IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-скъпият автомобилен бранд в света е Toyota

Стойността на компанията се оценява на 25.198 милиарда долара, което е с 11% повече от стойността й през 2010.

Най-скъпият автомобилен бранд в света е Toyota
Данните са от ежегодното изследване на марките BrandZ Top-100, направено от изследователската агенция Millward Brown Optimor.
 
 
В общият списък на най-скъпите фирми Toyota e на 27 място. BMW е втората най-ценна марка сред автомобилните, като стойността на фирмата се оценява на 22.425 милиарда долара.
 
В стотицата на най-скъпите марки в света влизат още и Mercedes-Benz (50 място, 15.344 млрд. долара), Honda (56 място, 14.182 млрд. долара), Porsche (66 място, 12.413 млрд. долара) и Nissan (88 място, 10.072 млрд. долара).
 
Като цяло стойността на автомобилните марки се е повишила през 2011 със 7%. Според анализаторите предстои ново увеличаване на стойността им, което на първо място е свързано с повишеното търсене на нови автомобили по света.
0 от 500
  • #25
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Тойота си е Тойота.
  • #24
    1 rate up comment 3 rate down comment
    стинг ( преди 14 години )
    Изследването е правено преди земетресението в Япония..
  • #23
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    abe momcheta Audi kakto go nqma v klasaciqta, taka si go karam, i taka nqma da si kupq toyota, ako ste i nay nay-evtinite kasetofoni da stanat - karayte si gi vie i mi gledayte zadniq nomer
  • #22
    2 rate up comment 2 rate down comment
    f ( преди 14 години )
    "фолксваген която струва хиляда лева" я прочети статията,тъпчо!Явно не струва толкова много Групата.Оказва се ниска летва за Рено.
  • #21
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Веско ( преди 14 години )
    ... четири чисто нови тойоти по-късно ... много ясно, че това е ТОП марката ... :)
  • #20
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Пак се почнаха вицовете - рено с трите лева в джоба ще купи фолксваген която струва хиляда лева (за *** които ще се разпискат уточнявам че е образно казано). Най-много рено да купи тата, ама като гледам индийците имат амбиции да ги минат така че да не стане обратното ^^
  • #19
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Или добавено с две думи: Японското правителство укри информацията, че новопроизведените в страната амтомобили са облъчени с радиация от над 1000 пъти над нормата, но в името на корпоративния интерес който финансира държавата тази информация беше отново прикривана както проблемите със спирачните *** и частично отказването на сервизни акции, които се оказаха в пети по-многобройни от официално обявените... На спечелилите - честито!!
  • #18
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Наистина криворазбрана статия от някои.Тук не става въпрос за виртуалности, абревиатури и пр. Когато е обявена цена от 50 млн. евро за някой футболист, не става въпрос за виртуалности. Това означава, че който иска да купи този футболист трябва да се бръкне за такава сума. Така е и с "брандовете". Посочените суми в статията представляват стойността на активите на компанията, вкл. и тези на интелектуалната собственост/патенти, търг. марки и пр/.
  • #17
    2 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 14 години )
    Евалата!Позна,че казанлъшкия плаши *** е писал!*** дори и в интернет се познава.
  • #16
    0 rate up comment 3 rate down comment
    ivojuve ( преди 14 години )
    Хахахаххахахаха чак сега го видях коментара с "Виртуалната "цена.Наистина няма толкова глупав коментар :D:D:D:D:D