл. Голф беше с по-стари, съответно изпитани технологии, но с много по-лоши характеристики. Кое ще даде повече дефекти? Комън рейл който ти гори 5/100 и върви като бензинов двигател или помпа-дюза която гори 7/100 и пуши като печка? Кое ще даде повече дефекти - комфортно окачване с повече елементи или най-евтиното каруцарско решение?
  • #62
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Сериозността се отчита според преценката на немците, което е много субективно. Затова в различните класации (на различни държави) първите стават последни и обратно. Не се отчитат изминалите километри, не се очита и това, че клиентите на някои марки са по-пестеливи, на някои са непукисти, докато на други марки собствениците са паралии и си сменят редовно с оригинални консумативи в скъпи сервизи. На Дачията можеш и сам да си смениш маслото, на S-класата една ли :)
  • #61
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    В ТЮВ се отчита сериозността на повредата- едно е да не ти работи мигача, друго е да има износен шарнир или повреда в електрониката. ТЮВ дава за всяка повреда според сериозността й различни наказателни точки и така се оформя оценката за всеки автомобил. Ти германците за толкова прости ли ги взе...
  • #60
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Тя и Тойота е все първа. Форд е нататък.
  • #59
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    То и затова старото Порше е все номер едно в ТУВ като остарее защото още не е известен случай Порше да се ползва за разнос по градовете, пък и никой който си е направил сметката да вземе една кола за да й върти по 70-80 хил. км. годишно няма да си вземе Порше, но е много вероятно да си вземе Форд.