IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

За 24 часа заявени 41 хиляди „е-мобила”

За 24 часа, фирмата „ё-АВТО" е получила 41 000 заявки за първия руски хибриден автомобил.

За 24 часа заявени 41 хиляди „е-мобила”
Информацията е от официалния сайт на руската фирма, а приемането на заявки започна от вчера, 16 май. Засега се предлагат три версии на хибридния автомобил – лекотоварен фургон, хечбек с пет врати и кросоувър.
 
 
Най-достъпната версия на хибридния автомобил има цена от 360 000 рубли (около 16 100 лева). В базисното оборудване на автомобила са включени климатик и cruise control, навигационна система ГЛОНАСС/GPS, система на дистанционно стартиране на двигателя, диодни фарове и мултимедийна система с интернет.
 
Най-скъпата версия е с предаване на движението към четирите колела, като разполага и с портативна електроцентрала с мощност 20 kW и изход за напрежение 220 волта, която ще може да захранва външни устройства. Цената на тази версия е 490 000 рубли (около 21 600 лева).
 
Всички „ё-мобили" ще са с хибридна система имаща мощност от 60 к.с., в която влизат роторен двигател и генератор произвеждащ електроенергия за зареждане на акумулаторите захранващи електродвигателите. Има и версия, която може да се задвижва с бензин и природен газ.
 
Според създателите на автомобила, бензиновият двигател ще има разход от 3.5 литра на 100 км. С един резервоар и заредени напълно акумулатори, фургонът и кросоувърът могат да изминат 700 км, а хечбекът 1100 км.
 
Серийното производство на хибридните „е-мобили” ще започне през втората половина на 2012 в завод край Санкт Петербург.








0 от 500
  • #28
    3 rate up comment 2 rate down comment
    за русофилистиците ( преди 14 години )
    За целта са предвидени субсидии за покупката на електромобили, като държавата покрива част от цената, данъчни преференции и обособяването на безплатни паркоместа.Германия планира да е сред лидерите не само по отношение на разпространението, но и на производството на коли на ток. В преследването на тази цел, част от парите ще бъдат усвоени от германските производители на автомобили БМВ, "Фолксваген" и "Мерцедес".
  • #27
    4 rate up comment 2 rate down comment
    за русофилските гове ( преди 14 години )
    В бюджета на Германия през 2013 година ще има 2 млрд. евро, който са предвидени за проучвания, развиване и налагане на електрически превозни средства. Това е два пъти по-голяма сума от заложената за следващата година.Оглавяваното от канцлера Ангела Меркел правителство на Германия планира до 2020 година по улиците в страната да се движат минимум 1 млн. електрически коли.
  • #26
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Sly ( преди 14 години )
  • #25
    6 rate up comment 21 rate down comment
    osp ( преди 14 години )
    И след 100 (словом сто) години, руските мужици няма да прозведат свестна кола. Няма на планета Земя по-*** народ от руския, освен българският, де.
  • #24
    5 rate up comment 0 rate down comment
    drianov ( преди 14 години )
    Ако е хибрид от типа на опел ампера/волт то на двигателя не му трябва въртящ момент, важна е само мощността която ще се генерира - необходима да зарежда акумуалторите.
  • #23
    12 rate up comment 0 rate down comment
    220V ( преди 14 години )
    Идеално,тъкмо Кадафито и харабските му братя ще могат да разполагат с всичкия си петрол само за тях си. Айде бат`Бойко да прави първа копка в Белене!
  • #22
    26 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Колата е на групата на Прохоров Човека е с 10 000 000 000 долара Разработката е на 1 година и завода е почети готов Този ако не го утрепят за тази кола ,пак ще е добре Онези с камилите ще трябва пак да почват да гризът пясък ДАНО И В БГ ДА ПОЧНЕ ДА ГИ ПРАВЯТ
  • #21
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    А отстранили ли са недостатъците на роторният двигател?Висок разход на гориво,висок разход на масло и сравнително кратък живот на агрегата сравнен с буталните ДВГ-та.От екологична гледна точка тези двигатели не могат да покрият съвременните норми.Точно заради това спряха Мазда РХ-8.Иначе двигателя си има доста предимства-малък,лек,компактен,много бързо се развърта и от малък обем вади голяма мощност,само въртящият момент му е малък.
  • #20
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хечбека си е направо красив. Само волана малко дразни - изглежда като забит, може би трябваше да сложат поне нещо като табло пред него, макар и само един оборотомер да има, щеше да бъде наистина супер. Абе като ли че прилича на АУДИ ТТ, може би заради това толкова ми хареса.
  • #19
    14 rate up comment 1 rate down comment
    - V8 - ( преди 14 години )
    Дано се появят скоро повече такива автомобили. Най-малкото арабелите и алчните петролни компании ще се видят в приключение и щат-не щат ще понамалят дрането на кожите ни. Бъдещето е в тока и водорода. Да го духат арабите!!!