IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

За 24 часа заявени 41 хиляди „е-мобила”

За 24 часа, фирмата „ё-АВТО" е получила 41 000 заявки за първия руски хибриден автомобил.

За 24 часа заявени 41 хиляди „е-мобила”
Информацията е от официалния сайт на руската фирма, а приемането на заявки започна от вчера, 16 май. Засега се предлагат три версии на хибридния автомобил – лекотоварен фургон, хечбек с пет врати и кросоувър.
 
 
Най-достъпната версия на хибридния автомобил има цена от 360 000 рубли (около 16 100 лева). В базисното оборудване на автомобила са включени климатик и cruise control, навигационна система ГЛОНАСС/GPS, система на дистанционно стартиране на двигателя, диодни фарове и мултимедийна система с интернет.
 
Най-скъпата версия е с предаване на движението към четирите колела, като разполага и с портативна електроцентрала с мощност 20 kW и изход за напрежение 220 волта, която ще може да захранва външни устройства. Цената на тази версия е 490 000 рубли (около 21 600 лева).
 
Всички „ё-мобили" ще са с хибридна система имаща мощност от 60 к.с., в която влизат роторен двигател и генератор произвеждащ електроенергия за зареждане на акумулаторите захранващи електродвигателите. Има и версия, която може да се задвижва с бензин и природен газ.
 
Според създателите на автомобила, бензиновият двигател ще има разход от 3.5 литра на 100 км. С един резервоар и заредени напълно акумулатори, фургонът и кросоувърът могат да изминат 700 км, а хечбекът 1100 км.
 
Серийното производство на хибридните „е-мобили” ще започне през втората половина на 2012 в завод край Санкт Петербург.








0 от 500
  • #48
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Иван Костов ( преди 14 години )
    С 18 милиарда долара, Прохоров е никой Аз от приватизацията само гепих 27 милиарда долара дет са ги търсятне бих ги вложил в такива проекти Едене и пиине му мамата
  • #47
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Чарли ( преди 14 години )
    Бравооооооо! Това е новия Москвич, нали! Имах Москич на времето, ама да си кажа правичката, по скапан автомобил нема на света. В Русия Москвичът беше мечтата на колхозника. Като чета долните мнения, става ясно, че колкозната мечта на руските мужици ще пребъде през вековете. Т.е. , *** си е ***, па било то руско, българско или комунистическо.
  • #46
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    тук ниската цена идва от батерийте новата технология на купето (около 1000 евро) универсалното шаси на което вного бързо могат да се сменят различни купета и електрическата трансмисия 4х4двигателят не е най важното (роторен или немски двг) макар че ще струва 800 евро Това си е двигател за снегорин 0.6 кубика. Голямата предимство е в ел задвижването нов тип ел двигатели Суперкондензаторите няма да се зарежда от мрежата а само от мотора или при спиране на колата а 3,5 разход метан е
  • #45
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Тодор ( преди 14 години )
    Това е сайт с най доброто инфо за тази кола http://mobilyo.ru/ Има го и Путин в движениеЗаслужава си да се види защото цялата концепция е пълна с нови технологииот купето(полипропилен с базалтово влакно) до електрическата част и новите технологии за производствоняма механична трансмисия батерийте са суперкондензатори а двигателят не е ванкел макар че е роторен. маслото няма да се сменя никога.Не прилича почти с нищо на другите хибридиКато нови идеи бие всички авто гиганти
  • #44
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    да, но тук говорим за малка маса. Както казах, 100 кг по-малко при бензинов ДВГ автомобил, дават 0.4 литра по-малко на 100 км. Това важи и за изразходваната електроенергия, макар нещата да не могат да се съпоставят точно. Тук реално не се пести от бензин или дизел, а от изразходвана електроенергия, за коята все пак се използва косвено бензин.Дали ще се изразходят 4 литра на час или 4 и половина, не е от такова значение, след като автомобилът по начало е супер евтин.
  • #43
    0 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    нямам против мотора. може би електромоторите му оправят недостатъците. а и точно този роторен не ми изглежда да е с ниско КПД както е Ванкеловия. остава проблема с мазането според мен, както и при Ванкел.
  • #42
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Az ,6te 4akam lelia mu na X6- 6ega, bravo na bratu6kite!
  • #41
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Браво! Фен съм на немските машини но тези модели наистина предизвикват интерес особено с тази ниска цена - направо са си безпари. Ако можеше бих направил един тест драйв и бих се замислил за братът на Х6 :)
  • #40
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    @бавареца, може би руснаците са избрали това задвижване заради ниската маса, която е един от най-големите проблеми на електромобилите. Логично е - по-малка маса, по-голям пробег. Освен това, когато един двигател работи в оптимален режим, разходът му на гориво е много малък и разликите между дизел, бензин или роторен мотор, са несъществени . Но след като един роторен мотор се пести тегло не забравяй, че при нормален ДВГ 100 кг по-малко се равняват на 0,4 литра по-малко бензин.
  • #39
    14 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 14 години )
    С 18 милиарда долара, Прохоров едва ли ще се стресне от двата ммилиарда евро на германците. дано да са добри тия автомобилчета и дано все пак избере България. А тия, дето ни делят на русофили, русофоби, франкофили, франкофоби...нека оставят определенията си за миналия и по-миналия век и се замислят, защо светът се глобализира.