IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota инвестира в безжично зарядно

В Toyota вече са решили, че бъдещите хибридни и електромобили ще се зареждат безжично.

Toyota инвестира в безжично зарядно
Японската фирма комбинира усилията си с WiTricity, компанията която разработва зареждане на акумулаторите от разстояние и без кабели. Сътрудничеството ще включва разработката на собствена технология на Toyota за безжично зареждане на акумулатори, като японците ще инвестират в WiTricity, за да помогнат в развойната дейност на фирмата.
 
 
Целта е да се разработи технология от WiTricity, подходяща за хибридите и електромобилите на японската фирма. Всъщност безжичното зареждане на акумулаторите не е нещо ново. Подобна технология предлага и фирмата Halo IPT.
 
Технологията на WiTricity, която е разработена съвместно с MIT (Масачузетския технологичен институт) обаче, ще бъде различна от тази използвана от Halo IPT, която е на относително простия принцип на магнитна индукция и работи от разстояние максимум няколко десетки сантиметра.
 
При технологията на WiTricity се използва принципа на магнитна резонация, като предавателят и приемащото енергията устройство са два магнитни осцилатора, като енергията може да се пренася и през няколко метра. При това двете устройства не трябва да бъдат в някакво специално положение един към друг и дори не е нужно да има пряка видимост между тях.
 
Магнитното поле между двете устройства може да преодолее и някои прегради. Технологията обаче има най-висока ефективност (над 95%) при относително кратки разстояния на пренос на енергия. Може да се пренасят от незначителни количества до няколко киловата енергия.
 
От Toyota искат да постигнат зареждане на автомобила при домашни условия, в гаража или на улицата пред дома, като устройството предаващо енергията ще бъде инсталирано на удобно място в домашни условия. Ако се постигне нещо подобно, това ще бъде доста голямо предимство за Toyotа спрямо конкуренцията.
 
0 от 500
  • #39
    4 rate up comment 2 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 12 години )
    Младежо, твоите японски еФтинджоси са НЕДОСТИЖИМ СВЕТОВЕН РЕКОРДЬОР по сервизни акции, на цялата тази планета
  • #38
    4 rate up comment 1 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 12 години )
    Младежо, да ти припомня ли защо "отговорната фирма" бяха привикани на дават обяснения пред Конгреса на САЩ? Тойота СКРИ опасни дефекти, а са били длъжни да ги оповестят! А загиналите? Добре помня онзи полицейски запис на разговор с хора, пътуващи в Лексус и катастрофата им - На място!
  • #37
    2 rate up comment 4 rate down comment
    LEXUS ( преди 12 години )
    Те всички продават и не поемат разходите за дефекти.-Фолксваген им замръзват моторите на поло, пукат глави дизелите им, разбиват попма-дюза елементи, Мерцедес продава дизелите сис дефектни дюзи, с дефектна SBC система и т.н., но дефектите си ги плащат техните клиенти. Тойота е отговорна фирма, затова за Номер1 по здравина, продажби и доволни клиенти!
  • #36
    7 rate up comment 3 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 12 години )
    2010:тойота-8.420млнG.M. -8.390VW -7.358Renault-7.276 те всички продават и само калпавият еФтинджоски инженеринг на тойотките води до МНОГОМИЛИОННИ сервизни акции!!!
  • #35
    3 rate up comment 7 rate down comment
    LEXUS ( преди 12 години )
    Не за това, а защото продава най-много и защото е най-отговорната фирма! Калпавият инженерИНГ е патент на немските еднодневки, дето пукат глави на дизели Фолксвагените или ти ги продават с дефектни дюзи като Мерцедесите или сменяш окачване на 50 000км. на Аудитата и тем подобни смачкан германски инженерИНГ! :)))
  • #34
    7 rate up comment 3 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 12 години )
    тойота е световен рекордьор по сервизни акции, заради калпавия инженеринг!!!
  • #33
    4 rate up comment 8 rate down comment
    LEXUS ( преди 12 години )
    А пък Nissan GT-R се подиграва с порше , където го срещне, а е 3 пъти по-евтин!
  • #32
    3 rate up comment 8 rate down comment
    LEXUS ( преди 12 години )
    Европейските "икони" са на дъното на всички класации за здравина и качество. А Тойота е първа. Тойота е отговорна фирма ,която поема разходите за своя сметка, докато немските еднодневки-НЕ,въпреки че са пълни с дефекти, за които плащат клиентите! Тойота ги бие и на немска територия в обективните ГЕРМАНСКИ ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕДИ в Германия, доказано от НЕМСКИ инженери- Тойота е по първите места, като единствената немска кола до Тойота е Порше! Европейските "Икони" са само по сервизите!
  • #31
    8 rate up comment 3 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 12 години )
    Младежо, има още много да се учиш, както няколко пъти съм ти подсказвал подбирай си източниците на информация. Продължавай да учиш усилено и да работиш още повече и някой хубав ден слънцето може и да те огрее и тебе, и ти да се качиш на качествен европейски автомобил. Пожелавам ти приятна вечер!!!
  • #30
    7 rate up comment 4 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 12 години )
    МХОГОМИЛИОННИ СЕРВИЗНИ АКЦИИ СА СИНОНИМ ЗА ЯПОНСКИ ЕФТИН АВТОМОБИЛ, ЗА РАЗЛИКА ОТ ЕВРОПЕЙСКИТЕ ИКОНИ.