IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Fiat пуска нова версия на Bravo

Продажбите на Fiat Bravo не са на очакваното равнище и за да ги стимулират, от фирмата пускат нова версия.

Fiat пуска нова версия на Bravo
Нарича се „MyLife” и идва с някои леки промени във външния вид, по-богато стандартно оборудване и по-конкурентни цени.
 
 
Външният вид на Bravo MyLife е с решетка на радиатора (горна и долна част) в блестящо черно, както и рамките на фаровете за мъгла. Колата е с нов дизайн на 16 цоловите лети джанти в два цвята. Дръжките на вратите са хромирани. Тази версия на Bravo ще се предлага в Европа в два цвята – сив (Distinct Grey) и червен (Superb Red).
 
 
Fiat Bravo „My Life” е с доста по-богато базисно оборудване, което включва мултимедийна система на Fiat Blue&Me и навигационна система Instant Nav с Bluetooth и възможност за гласово съобщаване на получени SMS съобщения, USB вход и др. Навигационната система е с голям (6.5 инча) дисплей и вградени карти на Европа. Всички функции се задействат с гласови команди или чрез бутони на волана.
 
В стандартното оборудване влиза и климатик, 6 въздушни възглавници, ESP с функция Hill Holder, фарове за мъгла, кожен волан и скоростен лост и електрически прозорци.
 
 
Като част от новата стратегия на Fiat, наречена „Prezzo Vero Fiat” („истинската цена на Fiat”), фирмата предлага Bravo MyLife в Италия на цена от €14 900 във версия с бензинов двигател с обем 1.4 литра и мощност 90 к.с.
 
Версията с двигател 1.6 Multijet и мощност 120 к.с. е на цена €17 600. Другите двигатели с Bravo MyLife включват 1.4 T-Jet със 120 к.с. и 1.4 Multiair Turbo с мощност 140 к.с. със система Start&Stop.
0 от 500
  • #14
    7 rate up comment 2 rate down comment
    смях в залата ( преди 13 години )
    Е точно това е *** - да спестиш 5% от застраховката като се съгласиш техен аматьорски сервиз да ти ремонтира колата вместо официалния представител... ама *** си е ***, все пак пести 5 стотинки даже и това да означава количката му да изглежда като каруца...
  • #13
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хе,хе,нещастната мусура пише минуси,защото го разкриха,че е лъжец.Нова кола е виждал само в интернет.Ама така и трябва,хърбавите пубери да ги слагаме на мястото им.
  • #12
    7 rate up comment 7 rate down comment
    fuck off ( преди 13 години )
    Много тъпо лъжеш,***!Ламарините и боята на новите фиати изобщо не се поддържа от сервиза им,мамул ***!Поддържа го доверения сервиз на застраховяателя,който няма нищо общо с сервиза на Фиат.Но няма как да знаеш това,защото си въшлив ром от най-*** провинция.Кола на живо не си виждал.Лъжи някъде другаде,да *** *** ***!
  • #11
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Нивото на обурудване mylife се продава от над три месеца в Германия.... много странно че сега се сетихте да пишете...
  • #10
    1 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ... но за мен не, дето съм свикнал да ходя в сервиз, само за да оправят някой дефект по боята и ламарините. И сега даже колата ми е в сервиза за оправяне на драскотини и един удар от камък. Кофти е, но още по-кофти е, да налива човек пари при майстори, за ремонт на окачване или нафтова помпа. То де само това да бе проблемът, но не. Много по-сериозен е. "Майсторите" не знаят как да ремонтират и регулират това чудо, наречено нафтова помпа.
  • #9
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Човек, кой както и на каквото свикне. Например аз свикнах да карам нбова кола и да не влизам в сервиз. Обаче за някой, 2-3 дребни ремонта по бравото може да са нищо. Имам един колега, дето кара Браво няколко години. Ами доста често му се налага да прави ремонти и то не толкова малки. Обаче човека казва, че не се чупело и бил доволен. Само дето не се сеща, какви мъки бе с нафтовата помпа и колко пъти ходи по сервизи. За последно оправя и окачване. За някои това са дребни проблеми вероятно, но...
  • #8
    18 rate up comment 4 rate down comment
    ivojuve ( преди 13 години )
    Аз пък съм доволен от моето Браво, и въпреки че е старо и няма почти никакви екстри върви прилично и е много приятно за каране....така бих си купил още едно.А това тук е страхотно откъм екстри за базов модел!
  • #7
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе бижу, бижу, ама продажбите в България май хич ги няма.
  • #6
    5 rate up comment 22 rate down comment
    niki ( преди 13 години )
    защо се чудят ,че продажбите не вървят добре....Фиатите са калпави коли ,не недаждни,много дефектират,бързо се разхлапват и какво ли още не.Ако не подобрят качествато и надежността си ако ще и позлатени да ги правят все тая,купуваче ще избере Опел,Фолкцваген,Форд или японски марки,нищо ,че оборудването е по бедно в базовите версии,но пък са здрави и наждни.Е това трябва да го проумеят във Фиат .
  • #5
    13 rate up comment 9 rate down comment
    eddie ( преди 13 години )
    Da, sega ostava da kajech, che ako mine pokrai teb tova biju nqma da se obyrnech da go vidich oche malko, q!