IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-скъпият автомобилен бранд в света е Toyota

Стойността на компанията се оценява на 25.198 милиарда долара, което е с 11% повече от стойността й през 2010.

Най-скъпият автомобилен бранд в света е Toyota
Данните са от ежегодното изследване на марките BrandZ Top-100, направено от изследователската агенция Millward Brown Optimor.
 
 
В общият списък на най-скъпите фирми Toyota e на 27 място. BMW е втората най-ценна марка сред автомобилните, като стойността на фирмата се оценява на 22.425 милиарда долара.
 
В стотицата на най-скъпите марки в света влизат още и Mercedes-Benz (50 място, 15.344 млрд. долара), Honda (56 място, 14.182 млрд. долара), Porsche (66 място, 12.413 млрд. долара) и Nissan (88 място, 10.072 млрд. долара).
 
Като цяло стойността на автомобилните марки се е повишила през 2011 със 7%. Според анализаторите предстои ново увеличаване на стойността им, което на първо място е свързано с повишеното търсене на нови автомобили по света.
0 от 500
  • #5
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Niki ( преди 14 години )
    Поправка исках да кажа БМВ и Тойота :)
  • #4
    10 rate up comment 25 rate down comment
    Niki ( преди 14 години )
    Платена класация, без никакво доказателство за качесвото на Автомобилите, Хонда и БМВ по-скъпи брандове от Мерцедес и Порше, сигурно са и по-качествени ;) :))))))))))А да не говорим, че Ауди и Фолксваген, трябва да ги има задължително !!!
  • #3
    38 rate up comment 5 rate down comment
    kiro666 ( преди 14 години )
    Нищо учудващо, Тойота освен че е най-ценна автомобилна марка, разполага и с най-голям капитал. Класацията все пак е за стойността на марката - в чийто и ръце да е. Така, че заслужено за БМВ -второ място.Само не мога да разбера защо пишете БРАНД, като на български има чудесна дума за това и тя е МАРКА - и критиката не е само към Аутомедия, защото много журналисти имащи претенции да владеят БЪЛГАРСКИЯ език допускат колосални грешки.
  • #2
    27 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Какво унижение!Audi дори не я споменават.А нали уж имали големи печалби,големи яйца вадиха!***!Всичко е лъжа при Audi.
  • #1
    7 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    хм много странна статия Бранд е нещо, което не би трябвало да се оценява с пари. бранд това е нещо като осъзнаването за ценност. Нещо като мнение показващо ъгъла и начина по който се възприема продукта от съзнанието на потребителя. Или казано просто, според хората това е най-ценната марка. Което меко казано е тъпо, още повече да се оценява в пари. За БМВ е къде къде по-приемливо, но за Тойота, още повече след миналогодишните сервизни акции и тазгодишните спирания на заводите заради радиацията.